Net geprobeerd, kan nog steeds niet helaas (zo’n gratis account geprobeerd)
beter, het is toch die ene uit The Powers that Be, met dat onwijze accent? toen ik dat zag dacht ik ah die afl moet ik zien, dat is zo’n leuke actrice!
Kind van de achterburen drie huizen verderop is al een kwartier aan het schreeuwen en niemand daar zegt er wat van.
En nu is de buurman een dikke rant aan het houden over dat kind, op volume 98. Fijn dat iedereen z’n deuren weer open heeft.
Ik heb mijn achterdeur open gedaan omdat het te warm is in huis.
Maar de buren praten zo hard dat ik de tv nauwelijks nog kan horen
Mannen
Ik durf echt niksssss meer te proeven in winkels nadat volgens mij @anon25085977 een vrouw een stukje kaas zag pakken, in haar mond stopte en het weer terug legde.
Nee dat was een andere forummer! Ik ben voor het leven getekend nadat ik het las.
Lees een boek die je al eens in het Nederlands hebt gelezen, maar dan nu dus in het Engels! Je bent dan al bekend met het verhaal, dus je krijgt het grootste deel waarschijnlijk wel mee en zo oefen je toch je Engels.
Neee en heb op EGF ook wel eens gelezen dat iemand zei dat ze daar de schimmel vanaf snijden en de rest gewoon neerleggen als sample
Dat kan gewoon met kaas he, is sowieso een schimmel.
Ja, ik ben echt snel vies van dat soort dingen. Echt een slechte eigenschap van mij maar daarom zal ik nooit zo’n sample ergens van pakken. Bang dat ze gewoon schimmel eraf hebben gesneden.
Ja en überhaupt het feit dat andere mensen het al aangeraakt hebben.
Ja ook vreselijk, ik gruwel ook echt als mensen die broodjes zo met hun hand pakken en dan niet heel voorzichtig doen maar daarbij nog 6 andere aanraken. GEBRUIK. DIE. TANG!
Jaa als ik dat zie hoef ik meteen geen broodjes meer.
Maar ik raak liever ook geen dreurklinken en stangen in de bus enzo aan
Oh nee, ik ook niet. Deuren probeer ik open te duwen met mijn elleboog en bestek in een restaurant veeg ik eerst helemaal schoon met mijn servet. Soms schaam ik me daar beetje voor haha. Maar m’n schoonouders en vriend doen schoonmaken van bestek nu ook haha.
Aan de mevrouw in de wachtkamer die met veel gesmak van haar keelsnoepje geniet. Aaaaargh
Dan zou ik als ik jou was helemaal geen kaas meer kopen of eten. Gegarandeerd dat elke winkel de schimmel eraf snijdt en weer inpakt. Je gaat zo’n stuk toch niet weggooien
Hahah ja dat doe ik ook. Maar mijn vriend wordt juist helemaal gek van me.
Huh, lijkt me toch niet dat als ik een voorverpakt stuk kaas koop, dat ze die dan gaan openen om de schimmel eraf te snijden en daarna weer dicht plakken?
Nee heheh maar de stukken die direct van een wiel komen wel. Ik ben de hele dag bezig met schimmel eraf snijden en stukken opnieuw inpakken.