Dat ik 3 uur geleden heb gedoucht maar nu alweer naar zweet meur. Zo nog maar eens m’n oksels wassen denk ik. :S
Mensen die denken dat een grote camera (meestal spiegelreflex) gelijk staat aan betere foto’s
Maar het is een goede camera dus dan maak je wel goede foto’s!!!
Haha nee wat erg😂 zat er nog iets bruikbaars tussen?
En dan op auto gaan schieten ipv zelf met de settings te gaan spelen of in ieder geval de standaard flits uit zetten. Hoe vaak ik wel niet mensen met flits foto’s heb zien maken van iets dat >500 meter verder ligt, die flits gaat dat niet kunnen belichten
Aaaaaah altijd als ik een ander tasje of jasje meeneem dan vergeet ik mn zakdoekjes. Heb altijd een kriebel neus in de trein (door airco en allergieen) en her gebeurt me zooo vaak maar ik lwer er nika van
Kun je er niet een huidskleurige BH onder doen? Dat werkt bij mij altijd wel.
Aan het feit dat ik noodles (uit zo’n pakje) als lunch heb gegeten en dat ik nu opgeblazen ben. Niet gek door al dat zout.
Dat ik al dagenlang deze melding krijg als ik iets probeer te liken op instagram!!! Ik gebruik de browser, dus app herinstalleren kan niet
Cookies een keer verwijderen en opnieuw inloggen?
Edit: dit staat er veel botter dan dat ik bedoel
Katya
Jaaa dankje gelukt!!
Mijn katten geven soms af, een soort bruine huidsmeer is het. Ik heb er zelf nauwelijks last van (ik geef zelf ook oranje zelfbruiner af) maar mijn vriend vind het echt enorm smerig. En nu hebben ze dus zijn nieuwe shirt verneukt met bruine vlekken. Krijg het er gewoon niet uit
Dat ik al twee dagen achter elkaar deze ijsjes probeer te bestellen maar het steeds wordt geannuleerd door Jamin
En ophalen is niet mogelijk geweest helaas. Nu maar 2 bakken Ben & Jerry’s besteld.
Scooters. Voertuigen uit de hel…
Echt zo. Lekker rechts inhalen als ik twee seconden later een bocht om moet op de fiets. Klapte bijna met mn arm uitsteken tegen hem aan. Schrok me dood
Ik ben een x aangereden door een scooter. De weg was open gebroken dus ze moest wel over het voet/fiets pad maar ipv dan rustig te rijden reed ze keihard en lette ze niet op omdat ze verder op wat bekende van haar zag. Ulg
Echt een non issue maar toch. De beste vriendin van m’n moeder woont 3 straten achter mijn ex. Elke keer als ik bij m’n ouders ben, zegt m’n moeder: Janny zag Bram nog, ze ziet hem echt vaak…En dan komt er iets van: ze zegt dat hij wel is aangekomen, hij zag er slecht uit, is alles goed met hem? ze ziet hem nooit met z’n nieuwe vriendin, zijn ze nog bij elkaar?
Ik zit er dan maar een beetje zo bij
Ik heb al 2 jaar geen contact met hem, en eigenlijk boeit het me allemaal niet. Maar dan zegt m’n moeder: nou, je hebt 10 jaar een relatie met hem gehad, niet zo doen.
Uhgh doodeng zeg. Vind sommigen echt onvoorspelbaar op zon ding
Ik ben ooit begonnen met een phd en dat was niet bepaald een succes en ergens zou ik misschien nog een tweede poging willen wagen (hoewel ik me wel afvraag in hoeverre dat gedreven is door het willen halen van de titel/bewijzen dat ik het wel kan). En nu gaat een meisje dat ik ken er eentje doen en denk ik helemaal: pff als zij het straks zelfs haalt en ik niet
Zo kinderachtig en irritant die bewijsdrang
Ik kan onder zoiets het best een rode beha dragen! Roze werkt soms ook beter.