Waar ben je op vakantie?
Ah snap ik! Nog veel plezier op je laatste avond, geniet er nog van
Dat ik de laatste tijd vaak wakker word met hoofdpijn. Al van alles geprobeerd; met raam open slapen voor frisse lucht, ander kussen, glas water drinken vlak voor ik naar bed ga. Maar niks helpt
LIES
Probeer de Andrélon verrassend volume for slap en futloos haar een keer. Die heeft ook wel witte waas maar vele malen minder dan dit.
Hoeveel afstand houd je de bus van je haar als je spuit? Vaak staat het als advies ergens op de bus.
Jaaaaa, zie dit zo vaak voorbij komen op facebook.
Foto of linkje?
Effe de föhn der op!
Denk dat het niet nodig is als je het de volgende keer van een langere afstand sprayt! Weten veel mensen niet waardoor ze dus zo’n witte waas krijgen haha
Plus zou je t daarne even moeten doorborstelen, dan is dat ook gelijk weg.
Yes, vaak helpt het wel om het ergste weg te krijgen.
Deze boek
Waar dan? Dacht oprecht dat die mensen uitgestorven waren.
Mijn huisgenoten die ALTIJD lege verpakkingen in de kast en douche laten staan. Dacht ik eindelijk eens lekker chocola te gaan eten, is het alleen de verpakking.
Het woord “tipje”
Weet niet waarom maar het irriteert me echt
Influencers met “tipje van mij!!” Nee, betaalde klus / gratis ontvangen voor jou.
Ik heb gisteren loafers gepast in de bijenkorf en wilde ze nu toch kopen. Zijn ze uitverkocht online en ze geven geen winkelvoorraad aan voor sale artikelen
Die vond ik vorig jaar ook zo irritant ja. In Porto of Lissabon ben je zeker?
Nieuwe ergernis: mijn vriend eet dus geen varkensvlees en dat vind ik heel irritant omdat ik graag italiaans eten haal en die gebruiken meestal gemengd gehakt