Dank je wel en jij ook
Ik snap gewoon niet dat je ergens net komt wonen en dan in de nacht zoveel lawaai kunt gaan maken? Ik zou me zo erg bezwaard voelen etc, zoiets komt niet eens in me op.
Ik erger me ook vaak hier aan buren omdat ze ook acties hebben waarvan ik zelf echt niet snap hoe je dat in je hoofd kunt halen.
En dan zijn wij te schijterig om er wat van te zeggen omdat je nog een tijd door moet met de buren⦠de wereld op zn kop denk ik eigenlijk. Hopelijk is het nu klaar bij jouw buren 's nachts en anders zou ik er toch even wat van zeggen hoor.
Kan wel anoniem. Ik heb ook wel eens 112 gebeld en een melding van geluidsoverlast gemaakt.
Nou 112 is alleen in echte spoed- en noodsituaties toch? Ik zou dan gewoon dat 8844 nummer van de politie bellen (en heb dat overigens ook wel eens gedaan toen mijn buren tot half 5 's nachts keiharde muziek aan hadden).
Je hebt gelijk, die belde ik ja! Niet 112.
Ik zou wel 112 bellen want ik had die man door midden geslepen met zn slijpapparaat.
Haha oja wel slim zo! Win-win
Gisteren de hele dag op een festival gelopen en nu onder de uitslag van de processierups JEUK!
maar maar ik denk altijd als ik lees lees er overheen als je het niet leuk vindt, maar⦠het niet leuk vinden komt toch altijd na het lezen, je zal toch effe moeten kijken of het wat is door het te lezen
maar er zijn betere copingmechanismen dan meteen je toetsenbord erbij pakken, dat natuurlijk wel.
Iemand die ik al een aantal jaren af en aan spreek via Social media (en heel soms zie) noemt mij heel vaak kid. Als in āI donno kidā āhi kidā, wyd kid?" Ik vind dat te kut maar hij is heel aardig dus ik wil niet zeggen dat hij zān bek moet houden met ākidā. Daarbij is hij maar 6/7 jaar ouder? Ik kan het gewoon niet uitstaan.
en net sprak ik hem sinds 8 juni weer en hij zei het weer. HUILON.
ik denk dat ik het iets luchtiger bedoel dan geĆÆnterpreteerd.
Ik erger me ontzettend aan mezelf en dat ik mij zo laat kennen. Ik ben best een lange tijd uitgelachen door vriendinnen omdat ik weinig deed in mijn prive leven en vrije dagen. Elke keer was het weer: en heb je al een vriend, heb je iets leuks gedaan in het weekend, doen je ook nog iets leuks naast alleen maar werken. Dit jaar probeer ik zoveel mogelijk te doen aangezien ik inderdaad echt een kluizenaar was. En laatst zat ik weer met vriendinnen en was ik heel trots aan het vertellen waar ik allemaal mee bezig was en wat voor sociale dingen ik had gedaan en toen vertelde de een dat ze verloofd was, de andere dat ze een wereldreis ging maken met haar man, weer een ander dat ze promotie op het werk had gekregen. En ik kon niks anders doen dan jaloers zijn. Kwam thuis en wilde weer tegen niemand praten, en ik vind het stom want er zijn zoveel mensen in het leven die ziek zijn en grotere problemen hebben maar ik viel me gewoon heel down.
Het is LENTHE en BLOEME. :ā) Vreselijke namen overigens waarvan 2 namen ik al vrij snel ken uit mān omgeving. En 1 heel dicht dus nu voel ik me schuldig en deels persoonlijk aangevallen.
āAls u hier de trein verlaat, denk aan uw bagage⦠En neem deze ook meeā hi ha ho
nou ja jeetje, het 1e gedeelte was serieus, ik vind het niet logisch. om te zeggen als je t niet leuk vindt moet je t niet lezen. vind ik leuk om even kritisch over te doen. want logisch is belangrijk, en bijdehand doen ook.
het tweede was half serieus en slaat niet daarop maar op dat je niet ALTIJD maar meteen het moet gaan uitleggen, waarom je iets stom vindt, met je toetsenbord.
dat je jezelf daar best eens een plezier mee zou kunnen doen.
Ohh dit brengt een herinnering boven, ik heb laatst zo hard gelachen op het vliegveld hĆØ.
Was op Eindhoven en ik vloog met r.yana.ir, waar je tegenwoordig bij moet betalen om een normaal formaat handbagagetas te mogen meenemen en dan heb je ook meteen priority boarding. Ik had dat niet gedaan dus ik stond in de gewone rij. Toen kwam er een wat kakkineus type aanlopen dat achter me ging staan en ineens vroeg of dit de priority rij was. Dus ik zei ānee de gewoneā. Zij helemaal over de pis: ze dacht dat deze de priority was want hij was kort, de Ć©chte priority rij was langer āen waarom heb ik dan überhaupt priority aangeschaft als ik alsnog in zoān lange rij moet?ā Maar goed, zij die rij in, ik lekker minding my own business.
Toen begon de rij te lopen, eerst de priority en toen de gewone, zoals het heurt, en nu komt het mooiste: iedereen ging door dezelfde deuren naar buiten en kwam dwars door elkaar in ƩƩn groot vak terecht waar we nog even moesten wachten tot het vliegtuig klaarstond en lang verhaal kort: uiteindelijk zat ik eerder in het vliegtuig dan zij
Weet niet of dit ook een reactie op mij is maar ik wilde je niet wegzetten als verheven oid! Je post haalde de herinnering bij me naar boven dat is alles
Huh maar hoe lang zit je daar dan? Is niet heel gek om gewoon zelf wat schoon te maken toch. Net als wc papier kopen.
Dankje! Ik had toen zo een baaldag en heb voor mezelf besloten dat ik ze niet meer zo vaak hoef te zien als ze mij alleen maar een minderwaardigheidscomplex aanpraten
Je kan dat toch ook zelf een beetje doen?