:(! Wat stom. Kan je misschien eerst een appje sturen van “hey zin om vanavond even te bellen?”. Misschien werd er niet opgenomen omdat het niet uitkwamc
Ik word sinds iets meer dan een week meerdere keren per dag gebeld door steeds verschillende Nederlandse 06 nummers. De eerste keer nam ik op en hoorde ik een bandje in het Chinees en nu spreken ze na elke keer dat ze bellen m’n voicemail in (ik neem natuurlijk niet meer op), ik word er echt gestoord van. Ik heb het met google translate vertaald en het gaat over een nooddocument dat ze van me nodig hebben voor de ambassade ofzoiets, dus sowieso scam, maar omdat ze steeds met verschillende nummers bellen kan ik niks blokkeren
Van Joure tot maatricht hebben ze gejat van een nummer van de jeugd van tegenwoordig
Een uur later nam hij wel op gelukkig. Zn telefoon lag idd gewoon ergens en hij kijkt er niet zo vaak op. Geeft niet, maar soms wil ik hem gewoon meteen spreken
Dat is echt mijn ergernis nummer 1 als iemand alleen ??? stuurt. En vooral in deze situatie zoals jij beschrijft dat ze dan zelf niet meer antwoord.
Oh ja als je het zo bekijkt ben ik het wel met je eens! Het is inderdaad wel een algemene trend dat vrouwen altijd mooi en aantrekkelijk moeten zijn, en dat mannen dat niet hoeven. Misschien blijft Spanje hier ook wel wat meer in hangen omdat ze daar nog niet zo ver zijn wat betreft emancipatie van vrouwen (sorry als ik hiermee iemand beledig, is absoluut niet de bedoeling om Spanjaarden te generaliseren, maar hier is op internet veel over te vinden). Vind het ook erg jammer dat deze serie zo weinig divers is. Allemaal heterostellen van een jongere man + conventioneel aantrekkelijke wat oudere vrouw. En iedereen is altijd perfect verzorgd (lees: verzorgd naar de maatschappelijke norm van geen okselhaar enzovoorts) en hip gekleed. Lijkt wel één lang reclamefilmpje voor een kledingmerk ofzo. Ik blijf echter wel kijken, en realiseer me dat ik misschien iets te oud en verzuurd ben voor de doelgroep van de serie Ik heb het nieuwe seizoen trouwens nog niet uit.
In mijn omgeving worden El Profesor en Berlin trouwens ook echt als hotties beschouwd, en op Instagram ook. Maar je hebt alsnog dan 4 leuke mannen tegenover een heleboel leuke vrouwen.
Ik app vanochtend een vriendin. Ongeveer zoiets: “Ik heb vanmorgen blablabla”. Was een serieus bericht, voel me even niet zo happy at the moment dus beetje in die lijn. Appt ze uren later alleen terug: “Vandaag?” Eh ja dat staat er.
Ik heb nu zin om terug te appen: “Nee, twee weken geleden.” Of: “Lezen!!!”
Maar dat is allebei niet aardig dus daarom app ik maar even niks terug.
Bij welke aflevering ben jij? Haha
oh gaan zij met elkaar ja?
Heb je toevallig afgelopen week een domein geregistreerd dan word je soms ook opeens telefonisch veel lastiggevallen
Nee dat niet. Het begon ook terwijl ik vorige week op vakantie was.
Gelukkig maar! Snap dat je soms meteen iemand wil spreken hoor! Irritant is dat dan
Mijn fucking dikke hamsterkop (verstandskiezen getrokken). Ugh. Ben de soep en vla strontzat, ik wil patat en broodje vegaknakworst en ik wil ff naar buiten maar geen zin om door iedereen aangestaard te worden en ik ben alleen thuis en verveel me. Heb al het hele nieuwe seizoen van casa de papel gekeken en are you the one en nu weet ik niet meer wat ik moet doen en ben ik er wel klaar mee gewoon. Ik wil gewoon dat er iemand is die me entertaint en zegt hoe zielig ik ben. Klaag klaag sorry voor deze ontzettende zwelgende zelfmedelijdenpost, moet het even ergens kwijt.
Ohh mijn leidinggevende doet t omgekeerde: die stelt me allemaal heel persoonlijke vragen waarvan ik denk “dit wil ik niet met jou delen” dus dan reageer ik een beetje lauw en dan zegt hij laatst “ja je bent wel een beetje gesloten hè” nee zak hooi ik vind jou gewoon ongepast bezig
Wat voor vragen zijn dat bijvoorbeeld?
Oh Helsinki? Ik dacht Oslo en die is inmiddels dood! Nou ja, ik was waarschijnlijk wat voorbarig en/of slecht geïnformeerd
@Enthusiasm shit heb ik het gespoiled? Of ben je sarcastisch en gaan ze uit elkaar? Ik ben nu helemaal paranoÏde omdat ik s3 nog niet af heb
Je maakt me nu erg nieuwsgierig! Ik heb helaas geen tijd om het te bingen, maar ik zal je sowieso taggen in het series topic zodra ik alles gezien heb
Aan die idioot die nu pas begint met klussen… je hebt godverdomme de hele dag en je begint om 9 uur. Sterf even lekker aan een pijnlijke dood.
Ik heb heel moe
Woon je bij mij in de straat? Vannacht zette iemand om kwart over twaalf een soort slijpmachine aan, die pas een uur later ophield.