Waar erger jij je aan #4

Aan mezelf. Heb bedacht dat ik eind dit jaar begin volgend jaar uit huis wil alleen nu denk ik steeds “Wedde ik vind nooit een huis…”

(Heb nog niet eens echt goed gekeken)

1 like

Kijkt iemand Trouwen in het buitenland? (I know geen hoogstaande tv dit) Maar wat zijn die mensen onbeschoft of ligt het aan mij? Meubilair van het hotel mee naar het strandje nemen en ervan uit gaan dat het eten wel naar het strandje (horend bij het hotel dat wel maar wel een stukje lopen zo te zien) wordt gebracht want het is tenslotte “all inclusive”. Ik snap het niet…

En bij alles het hotel de schuld geven want hallo all inclusive betekend dat je als gast alles mag ofzo?

1 like

Hahah jaa ik dacht echt huh menen ze dit… Ze denken we hebben all inclusive dus het hotel regelt gratis onze bruiloft met eten op het strand etc. Hahah wauw…

1 like

Op welke zender komt dit? Dan kan ik dit morgen terugkijken :nerd_face:

SBS6 (ofcourse hhaha)

2 likes

Haha ja ik lees ze ook in mijn hoofd met een steeds emotionelere stem om vervolgens te gaan snikken haha.
En dan denk ik fuck waarom lees ik dit, nee waarom plaats je dit. Huilie.

1 like

Ik heb echt een telefoonhoesje wat ik 2 weken geleden heb gekocht en het is nu al kapot… kwaliteit weer.

Aan die rotspinnen ben mijn tuinhuisje/opslag aan het opruimen want morgen krijgen we gasten, en nu in 5 minuten al twee spinnen die ineens in paniek rond rennen dus schrik me steeds rot.
Ik durf niet zo goed verder te gaan :confounded:

Ben dit even terug gaan kijken man man man wat een Tokkies :joy:

2 likes

Ik heb dit al eens gezegd maar deze ergernis komt weer bovendrijven nadat ik foto’s op fb heb geplaatst. Als mensen dan zien dat ik sportief/sterk ben dat ik dan een berichtje krijg van iemand die ik 10000 jaar niet gesproken heb en dan met de vraag hoe ik dat doe of heb gedaan? Voelt altijd een beetje als een ondermijning ofzo.

En dan heb ik t niet over als iemand van hier me daar een berichtje over stuurt want laf alle ellegirls.

2 likes

Maar hoe heb je dat gedaan dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Iedere dag een uur biodanza

24 likes

Dat ik losse Oreo ijsjes van vorig jaar in mijn vriezer heb liggen en die doos allang heb weggegooid. Staat er geen houdbaarheidsdatum op die losse ijsjes… waarom niet? Zo onhandig

Ik heb dit net ook even teruggekeken want ik zag er al iets over in het nieuws. Wat vreselijk zeg allemaal. Die taart meenemen, dat strand “reserveren” en maar verwachten dat je alles gratis kunt krijgen. En dan als toppunt nog bloemen van het hotel afknippen. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal.

Niet vervelend bedoeld (en misschien snap ik het niet), maar je plaatst blijkbaar wel foto’s die mensen kunnen zien. Ik zou denken, actie is reactie en die kan je daarom misschien ook verwachten dan. Waarom vind je her dan zo vervelend en ondermijnend?

4 likes

Die muggen ! Onder de bulten en dat gezoem.

Korte rokjes argument. Dat je iets plaatst zegt niet dat je er dat soort reacties op wil of hoeft te krijgen.

1 like

Ik wilde vandaag alle was wegwerken, zet ik net de eerste was aan met 8 uur uitstel. En ik zie geen mogelijkheid om dat terug te draaien op mijn bejaarde wasmachine :frowning_face:

Stroom eraf halen? Of even de handleiding Googlebot misschien?

@Boppie @Peyton thanks, stroom er af was de oplossing!

2 likes