Als puber werkte ik in een kaas winkel. Sochtends voor opening gingen we alle stukken op de planken af en sneden de schimmel eraf en pakten ze weer in met verse folie. Daarom doe ik dat thuis ook nog altijd.
Mijn vriend organiseert nooit iets uit zichzelf. Als het aan hem ligt zou hij tijdens de vakantie 3 weken achter zijn laptop zitten. Zo lame.
Ja heb ik gedaan maar mevrouw neemt haar mobiel nooit mee hahaha. Dus ze leest dat als ze thuis is.
Dat is miss mn grootste ergernis. Ze heeft 4 mobiels (mobielenâŠ) en neemt er nooit een mee behalve bij een dagje uitâŠ
Mensen die onnodig links rijden. Zo irritant als iemand op de middelste baan 90 rijdt (waar je 120 mag) en er rechts niemand zit.
Oooooh man, sommige mensen kunnen gewoon NIET dingen plannen. Nu al 3 mislukte datum prikkers verder en nu besluit de organisator at random het a.s. vrijdag te doen (terwijl 6 van de 25 genodigden nog maar gereageerd hebben) terwijl dan ook een ander meisje in de vriendengroep haar verjaardag viert.
Aan dat het al 3.5u buiten het bezorgvak is en ik nog steeds geen pakket heb Zo irritant. Haat wachten an sich al maar je wordt ook zo opgehouden in je doen en laten. Verwacht ook eigenlijk niet dat het nog komt, maar zal je zien dat zodra ik iets anders ga doen ik ineens een bericht krijg dat ze me gemist hebben
indebuurt.nl
Ik ga er dan (als het kan) rechts langsâŠvaak zie je ze dan daarna aan de kant gaan.
Weet dat het niet mag maar erger me er zo aan, ze zitten dan zo te suffen in de auto volgens mij.
Dit is echt mijn #1 ergernis in de auto! En nu het vakantie is zijn het ook vaak buitenlanders (ik ben Belg, dus NL, FR, DE of GB), alsof die niet hebben leren rijden. Erger me dood
Die gekke clickbait artikelen altijd
Maar soms is het wel handig
oh eindelijk iemand de me snapt. vreselijke site.
haha, ik woon in België en de Nederlanders die daar ook wonen (een paar), vinden juist van Belgen dat ze niet goed rijden. Ik heb zelf geen rijbewijs, dus ik houd me erbuiten, maar grappig dat verschillende mensen dingen zo verschillend zien
Vraagje over iets wat ik laatst van een Belg hoorde toen ik vroeg waarom Belgen vaak links blijven rijden.
Hij zei dat als je bv 120 mag, en je wil 130 ofzo rijden, je standaard in de 2e baan blijft. Dus dat de banen zijn van helemaal rechts: 1 bepaalde snelheid daarnaast een bepaalde snelheid en daarnaast etc. Terwijl wij in NL leren dat je altijd terug naar rechts moet, hij zei dat dat in België niet echt zo was? Klopt dat of heb ik het verkeerd begrepen?
Haha ik ga altijd wel via links er langs en kijk dan vet boos en wapper met mijn hand zo van: ga opzij.
Andere ergernis ook met betrekking tot het verkeer: mensen die onnodig remmen op de snelweg.
âWij weten wat er in dit pand komt!â
Opent artikel
âEr is een vergunning voor een restaurant afgegeven! Maar wat er komt is nog niet bekend.â
ja hey doe ff normaal
Haha nee dat klopt niet, maar is wel wat veel mensen doen. Je moet inderdaad altijd zo rechts mogelijk rijden, middenvak/linkervak rijden kan ook beboet worden.
Ik heb een vriendin en ze is een schat, maar ook heel slecht in tijden inschatten en ik trap er elke keer weer in. Als ze zegt ergens met een half uur te zijn, duurt het standaard drie kwartier. Als ze zegt met een kwartiertje klaar te zijn met werk, krijg ik na een half uur een berichtje dat ze nu echt bijna klaar is.
Schat. Het. Beter. In.
haha dit ja, vreselijk!
bij mijn stad staan er al-tijd berichten dit soort over het weer:
âYes! Dit weekend wordt het 50 graden in onze stad! Lees hier hoe je dit weekend in de stad lekker kan genieten van deze zomerse temperaturen!â
Wat dacht je van thuis blijven met ramen en deuren gesloten.
Nondeju hĂš. Ik wou al heel lang een buffetkast. Heb ik ze eindelijk en nu zetten mijn man en schoonvader ze ineen en al direct een vette kras erop. OkĂ©, ze is âmaarâ van Ikea maar dit vind ik niet okĂ©. Zowel qua kwaliteit van de kast als van ruwheid van mijn schoonvader.
Herkenbaar!