Hahahaahahahahha
Dat mijn kat mega gefocust is op mensen eten en dan continue mijn eten van mijn bord aftrekt met zn tanden en het dan op mijn kleed laat vallen. Gisteren was het een stuk gemarineerde kip en nu een stuk kaas. Zo irritant
Oh wow, die spatie tussen mensen en eten maakte dat ik even heel bang werd voor je kat.
âAls u een trui koopt dan kan het zijn dat hij een paar weken later goedkoper is in de sale. Dat is het risico.â
Alleen nu ging het over een cruise van 3200 euro PP haha, mooie televisie.
Ik kan dit soort programmaâs ook echt niet aan! Heb met veel moeite ook trouwen in het buitenland gekeken.
Snap niet dat er echt dat soort mensen zijn die gewoon met hun kop op tv willen met zoiets
Als je in de trein aan iemand vraagt of hij zân tas weg wil halen zodat je daar kan zitten en ze in plaats daarvan zelf doorschuiven naar die plek Ik kies juist expres die plek uit omdat ik bij het raam wil zitten, nu heb ik alsnog een kutplek. Had dan beter door kunnen lopen naar de volgende raamplek maarja vind het ook weer zowat om dan te zeggen âoh laat dan maar byeâ
Oh daar denk ik helemaal niet aan als zoiets gevraagd wordt. Ik denk dan gewoon van iemand wil een plek om te zitten, hier heb je er eentje. Denk dat diegene het niet bewust doet in ieder geval
Haha, nee snap ik, dat het louter goede bedoelingen zijn. Ik ben gewoon erg gehecht aan uit het raam staren voordat mijn dag begint.
Oh haha dit zou ik ook niet weten! Ik zie soms wel gebeuren dat mensen juist aan de buitenste kant willen blijven Zitten om wat voor reden dan ook, snel eruit moeten, meer bewegingsruimte dus dat ze dan inderdaad niet doorschuiven. Misschien wilde diegene ook niet doorschuiven maar dacht hij dat het maar moest omdat mensen niet snel over iemand heen willen klimmen maar gewoon willen zittenhaha
wow ja inderdaad.
Ja shit er zit dus een wesp in mn slaapkamer. Ik had vanochtend geen tijd om m te vangen oid (en ik ben een schijtluis als het om wespen gaat). Dus ik heb het kiepraampje naar buiten open gelaten en hopelijk is ie straks weg⊠En heeft ie niet al zân vriendjes binnen uitgenodigd
Stand 1 van mân ventilator is te koud en het is te warm om te leven met een ventilator die uit staat
Dat ouders hun kinderen laten spelen in de fontein, alsof het een fucking waterpark is met dat gekrijs.
Ik snap niet wat mensen bezielt om zoiets te doen?? En dan ook nog boos worden als jij haar er volkomen terecht op aanspreekt. Wat een dom mens.
Jij hebt wel heel goed gehandeld. Toen ik zelf ooit in een vergelijkbare situatie zat (kennis van een vriend die meermaals in mân kont kneep tijdens een feestje in een kroeg), riep ik dat hij moest ophouden, werd ik uitgelachen en preuts genoemd en ben ik daarna weggegaan om nooit meer terug te keren naar die specifieke plek.
Ja dat schijnen dus heel veel bedrijven tegenwoordig te doen. Kut joh. Kan ik elke maand weer al de nieuwsbrieven gaan uitschrijven
Mijn vriend en ik hebben last van een jetlag. En vannacht beide niet geslapen, maar naar mijn mening moeten we gewoon wakker blijven tot vanavond maar nee we moeten absoluut een dutje doen nu. Dus hij ligt te snurken en ik moet moeite doen om wakker te blijven want wil niet slapen
Misschien helpt een spannende film om wakker te blijven. Wilde eerst zeggen even naar buiten maar dan word je waarschijnlijk nog meer moe door de hitte.
Er zitten steeds ontzettend irritante vliegen in mân huis, nu ging ik er achteraan met mijn elektrische vliegenmepper, elektrocuteer ik mezelf, maak er daarna nog 3 dood en nou zit er gewoon weer een
Dat mijn eten zo lang op zich laat wachten. Wat nou bezorgtijd van een half uur, ik wacht al drie kwartier IK HEB HONGER JA