Waar erger jij je aan #4

Het is buiten nog steeds 29 graden. Ik wacht tot ik heerlijk alle ramen open kan gooien en het een beetje door kan waaien (ook al is het windstil) voel me zo opgesloten de hele dag gordijnen en ramen dicht

Hier inmiddels 21 graden maar geen zuchtje wind meer dus heb er niks aan.

Ja! Heb gelukkig nog deze week en volgende week nog vrij. Dus gaat wel goedkomen.

1 like

Kun je de ventilator aan je voeteneind zetten? Scheelt bij mij heel veel tov naast me!

Mijn man slaapt om deze reden met een zonnebril op in bed. Maar dat is best raar.

62 likes

Oja!

Hahaha ik zie dit helemaal voor me, geweldig!

3 likes

Dat ik voor drie weken in Thailand ben op vakantie, maar ik moet in de tweede week ongesteld worden. Echt geen zin in :sleepy:

Me:
enhanced-26298-1432220843-2

13 likes

De nieuwe reclames van Rijksinstituut op youtube

Whatsapp ziet mijn nieuwe contacten niet en nu kan ik geen whatsappgesprek beginnen. Ik kan ze alleen uitnodigen voor whatsapp maar dat hebben ze allang. En geen enkel helpartikel van whatsapp helpt met oplossen

Waarschijnlijk heb je het allang gedaan, maar mocht dat niet zo zijn. Heb je als je bij ‘contact kiezen’ al op die 3 puntjes rechts bovenin geklikt en dan ‘vernieuwen’?

1 like

Dat heb ik nog niet gedaan, het klinkt alsof jouw whatsapp er anders uitziet dan de mijne. Ik gebruik nu een iphone, dus ik ga even op zoek of er ergens anders iets van ‘vernieuwen’ staat

Oh ik heb android inderdaad. Maar heb je niet een pagina waar al je whatsapp contacten onder elkaar staan?

Bij mij ziet het er zo uit.

Samenvatting

1 like

Ik heb dat de laatste tijd ook, maar dat komt omdat ik iemand toevoeg als contacten mijn iPhone automatisch +31316blablabl doet ipv +316
 misschien kun je even in je telefoonboek kijken of de nummers kloppen?

3 likes

Ja dit was inderdaad het probleem, dankje! Nu moet ik handmatig al m’n 30 nieuwe contacten af, heb ik zin in joh

2 likes

Haha nu weet je het in ieder geval! Succes!

1 like

Dat mijn Engels zo slecht is. Het was erg verbeterd afgelopen jaren door studie en ja ook Netflix, dus ik dacht ik waag me weer eens aan een boek. Voor jongvolwassenen ook nog eens. :’) Op de eerste pagina snap ik weet ik veel hoeveel woorden al niet. Ja de hoofdessentie haal ik er wel uit, maar dan is het echt heel basic wel wat er over blijft en hoe leuk is een boek lezen zo. :s
Echt spijt altijd bij zoiets dat ik bij Engels vroeger nooit mijn best deed en die idioom opdrachten nooit zelf maakte maar met het boek erbij.

Aan mezelf en aan mijn hormonen.

Er is een vriendin die al de hele week wil afspreken (ze nodigt zichzelf uit) maar het past me niet en ik geef dat ook eerlijk aan maar ze blijft zich opdringen.
Nu wil ze deze avond absoluut naar ons thuis komen, heeft zichzelf daarnet uitgenodigd, en ik heb geen excuses meer, want ben wel gewoon thuis en als ik aangeef dat het me niet past negeert ze dat.

Gewoon de deur niet open doen als ze er is? Sorry maar als jij zegt dat het niet uitkomt heeft ze dat toch gewoon te accepteren?

10 likes