Waar erger jij je aan #4

haha ik werd vorige week woensdag om 12 uur 's nachts wakker omdat iemand wat planken aan het zagen was in de binnentuin (met de hand, dus duurde wel ff)? ik was niet eens boos maar gewoon verbaasd :joy:

4 likes

:hugs:

Hahaha wow met de hand ook echt, had diegene energie teveel ofzo? Ik heb daar overdag niet eens puf voor, laat staan 's nachts

3 likes

Haha, wat betekent dit?

De zang vereniging is aan het oefenen in de tuin.
Ik mag toch hopen dat ze over 4 minuten stoppen.

O help, ze zingen Frans Bouwer.

2 likes

haha ja dit zijn best wel spoilers toch? relatie, iemand die doodgaat
we hebben een series topic waar zulke dingen in spoilers staan volgens mij :grinning:

Een knuffel!

1 like

Oh haha! Lief, dankjewel. Ik interpreteer die emoji heel anders, meer als een soort juichend blij poppetje, dus dan wordt het een heel andere boodschap, haha.

Sorry, dan maak ik het anders wel even geblurd? Ik dacht dat dingen uit seizoen 1 geen spoilers meer waren omdat we inmiddels al bij 3 zijn haha

1 like

niet iedereen is ever ver toch? die dingen die je noemde gebeuren redelijk verder in seizoen 2 volgens mij

maakt mij niet zo veel uit maar weet niet wat de regels precies ook zijn
en dit gaat nu over series terwijl we daar een topic voor hebben haha sorry ik houd al op
btw jouw username is toepasselijk zeg :clown_face:

1 like

Ohhh neee zo was het dus totaal niet bedoeld. Meer een soort hart onder de riem. Je zo voelen is zo kut, ken het.

1 like

Wtf?! Ik dacht dat hij altijd zong:’ Van jou en tot mijn stekkie?’ :joy: hahahaha

4 likes

Dat mijn huisgenoot wierook brandt en ik dat in mijn kamer ruik bah goor :nauseated_face:

2 likes

Ah ja ik snap je denkwijze hoor, voor mij is dit allemaal best lang geleden (ik keek S1 vrij snel nadat het uitkwam) dus ik had het spoilergehalte niet helemaal door. Ik ken de regels ook niet maar misschien help ik iemand met m’n geblur hahaha! En ja mijn username is zeer toepasselijk, aangezien hij ook nog eens m’n favoriete karakter is samen met Nairobi :innocent:

2 likes

Ik wilde vandaag naar de ABN om toegang te krijgen tot een oude rekening. Maar ze zijn niet open op zaterdag :roll_eyes: En ik moet me per se in de winkel identificeren.
Ik wil gewoon mijn geld :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Hahaha ik vind dit ook zo goor altijd en toen las ik ooit zo’n plaatje op Insta met “if you don’t want to come into my room because I’m burning insence, then the insence is working”. :frowning: hahahaha

3 likes

Ja prima hoef haar kamer ook niet in maar dan nog die stank is niet te harden, ruik het door de deur heen :persevere:

2 likes

Ja hoor hij is weer aan het slijpen!!!

Het is 00:39, Schweinhund! :no_entry_sign:

2 likes

Nee ze zijn aan het verbouwen! Ze zijn net in het huis getrokken dus ik hoopte eigenlijk dat het vanzelf zou stoppen, maar dit is al de tweede nacht.

Ik vind het een beetje eng om nu te gaan klagen omdat ik niet weet wat voor mensen het zijn en ik alleen woon en iets meer dan anderhalve meter groot ben, maar ik ga het denk ik wel doen als dit na het weekend nog steeds gebeurt!

Oh ik ook hoor :face_with_symbols_over_mouth: Ik zat eerst met muziek in en heb nu gewone oordopjes, maar het geluid komt er gewoon doorheen!!

Anoniem klagen gaat volgens mij niet dus ik laat het er voor vannacht bij :confounded: Ik beloof dat ik nog 1 aflevering zal kijken, verder ga ik door met tentamens nakijken want als ik dan toch wakker lig, dan kan ik beter iets productiefs doen

1 like