Ik heb zoveel vieze bezwete kleding maar als ik dat allemaal uit moet wassen heb ik niks luchtigs meer om te dragen
Why not, is waarschijnlijk toch binnen 1 sec droog
Ja dat is waar!
Wow die Heb ik eigenlijk al een hele lang tijd juist niet meer gezien haha!
Ik kom thuis van twee hele volle (gezellige) dagen in mijn appartementje en dacht Omg lekker eindelijk even alleen en bloot afkoelen, is het snikheet⊠ofcourse verwachtte ik het ergens maar dacht dat het enigszins uit zou maken dat ik alles potdicht had gelaten
.
Mijn moeder die een nieuwe mobiel heeft. âWat moet ik nu doeeen??â Weet ik veel ik werk niet bij samsung lees gwn wat er staat.
Haha zo herkenbaar. Of dat mijn moeder dan aan mij gaat vragen wat er met de telefoon aan de hand is als hij het niet doet of als ze verkeerd heeft geklikt. Alsof ik alles weet
Je hoeft die ook niet te lezen om hem te gebruiken. Maar het dcherm geeft letterlijk aan wat je moet doen om hem te gebruiken.
Mijn wasmachine is voor de derde keer in 2 maanden tijd kapot, nu is dat opzich al een ergernis. Maar waar ik me echt kapot aan erger is dat mijn man hem weer zelf wil maken. Echt flikker op, laat mij gewoon lekker een nieuwe wasmachine kopen, zodat ik mijn eigen gecreĂ«erde Mount Everest kan weg werken. Maar neeee, volgende week gaat hij er âwel even naar kijkenâ.
En mijn berg groeit rustig doorâŠ
Fijn ook dat hij er volgende week al naar gaat kijken, lekker snel. Ik zou zijn schone ondergoed verstoppen tot hij hem heeft gemaakt.
Biecht: dit doe ik bij mijn vriend als hij zou wassen maar het telkens vergeet.
De reclame van schoonen.berg. âDoe niet zo oudâ. Laat oudjes lekker oud zijn
Dat mijn lippenstiften zijn gesmolten
Aubergines, niet penissen. Lang verhaal, sorry.
Ik dus ook niet. En dan nog zouden ze niet allemaal in mijn koelkast passen
Ik vind het echt irritant dat mijn man het heel snel warm heeft en ik juist helemaal niet (ik prijs mezelf erg gelukkig met deze temperaturen) en we nu in een constante strijd verwikkeld zijn over of de airco wel of niet aan moet en hoe koud hij moet staan. Ik lig nu ook weer in een koude tocht, echt niet aangenaam.
Hahaha. Dat kan ik wel doen ja.
Ik heb ook echt weken niet voor hem gewassen omdat ie zn vuile was niet in de wasmand deed⊠Dat hielp uiteindelijk wel.
@anon95960165 ja ik heb er al 1 in mân winkelmandje bij de coole blauwe, maar die konden ook niet eerder dan woensdag leveren, dus dat schiet ook niet op. En heel eerlijk vind ik een nieuwe wasmachine zonde van mân geld, haha. Dus ik geef 'm nog 1 kans (de wasmachine en mijn manđ ).
Maar het liefst aubergines.
Uhl ja dit, Hi I am Pietje, Iâm a super clean social person but I am also used to being on my own (want het bericht moet natuurlijk iedereen aanspreken qua huis). I have lived with other people before so I am used to share a living room (wie niet) and thus super responsible. Hierbij een leuke foto van mezelf op vakantie zodat jullie me kunnen beoordelen op mijn uiterlijk. Groetjes.
Reageer gewoon op een van de 100 berichten idd.
Maar ergens snap ik het ook wel, vaak zijn mensen dus vanuit het buitenland opzoek naar een kamer en dan kan je niet even langsgaan zoals meestal moet
â
Nu erger ik me omdat ik geen ijs heb gekocht want ik wilde âgezondâ doen, maar nu heb ik vet veel spijt. Waarom heb ik dit toch altijd. Maar ergens ook wek weer beter
In de Tilburg groep zijn het super vaak knappe meisjes en dan gaan 100 mensen elkaar taggen. Of er staat URGENT!!! Per september!!! Nou rustig joh je hebt nog een maand
Vaak kan je niet eens iets vinden voor later dan een maand, dan heb je het echt goed voor elkaar ook idd.
Soms denk ik wel, misschien werkt het ook écht en moet ik het ook gewoon doen haha. Wie weet stromen de berichten binnen, maar dan ben je ook meteen een prooi voor oplichters