O die koop ik niet.
ja we bellen ze je zo terug.
30 min later, nog steeds niks.
Vingerafdrukvlekken.
Ja, dat het daar schoon van wordt zit echt alleen in mijn hoofd! Zodat beetje de vieze vingers eraf zijn e.d. haha.
Van wie mocht dat niet?
Haha, ja wij ook niet. Heb ook wel eens in restaurants gewerkt waar mensen gewoon dat bestek met hun handen pakten en wat op de grond viel werd gewoon stiekem er weer bij gelegd. Denk dat daar ook m’n smetvrees is begonnen!
Lekker zin in koffie helaas is het apparaat kapot…
Ja, zou ik wel doen. Maar ik koop nooit hele grote stukken kaas hoor en eet het vrij snel op. Juist omdat ik dat weet van mezelf!
Als ik erover nadenk vind ik dat allemaal ook vies, maar in het dagelijks leven sta ik er gewoon niet zo bij stil, ben ook niet mega erg van de hygiene wat dat betreft. Houd ook niet van poetsen enzo. Als het maar een beetje schoon oogt.
Mn moeder zei altijd: “ach is goed voor je weerstand”. Ik ben ook nooit ziek.
(Ik wil niet laten klinken alsof ik viezig ben, en ik kan ook niet goed tegen vieze dingen, werken in de zorg zou bijvoorbeeld niks voor mij zijn). Maar over schimmels of bacteriën van anderen denk ik niet zo na, behalve in openbare plekken zoals OV en winkelcentrums wil ik wel meteen mijn handen wassen als ik thuis ben.
Ik sta er ook nooit bij stil. En ben nooit ziek
Ja sorry maar jongens, kaas is schimmel. Als je geen schimmel wil eten moet je beginnen met geen kaas te eten.
Iemand die bij elke scheet aan mij vraagt ‘of het zo goed is.’ En dat doet ze altijd.
Waarom je in godsnaam alleen de terrassen af gaat als je in de Efteling bent. Zou ik dus echt zonde van mijn kaartje vinden, want dan kan ik ook naar elke willekeurige stad gaan.
Dacht even dat je letterlijk elke scheet bedoelde omg
Hahaha, nee, dat gelukkig niet
Een of andere zelfingenomen zak hooi die net op een LinkedIn-post van mij heeft gereageerd dat iets wat ik schrijf zogenaamd niet zou kloppen, met zo’n irritant betweterig toontje, terwijl je met 1 rondje Google kan ontdekken dat ik gewoon wel gelijk heb. En het mijn fucking baan is om hier gelijk in te hebben. Rot op man.
Ik woon in een pand met een aantal appartementen en onze vuilnisbakken staan beneden in de gang bij elkaar. Iemand gooit structureel zijn/haar afval in mijn bak. Ik heb wel een vermoeden wie maar weet het niet 100% zeker, zo irritant
Misschien een soort prank fabriceren waarbij er iets uit de bak springt als iemand het openmaakte. Of plastic folie eroverheen doen
Aan het feit dat ik zo lekker spontaan ben gevraagd om met een vriendin de stad in te gaan. Ik dat ga doen en straks wss appjes krijg van mn moeder als ze thuis is met " Waar ben je … en ik dan… en miemiemiee"
Mens laat me gwn mn ding doen.
Kun je haar niet van te voren even berichten dat je straks niet thuis bent en vanavond ( of wanneer) pas terug bent? Bespaart ergernis en zij weet ook waar ze aan toe is?