Naja ik kocht laatst voor drie nachten Parijs ook een nieuw pak wc papier en heb het daar achter gelaten. Maar snap dat je niet ook nog allemaal schoonmaakartikelen gaat kopen. Ik zou toch een beetje zoeken of je iets kan vinden en dan zelf wat schoonmaken en inderdaad een recensie achterlaten waarin je dit benoemd + het moeilijk contact kunnen opnemen met je host
Aan mijn papierversnipperaar. Om de paar papiertjes moet ik een halve operatie uitvoeren om dat ding werkend te krijgen. Doe er gewoon een papiertje per keer in en niks gek.
Aan mensen die op social media alleen maar plaatjes en teksten zetten waarin staat wat voor moeilijk rotleven ze hebben en hoeveel verdriet en pijn ze wel niet hebben doorstaan en hoe vreselijk sterk ze zijn
Edit: zoiets dus
Nou gelijk heb je! Ik vind het ook niet normaal dat ze jou zitten uit te lachen. Zoals @Printemps al zegt: iedereen leeft zijn leven op zijn eigen manier.
Hier hetzelfde. Word helemaal gek van die ellendige jeuk
Ik neem altijd babydoekjes mee op vakantie om dingen schoon te maken. Misschien kun je dat alleen kopen
Dan ben ik vanmiddag in de sauna, het was niet alleen teringdruk, maar dat schaamteloze geloer naar elkaar. Echt nokken, hoor. Hou je ogen bij je.
De tante van mijn man die tags gaat liken van 6 weken geleden (Niet eens waarin zij getagd is dus, maar waar ik mijn man in tag)
We vliegen dadelijk terug van vakantie en we hadden nog wat tijd over dus we gingen naar een outlet. Wilde alleen naar de lulu lemon winkel. Nadat we in de adidas en nike winkel waren geweest zei mijn vriend dat we nu toch echt naar het vliegveld moesten gaan rijden
De idioot die ergens verderop vuurwerk aan het afsteken is
Dat ik mijn hele zondag kwijt ben aan uitkateren, jongejonge is dit oud worden?
Hou op schei uit ben “blij” dat ik niet de enige ben. Wat voelde ik me ellendig vandaag zeg
Omgeving Utrecht toevallig?
Jazeker
Als je wilt dat er tijdens je verblijf wordt schoongemaakt dan moet je geen airbnb huren, maar een hotelkamer.
Ja dit is oud worden, ik zelfs nu nog een dip
Ja. En dat je soms zelfs opeens een tweedaagse kater er tussen hebt zitten.
Ik heb min of meer noodgedwongen mijn drankgebruik flink geminderd omdat ik mijn katers gewoon niet meer kan handelen.
Zou dan eerder vochtige schoonmaakdoekjes meenemen, babydoekjes laat vaak een vettig laagje achter en is niet echt geschikt om mee schoon te maken.
Dat ik al een halfuur de autogarage aan het bellen ben en ik na het juiste keuzenummer eruit wordt gegooid! En als ik een ander nummer kies “ja nee je moet echt 4 hebben daaag”
Het is weer maandag hoor, de tering.
Als je online een recept zoekt en op een site eerst iemand levensverhaal mag langs scrollen voordat je eindelijk bij de ingrediënten komt. Zag dit een keer online en sinds die tijd kan ik het dus niet meer ont-weten en ik erger me er ZO aan.