Waar erger jij je aan #4

Hahaha fakking grappig, gooi anders je bh die kant op

10 likes

Heb je hem gekocht met een Familypas? Dan kun je hem nog ruilen, zonde als je je daar nog jaren aan moet gaan ergeren.

Aan die enorme (brom)vlieg die door de woonkamer vliegt maar die ik niet te pakken krijg

Huh waarom stuurt ze dat naar jou door dan of weet je dat zelf ook niet? Ik vind het ook heel apart en zou het zelf ook niet waarderen.

buiten dat het irritant is @Boppie voor jou
dat mag ze niet eens doorsturen, oei :no_mouth:

ik ken politiemeldingen goed en weet dat daar alles in staat aan gegevens
of krijg je ‘gewoon’ verhalen doorgestuurd die ze dan aan jou vertelt in haar woorden in een app?

er iets van zeggen is misschien niet genoeg, zeg duidelijk dat ze er mee moet stoppen. als ze het dan alsnog doet, is dat wel vreemd

Ik moet nog 2 dagen werken voor ik vakantie heb en mijn lichaam lijkt dat niet te willen accepteren. Ik had de hele avond een heel onrustig gevoel en wilde graag de deur uit, maar in plaats daarvan dacht ik rustiger te kunnen worden met een serie in bed en inmiddels ben ik bij aflevering 12 van Nana (een anime die ik al 4!!! keer heb gezien, wat heel onnodig is). :pensive::-1:

1 like

Ik denk niet dat mijn man toen de familypas heeft gebruikt :sob:. Maar ik ga Ikea contacteren en hopen op het beste.

Heb je de bon of pintransactie wel? Volgens mij kun je dan ook ruilen

Ja die heb ik gelukkig nog wel. Ik ga ze contacteren en hopelijk lukt het.

We gaan komend weekend naar Berlijn maar nu heeft de vriendin die op de kat zou passen afgezegd :confounded:

Ik heb standaard maar een uur diepe slaap per nacht. Heel vaak 50 min en dan geeft ie niet eens een percentage :eyes:

1 like

Dat 95% van de mensen NIET snapt dat je niet als een gek op het ‘deur open’ knopje van de tram hoeft blijven te drukken als ie al knippert --> dat is het signaal dat de tram sowieso stopt en de deur open gaat

Ik heb gewoon graag het gevoel dat ik iets bijdraag.

11 likes

Haha druk jij ook altijd 10x op het stoplicht knopje ? :rofl:

:raising_hand_woman:t3:

(omgeving A’foort)

1 like

Mijn menstruatiecyclus. Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik wil ongesteld worden!!

Ik doe een soort ritmisch drukpatroon en daarna vraagt mn vriend of ik zeker weet dat ik gedrukt heb en dan doe ik het nog een keer :sweat_smile:

10 likes

@grace hahaha, katten hunger games :thumbsup:
@midheavenmoon Mijn vriend wil geen mensen in ons huis die hij niet kent :slightly_frowning_face: echt flauw, want we hebben best een leuk appartement in het centrum van Amsterdam dus leuk om een weekend in te spenderen zou je denken, maar al onze vrienden wonen al in Amsterdam en/of hebben zelf al katten :confounded:

@zwaardvis
Ik heb zo’n waterfonteintje (https://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kattendrenkplaats/145972)
En dan geef ik gewoon drie bakjes brokjes en dat overleven ze wel hoor!

Oja inderdaad als je kat alles in 1x opeet. Mijn katten zijn het type dat door de dag heen af en toe een paar brokjes eten.