Ja dit was inderdaad het probleem, dankje! Nu moet ik handmatig al m’n 30 nieuwe contacten af, heb ik zin in joh
Haha nu weet je het in ieder geval! Succes!
Dat mijn Engels zo slecht is. Het was erg verbeterd afgelopen jaren door studie en ja ook Netflix, dus ik dacht ik waag me weer eens aan een boek. Voor jongvolwassenen ook nog eens. :’) Op de eerste pagina snap ik weet ik veel hoeveel woorden al niet. Ja de hoofdessentie haal ik er wel uit, maar dan is het echt heel basic wel wat er over blijft en hoe leuk is een boek lezen zo. :s
Echt spijt altijd bij zoiets dat ik bij Engels vroeger nooit mijn best deed en die idioom opdrachten nooit zelf maakte maar met het boek erbij.
Aan mezelf en aan mijn hormonen.
Er is een vriendin die al de hele week wil afspreken (ze nodigt zichzelf uit) maar het past me niet en ik geef dat ook eerlijk aan maar ze blijft zich opdringen.
Nu wil ze deze avond absoluut naar ons thuis komen, heeft zichzelf daarnet uitgenodigd, en ik heb geen excuses meer, want ben wel gewoon thuis en als ik aangeef dat het me niet past negeert ze dat.
Gewoon de deur niet open doen als ze er is? Sorry maar als jij zegt dat het niet uitkomt heeft ze dat toch gewoon te accepteren?
Wat onbeschoft om zo duidelijk jouw mening en grenzen niet te accepteren en te blijven doordrammen ondanks herhaaldelijk aangeven dat je niet wil/kan. Ik zou hier echt een beetje boos van worden eigenlijk. Je hebt ook helemaal geen excuses nodig, nee is nee. Ik zou nog 1 keer zeggen nee, ik kan niet, ik zie je graag een ander moment (als dat zo is). Als ze dan nog blijft drammen zeggen dat je herhaaldelijk hebt gezegd dat het niet uitkomt en dat je het daar verder bij laat voor nu, en dan zou ik gewoon niet meer reageren eigenlijk.
Alles
Is er niet een reden te bedenken dat het voor je vriendin heel urgent of belangrijk is? misschien moet ze je iets heel belangrijks vertellen ofzo (zwanger?) dat ze perse wil langskomen? Of misschien kun je vragen of het voor haar niet duidelijk is en/of waarom het zo urgent is.
Het is omdat we elkaar al een hele tijd niet hebben gezien en ze zich eenzaam voelt deze week. Ze heeft verlof en weet niet goed wat gedaan.
Welja vriendin, het is eigenlijk een collega en nu ik het zo neertyp heb ik echt wel het idee dat ze me zou gebruiken als opvulling van tijd zeg maar. Daarnaast heb ik privé en werk wel graag gescheiden en nodig ik niet snel collega’s uit bij ons thuis (dit weet ze heel goed dus waarom ze dan zichzelf blijft uitnodigen )
Ben best duidelijk geweest in mijn berichten en ga nu gewoon niet meer antwoorden.
Lekker willen liggen op het strand maar dan komen er weer jongens met hun box en veel te harde muziek het is ook nooit leuke muziek
JAAA hoor, ik bel in jaren ook een keer de huisarts, zijn ze op vakantie, en moet ik naar ene meneer doornnogwat blabla weetikhet. Nouja goed iedereen heeft recht op vakantie en dus heel begrijpelijk maar ik erger me wel want ik vind m’n eigen huisarts superleuk.
Afspreken met mijn zus en mn nichtje. Vind het zo irritant dat iemand die nog niet eens een jaar oud is dan bepaald hoe laat we iets gaan doen?? Zit nu al mega lang te wachten en geen idee hoe lang het nog duurt
Iedere klant die vanavond binnen komt en zegt " Huh jeeetje wat is het rustig" die verlaat onze winkel met een blauw oog.
Haha is toch logisch dat iemand van nog geen één jaar oud nou juist geen rekening kan houden met jouw planning Alleen jouw zus zou misschien beter met jou kunnen communiceren over hoe het normaal gesproken zit qua tijden enzo met haar kind en wat dan handig is om af te spreken.
Ohhh toen ik nog in de winkel werkte zonder airco kreeg iedereen die “oh wat is het hier heet” zei ook bijna een mep.
Ja meit jij kan zo weer weg ik mot nog de hele dag.
Heb me hier ook aan kapot geërgerd bij m’n broers. Al die slaapjes en tijden en dan kwamen ze qua gezin/kinderen ook nog totaal niet overeen. Heel lastig plannen. Maar sinds ik hele dagen oppas op een baby snap ik dat het best lastig is, dan moet hij op bed, dan eten, ga ik dan weg dan kom ik in de knoop met zijn slaap/eten. En helemaal lastig plannen als ik iets wil doen met een andere oppasser/of moeder. Snap het nu dus wel wat meer, maar vind het wel irritant. Zeker met speciale gelegenheden (kerst ofzo) snap ik soms nog steeds niet dat ze een slaapje niet een beetje kunnen verplaatsen, voor een keertje moet dat wel lukken lijkt mij.
Andersom heb ik een keer een officiele klacht, gespeeld via het hoofdkantoor, gekregen omdat een klant boos op me was dat ik tijdens een hittegolf de airco niet uit wilde zetten want ‘het was zo warm buiten, daarom was ze zo zomers gekleed en was het binnen veel te koud!!!1!1!!’ Nou thanks, ik moet van 8 tot 18 in zwarte lange broek en dikke polo
(Overigens werd de airco centraal geregeld en kón ik er niet eens iets aan veranderen, zelfs al zou ik het willen)
Echt, hoe kun je zo zijn…
Met dit weer speelt m’n eczeem altijd weer op. Door dat godganse gezweet hele tijd zijn m’n elleboogplooien geïrriteerd ofzo. Hoe voorkom ik dit. Kan moeilijk mijn armen de hele dag gestrekt houden of droog :s
Ik heb ook meer last van eczeem met dit weer. Ben de hele tijd met tissues in de weer om alles droog te houden
Oh vervelend dat je het ook hebt. Heb de neiging om een tissue er tussen te klemmen, maar dat irriteert de boel ook weer.