Hahahah ja ik ken ook zo’n gast die allemaal van die plaatjes post alsof hij de grootste survivor ever is “if you knew my whole story you’d be proud of me” “nobody said it would be easy KEEP PUSHING”. etc. etc. Echt tooooo much
Oh ja dit is ook een grote ergernis van mij.
“Vroeger toen alles nog mooi was ging ik altijd met mijn vader schaatsen, hij haalde de schaatsen altijd van zolder uit het vet en sleep ze dan, om vervolgens achterop de fiets naar het meer te rijden. Ik kan mij nog herinneren hoe de lucht rook en hoe de sterke handen van mijn vader aanvoelden terwijl hij mij leerde schaatsen. Na het schaatsen fietsten wij altijd langs de boer om verse eieren met spikkeltjes te halen. Ook had de boer heerlijk vers gekarnde melk. Met deze melk wil ik vandaag een recept aan jullie laten zien bla bla blaaaaaa”
WHO CARES
Aan mijn vriend die maar max 1 aflevering per dag wil kijken op Netflix. Maakt niet uit welke serie… ook nu met het nieuwe seizoen La casa de papel… zo irritant ik wil gewoon alles bingen
Hahaha ja ook nog!
Hahahaha ik haat dit zo he. Ging altijd koken met een vriendin en dan moest ik even iets opzoeken en dan zei zij “En hoelang moet het in de oven?” En dan was ik aan het scrollen voor mn leven om door dat verhaal heen te komen.
De oude bewoners van mijn nieuwe huis. Wat zijn zij moeilijk zeg. Ze moeten eruit slopen wat ik zeg, omdat ze het in originele staat moeten opleveren. Maar ze hebben te weinig tijd, want ze gaan op vakantie. Nou daar heb ik niks mee te maken. Of we dan niet vloer e.d. willen overnemen voor 200 euro. Ehhh nee
Hoe de douane net tegen mijn vriend deed over zijn rolex. Echt zo irritant. Van die suggestieve vragen
En toen moesten onze koffers natuurlijk door die scanner en toen zag ik mijn satisfyer
Een paar dagen geleden heb ik m’n ooglid opengehaald met een kapotte nagel en nu heb ik een klein korstje, het lijkt net alsof er een korrel mascara opzit. Elke keer als ik langs een spiegel kom ga ik uit automatisme wrijven en het gaat steeds opnieuw open zo.
Ik zit op kantoor en het is hier zo ontzettend koud. Hoe warmer het buiten wordt hoe kouder het hier is, iedereen klaagt erover. Zit je dan met je zomerkleding, niet te doen dit. Zou bijna een raam open zetten om de warmte binnen te laten.
Huh zelfs bij dille en kamille niet? Wat stom!
Ik koop tegenwoordig ijsblokzakjes. Liep altijd zo te klooien met die vormen in mijn vriezer
Wat apart! Ik heb laatst bij de blokker (gelukkig) nog wel eentje met gewone blokjes kunnen vinden.
Dat ik heel enthousiast een extra grote bak granaatappelpitjes door m’n bulgursalade gooi, om er vervolgens achter te komen dat ze niet meer goed zijn. Ze smaken ook echt een beetje funky dus dat wordt een lekkere lunch deze week
Dat ik elke zomer wel weer door onbekenden om mn huidskeur word uitgescholden. Laat me met rust! I love my skin
He gadverdamme, ik zal dit nooit begrijpen.
Een beetje aan mezelf en een beetje aan mijn nieuwe werk. Ik zou het contract vorige week krijgen om te tekenen maar er zat een fout in (ik heb dat contract nog niet gezien, ook niet met fout) dus zou het begin deze week krijgen en het is er nog niet. Ik wil zsm opzeggen bij mijn oude werk maar ben te onzeker om dat te doen als dat contract er nog niet is. Beter krijg ik dat morgen per mail anders ga ik me nog een dag opvreten.
Bikini’s. Zegt eigenlijk al genoeg.
Loop nu dus al zo’n 5 jaar in dezelfde bikini want die zit gewoon goed. Heb vorig jaar dus een nieuwe gekocht en theoretisch gezien zit hij goed, maar in mijn ogen lijken mijn boobies opeens vet raar en er half uit te vallen zegmaar (echt hoe dan? want cup a) maar zo hoort dat dus/dat is dus het model?..
In ieder geval, eerdaags ga ik op vakantie en nu twijfel ik al ruim 3 kwartier over welke ik nou mee moet nemen wantja die ene is al zo oud en wil wel eens wat anders, maar die ander weer onzeker… Argh.
Allebei!
Als die oude er nog oke uitziet zou ik gewoon die meenemen. Ik vind het zo irritant om je de hele tijd onzeker te voelen in je bikini en te moeten checken of alles nog bedekt is. Maar ik ben zo’n persoon die gaat zwemmen en actief doen, als het alleen om te zonnen is kan die nieuwe ook wel.
TL;DR allebei meenemen