Waar erger jij je aan #4

Buikpijn , dat ik achter mn geld aan moet terwijl ik dacht lekker veel geld te hebben deze week en dat ik niks van mn spaar rekening hoef te halen om te shoppen. ( Krijg het als t goed is volgende week en dan kan ik t gelijk naar mn spaar rekening zetten maar is toch minder leuk)
En dat ik op de heetste plek op aarde slaap wss niet kan slapen maar wel weer vroeg op moet…

Geen nest in de buurt? Ik had vorig jaar ook veel last van wespen, maar toen bleek er dus een nest in de spouwmuur te zitten.

Ja erge is dat ik sowieso al zonder jetlag 20 mg melatonine slik iedere dag :weary: heb wel andere slaapmedicatie in huis maar daar raak ik ook snel weer van afhankelijk

Nooo. Ben vergeten m’n icepacks terug in de vriezer te leggen vanochtend :sob: Kan serieus wel janken haha, het is hier zo bloedheet en benauwd binnen. Was sowieso al van plan me weer naar de bank te verplaatsen gezien het beneden minder dramatisch is, maar zonder icepacks alsnog allesbehalve een pretje (en bank is sowieso kutter dan bed natuurlijk). Hopelijk halen de 10 minuutjes in de vriezer nu nog wat uit.

Sowieso erger ik me er weer gruwelijk aan dat het zelfs met deze temperaturen buiten beter is dan binnen bij mij.

Ik erger me echt rot aan het feit dat ik zulke droge ogen van de ventilator krijg. Maar zonder niet kan slapen. Echt kiezen tussen twee evils :hot_face::angry:

2 likes

Het is buiten nog steeds 29 graden. Ik wacht tot ik heerlijk alle ramen open kan gooien en het een beetje door kan waaien (ook al is het windstil) voel me zo opgesloten de hele dag gordijnen en ramen dicht

Hier inmiddels 21 graden maar geen zuchtje wind meer dus heb er niks aan.

Ja! Heb gelukkig nog deze week en volgende week nog vrij. Dus gaat wel goedkomen.

1 like

Kun je de ventilator aan je voeteneind zetten? Scheelt bij mij heel veel tov naast me!

Mijn man slaapt om deze reden met een zonnebril op in bed. Maar dat is best raar.

62 likes

Oja!

Hahaha ik zie dit helemaal voor me, geweldig!

3 likes

Dat ik voor drie weken in Thailand ben op vakantie, maar ik moet in de tweede week ongesteld worden. Echt geen zin in :sleepy:

Me:
enhanced-26298-1432220843-2

13 likes

De nieuwe reclames van Rijksinstituut op youtube…

Whatsapp ziet mijn nieuwe contacten niet en nu kan ik geen whatsappgesprek beginnen. Ik kan ze alleen uitnodigen voor whatsapp maar dat hebben ze allang. En geen enkel helpartikel van whatsapp helpt met oplossen

Waarschijnlijk heb je het allang gedaan, maar mocht dat niet zo zijn. Heb je als je bij ‘contact kiezen’ al op die 3 puntjes rechts bovenin geklikt en dan ‘vernieuwen’?

1 like

Dat heb ik nog niet gedaan, het klinkt alsof jouw whatsapp er anders uitziet dan de mijne. Ik gebruik nu een iphone, dus ik ga even op zoek of er ergens anders iets van ‘vernieuwen’ staat

Oh ik heb android inderdaad. Maar heb je niet een pagina waar al je whatsapp contacten onder elkaar staan?

Bij mij ziet het er zo uit.

Samenvatting

1 like

Ik heb dat de laatste tijd ook, maar dat komt omdat ik iemand toevoeg als contacten mijn iPhone automatisch +31316blablabl doet ipv +316… misschien kun je even in je telefoonboek kijken of de nummers kloppen?

3 likes