Waar erger jij je aan #4

Ik heb dat wel gedaan bij mijn borsten. Ik heb een tissue geklemd tussen mijn bh en borsten in en daar werkt het wel heel goed

1 like

Ik sta op de overloop van een trein en naast me staan twee mensen elkaar kusjes te geven en ik krijg echt MOORDNEIGINGEN van die geluiden.

16 likes

Voor het zweten? Of waarom had je servetjes onder je bh geklemd? Wel een grappig gezicht lijkt me haha.

Mensen die lid worden van een groep waar je een studentenkamer kan vinden en er dan een bericht opzetten dat ze een kamer zoeken maar zelf niet reageren op beschikbare kamers op de groep

En dat het te warm is om te poepen

4 likes

Heb je een schaar?

Haha maar wat hangt eraan dan? Of is er echt water waar het in hangt?

Haha straks bungelt er opeens een vis voor je raam!
Zou het niet van kleine kinderen zijn? Dan zou het wel sneu zijn als je het knipt.
Ik zou er zelf iets aanhangen, dan heisen ze hem waarschijnlijk snel op!

1 like

Ik zou getriggerd zijn om het te doen, maar het toch ook niet doen haha

1 like

Niet knippen. Af en toe blijven trekken zodat ie denkt dat ie beet heeft.

11 likes

Ik zit nu in een huisje waar de gordijnen meer vitrage zijn. Had al een dekbed voor het raam gehangen maar het is nog steeds zo licht. Ik verlang zo erg naar mijn verduisterende gordijnen :weary:

Ik snap eigenlijk echt niet waarom ik hier zelf niet aangedacht heb maar dit is een toptip

Ik heb vanochtend een bestelling bij H&M geplaatst met express levering zodat het vanavond bezorgd zou worden. Je raadt het al: vandaag niks bezorgd en de verwachte bezorging is pas morgenochtend maar dan ben ik niet thuis :sweat:

Dat je met Fitbit maar een erg beperkt aantal emoties aan je dag in je cyclus kan plakken. Ik snap dat raging bitch from hell geen optie is, maar humeurig of boos is toch niet te veel gevraagd?

3 likes

We waren varen, en het was super gezellig. Toen dacht ik, op de terugweg, even een frietje halen bij de Mc, staat er een rij van een rij van een rij bij de Drive.

Ik wil naar huis, moet morgen werken en mn baby moet naar bed (slaapt wel sinds 21:30)

Dat er geen Ʃnkel plekje in Mn huis afkoelt. Heb de airco nu op de gang staan omdat de slang te kort is en de ventilator constant op me gericht. Enige pluspunt is dat als ik naar de wc ga en de deur open laat de frisse lucht daarheen gaat en ik daar niet kapot ga van de hitte.

Ik ben echt boos op mijn tandarts praktijk. Ik ga speciaal naar een angsttandartspraktijk, nu is mijn vaste tandarts - die me eindelijk het vertrouwen weer terug had gegeven - sinds december weg. Ik kreeg in januari dus een nieuwe, vond ik allemaal al heel spannend vooral omdat toen meteen mijn verstandskies eruit moest. Kom ik er vandaag, heb ik weer een andere?? Hoe kunnen ze zo doen? Overleg even, als hij met vakantie is oid had ik mijn afspraak wel verzet. Ben er echt beetje van in de stress, ook al is de afspraak al klaar.

Kun je niet telefonisch contact met ze opnemen? Dan hoef je niet te mailen en hebben ze je verzoek direct weer voor zich

Mijn fucking Chromecast die zo extra is dat ie direct oververhit als ik hem in m’n tv doe waardoor ik nu niet oitnb kan kijken. En m’n laptop raakt ook steeds oververhit. Robots zijn niet de toekomst, ze kunnen niks aan.

Aan het feit dat ik 5 jurkjes heb besteld voor m’n feestje morgen en ze alle 5 niet leuk genoeg zijn :frowning:
Nu trek ik wel wat anders uit m’n kast, maar toch, haha

Ik ben dood en dan gaan mensen mij bellen om niks. Ik neem niet op te moe om te luisteren naar nonsens.