Waar erger jij je aan #4

Een geïnteresseerde vraag? Kom op, je kunt ook te ver gaan met het korte rokjes argument imo. Als je iets op social media plaatst kan je er reacties op verwachten, want dat is namelijk het hele idee achter social media.

8 likes

Van die stelletjes die elkaar op Facebook onder elk klef plaatje taggen. Juk

5 likes

Dat ik nu al drie/vier maanden struggle met holte ontsteking. Dan is het even weg en dan komt het weer. Dokter kan niks voor me doen zegt ie.

1 like

Die zijn echt nog wel goed. Wat kan er gebeuren in een vriezer.

1 like

Zo echt he!

@Reality nou inderdaad! Vooral dat ze alles denken gratis te kunnen doen en krijgen want “het is toch all inclusive”. Plaatsvervangende schaamte

Maar wel weer vermaak op de maandagavond😂

De universiteit waar ik mn master aan heb gedaan wil weken doen over een afstudeerverklaring uitprinten. Wtf. Ik moet over een week starten met mn baan wat is dit voor een ongein. Bij andere universiteiten is t met 3 minuten geregeld.

Altijd als ik boodschappen bij AH bestel is er iets niet op voorraad (wat ik pas hoor als het al besteld is). Ik bestel zodat ik niet naar de winkel hoef :rage:

1 like

Ik drink altijd heet water (gewoon thee zonder thee dus) en ik brand echt al heel de dag mijn bek, omdat het gewoon 25 jaar duurt met deze temperaturen voordat het een redelijke drinktemperatuur heeft bereikt.

1 like

Dat ik mn eigen snor niet durf te harsen maar ook geen tijd heb om het te laten doen

Dat als ik hier (Duitsland) een route met OV wil zoeken op Google Maps je eerst een stukje met de auto moet… dat is toch geen OV😭

2 likes

Kun je er niet gewoon een beetje koud water bij doen?

Nee, daar krijg ik een error van. Plus, vroeger deed ik dat wel eens en dan was het nog te heet of weer te snel koud. Het is ook echt een non-probleem. Het is gewoon de gewoonte dat ik normaal weet x minuutjes laten staan is prima en dan te enthousiast een slok nemen.

Dat mij koel vries combinatie in deze hitte stuk gaat. :rage::rage:
Net nadat ik van het weekend het vriesvak helemaal gevuld had met ijsjes.

Why??

allemaal opeteeeehhhh

3 likes

Jaa ik had dit ook vandaag en besef nu pas dat dit natuurlijk door de warmte komt haha. Vond het al zo gek dat mijn heet-water-intuïtie zo off was.

1 like

Why not? :grimacing: Ik doe het ook.

Haha nee, gebeurt me wel vaak (vooral door eten) maar niet specifiek deze dagen gelukkig. Bedoel natuurlijk dat ik ook heet water drink!

Ik krijg oprecht een error in mijn hoofd hahaha. Heet water drinken zonder smaakje of citroen oid… MET 30+ GRADEN.

kill me now

5 likes

Weet je zeker dat ie kapot is? Ik dacht dat de vorige hitte periode ook van mijn koelkast maar bleek dat hij het gewoon warm had. Heb hem toen kunnen helpen met bevroren flessen water in het koelvak te leggen

1 like