Ja ik dacht al, dit is zo’n voor de hand liggende suggestie dat het haast onmogelijk is dat je er zelf nog niet aan gedacht hebt. Maar ik snap je, soms moet iets gewoon op een bepaalde manier. Sterkte met je verbrande bek! Zaterdag wordt het weer koeler gelukkig dus koelt het weer sneller af.
We hebben nu geprobeerd om de stekker er even uit te laten en hopen dat die het nu weer doet. De bevroren items lagen helaas al te ontdooien
Nou, eigenlijk is het juist heel logisch. Juist als je koud water drinkt, gaat je lichaam opwarmen. In Aziatische landen is het juist heel gebruikelijk om heet water (en warme thee) te drinken en daar is het het hele jaar door warm.
Edit: recordpoging aantal x ‘juist’ in 3 zinnen
Omdat er room in zit, dacht ik, dat zal op een gegeven moment na een jaar niet meer goed zijn ofZo
Mwah, zal wel meevallen in de vriezer denk ik. Kijk anders even op een pak in de supermarkt wat voor houdbaarheidsdatum erop staat ter referentie? Als dat 2021 is ofzo is die van jou van vorig jaar waarschijnlijk nog wel goed.
Die redenatie ken ik idd… echter breekt me zweet het uit als ik thee drink in deze hitte haha.
Dat is ook precies de bedoeling haha. Daardoor koel je af…
Zo ervaar ik het niet haha. Vaak genoeg geprobeerd hoor
Lijkt me niet dat je heet water moet drinken. Ijskoud is ook niet goed. Gewoon lauw of lichaamswarm lijkt me het beste, maar koud is gewoon ff lekker met dit weer
Hoe werkt dat dan met afkoelen in een zwembad bijvoorbeeld? Gaat je lichaam zich dan ook opwarmen omdat de ‘omgeving’ koud is?
Mijn airco lekt!!! En hij hangt boven de tv en allemaal kabels dus durf hem niet meer aan te zetten baal echt want kan niet zonder dat ding
Het voelt alsof mijn wang is vastgehecht aan mijn tandvlees, echt een kutgevoel. Hele tijd een stuk wang tussen m’n kiezen. Hoop dat dat kreng snel oplost
Een hele pijnlijke aft aan de binnenkant van mn bovenlip.
Wat!! Ik vind dit zo erg en compleet onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zich zo gedragen. Bah bah!
Bejaarde mensen en hun fucked up beeld wat weinig geld is.
Net weer op max vakantieman (love it) boekt een bejaard stel een vakantie, waar ze “het hele jaar voor hebben gespaard”. Gaan ze klagen dat de reis later goedkoper was “is een hoop geld voor ons en ons kleine pensioentje”
Gaat het om een reis van €3700 euro. Lololololololllllllll geeeeen idee van de realiteit van andere generaties echt. En maar klagen dat je weinig te besteden hebt.
Ik erger me aan mezelf. Op één ding na vind ik zo’n beetje al m’n hobbies niet meer leuk en nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen? Heb nergens zin in. Dan zegt m’n man “ga wat leuks doen!” en dan denk ik “Ja leuk!.. Maar wat dan?”
18 dagen door Mexico heen met een groepsreis. Ze hadden EEN JAAR van tevoren geboekt met 200€ korting, voor €3700 en dat vonden ze dus een enorm mooie deal (het kon nét van een jaartje sparen op zo’n minimaal pensioen) en het was ook een héle leuke reis, alles prima geregeld.
De domper kwam toen ze er tijdens de reis achter kwamen dat andere mensen die last minute hadden geboekt nóg meer korting hadden gekregen, want die gingen dus goedkoper op diezelfde reis en dan kun je natuurlijk alleen maar balen de godganse dag. Ze wilden dan ook een “symbolisch bedrag”.
De man van het stel had een fluit in de vorm van een vogel meegenomen als souvenir en daar floot ie op en toen zei die “net als naar ons geld, kunnen we ernaar fluiten”.
Maar “ons geld” was eerst een goeie deal, tot bleek dat het nóg beter kon, toen was het ineens “arme wij” en “klein pensioentje”.
Ja sorry dat is toch gewoon prachtige televisie
Ik ben een trouwe kijker van alles wat Omroep Max uitzend!
Er was ook nog een ander stel dat na veel zeiken een upgrade had gekregen op hun luxe cruise. Maar nee, dat was niks want had goedkoper gemoeten.
Het mooiste was dat Janine de deskundige zei dat ze op moment van boeken een koop sloten en geen zaak hadden en vooral moesten genieten van de herinneringen.
Nog nooit zoveel zuurheid in een studio gezien, geweldig.
Het wad dus allemaal de schuld van furry de hond