Dat het nu door de wind lekker afgekoeld is in de keuken maar nog niet in de woon/slaapkamer
Aan de kant van mijn slaapkamer zijn kantoren omgebouwd tot luxe appartementen. Deze appartementen zijn pas opgeleverd. Nu zitten er dus recht tegenover mijn slaapkamer allemaal balkons. Bij 1 van die balkons zit er echt constant een vrouw met een peuk in dâr mond mij aan te staren. Als ik s morgens mijn gordijnen opendoe zit ze er, als ik ze in de avond dichtdoe zit ze er, als ik overdag iets uit mijn slaapkamer haal zit ze er. En iedere keer staart ze naar mijn kamer. Ik weet niet of ze vanaf haar balkon naar binnen kan kijken, maar ik vind het gewoon echt al creepy dat ze er iedere keer zo starend zit.
Dat als ik bij jullie mayo vraag ik steeds die stomme frites saus krijg. Echt dat is niet hetzelfde!
Heb wel bij Starbucks en Burger King wat plastieken rietjes meegenomen. Die zijn zeldzaam hier
Ow bah daar zou ik ook constant mee bezig zijn, op mijn bewegingen letten enzo
Ja is echt smerig man
De papieren rietjes of frites saus?
Papieren rietjes haat ik ook intens (als ze zo slap worden) maar ik bedoelde de fritessaus
Bedoel je bij een frietzaak? Dan kan je om Belse mayo of Brander mayo vragen. Bij de mac is de mayo inderdaad nep maar je hebt wel nog een andere dan die american.
Ik hoor de buren praten, maar het zijn echt buren van weet ik veel hoeveel huizen verderop. Volgens mij gaat het via onze ramen en niet per se deuren. Maar hoe hard kun je praten dat ik het hier hoor?
Dat ik al maandenlang wacht en heb het nu echt ff gehad.
Wacht op een mail, of op een telefoontje, gewoon op IETS. Maar niemand kan mij iets vertellen en ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. En mijn mails worden genegeerd. Mijn geduld is echt op.
Hahaha goed idee
mijn buurjongen die denkt dat hij een popster is en de hele buurt laat meegenieten van zijn ââzangkunstenââ
Ik heb ze toch maar gekocht
Ik erger me altijd rot aan de aasgieren die de sampling in de winkel omcirkelen. Mensen die alleen maar komen vreten, niks kopen en drie keer langs een sample lopen. Ik kan het niet hebben. Gister was er weer zoân vaste vreter in de winkel, ze loopt serieus alleen een rondje door de winkel om te snacken, koopt helemaal nooit iets. De bakjes van de blokjes kaas stonden er nog maar ze waren al leeg. Echt, die zure kop die ze trok toen ze zag dat de bakjes leeg waren was priceless.
Dat je op npostart sommige dingen alleen tussen 22.00 en 06.00 kunt kijken ivm leeftijd! zo gek
Ja ik vind dat ook zo irritant!! Soms wil ik gewoon voor school een aflevering van spuiten en slikken in het buitenland bekijken ofzo en dan kan dat niet. Pleur op!!
ja idd! dit was gewoon een docu
en ik lig altijd om 22.00 al in bed haha
Aan de schrijfstijl op de Walibi website
âOp het terras kun je even bijkomen tijdens je dagje HARDGAANâ
âDĂ© locatie om heerlijk te lunchen tijdens een dag hard gaan.â
âOm je dag HARDGAAN goed te beginnen Ă©n af te sluitenâ
etc.
Ook als je een account aanmaaktÂż