Waar erger jij je aan #4

Hahaha ja ik vind het maar raar. En ook die wachttijd van negen maanden. Zeg gewoon eerlijk dat je je bij je geboorte al in moet schrijven als je iets wil hebben. Maarja ik blijf op de lijst staan, wie weet kom ik ooit wel in de buurt

Ik heb er ook altijd zo’n hekel aan wanneer mensen die willen instappen de hele deur blokkeren zodat de mensen die eruit willen er bijna niet uit kunnen. Heb dat zo vaak. Ga aan de zijkant staan en niet pal voor de deur man.

3 likes

Ik beuk altijd recht door die mensen heen en mompel dan net iets te hard “nee je hoeft niet aan de kant hoor, dankjewel”

8 likes

Ik drink best veel koffie en hou ook wel van sterke koffie, maar m’n broertje zet echt koffie waar je hartkloppingen van krijgt :mad:

Ja die bedoelde ik idd! Is er een fb groep? Is dat vermakelijk om te lezen? Dan wil ik lid worden hahaha

Woon jij dan in hetzelfde complex als ik?!

Oh nee haha, ik twijfelde tussen die en de mijne. Mijne is op de campus.

Edit: ik fiets daar wel elke dag voorbij naar mijn werk.

Ja ik raus ook gewoon door die mensen heen, met een parDON

2 likes

@Luzarl ik ben hier net weggegaan, maar ik had binnen 6 maanden een studio daar. Maar dat was dan wel een comfort+. Ik heb die maar genomen omdat ik zo snel mogelijk weg wilde uit m’n oude huis. De goedkopere / lege studio’s stond ik idd wel echt nog op plek 80 ofzo

Het was inderdaad een hele fijne man die ons hielp! Hij vroeg uiteindelijk niet eens naar het document haha, al die stress voor niks :sweat_smile:

3 likes

Wow dat is echt heel asociaal! Kunnen ze gewoon wel bij de voordeur komen dan?

Dat het bij vriendinnen met kinderen alleen nog maar daar over kan gaan. De hele avond. Ja Yellow let jij maar goed op dit krijg jij straks ook!!!

7 likes

Comfort+ heeft niet mijn voorkeur maar in jouw geval snap ik het wel. Had je een beetje leuke meubels?

Dat ik belde naar t-mobile met een vraag, vervolgens 20 min in de wacht heb gestaan om als antwoord te krijgen dat zij me niet kon helpen.

Ik word van weinig zo agressief als elektrische apparaten die herrie maken. Een stofzuiger, een föhn, blender en boorgeluid. Zeker als het dan stopt en je denkt fijnnn gedaan met dat takkegeluid. En dat je dan een kwartier later wéér herrie hoort. Damn.

5 likes

Zo zat ik er ook echt. Ik gaf ook aan dat ik niet kon meepraten, maar dat weerhield ze niet. Dus ik zat er maar wat bij te luisteren wat Pietje wel lekker vindt en Jantje niet. Wat moeders zoooo lekker vond tijdens de zwangerschap en wat niet. Heel interessant

3 likes

Ik wilde aanvankelijk ook voor een lege studio gaan, omdat ik alle meubels dus al had. Maar omdat ik huurtoeslag kreeg was ik uiteindelijk onder de streep net zo veel kwijt als een gedeelde kamer.
De meubels waren prima, wit met een bruin/grijzige hout tint. Had een groot bed, 1 dichte kast en 1 open kast, een tafel en 4 stoelen.

1 like

Ik heb een bestelling bij h&m gedaan en nu blijft hij heel lang hangen bij mijn betaling verwerken
 er staat bij dit kan een paar seconden duren maar volgens een medewerker kan het wel een uur duren :sob:

Ik heb net een stukje tand laten maken bij de tandarts maar nu ziet het er zo raar en anders uit. Voelt alsof die tand gigantisch is en veeeel meer opvalt dan hiervoor. En nu zit ik steeds geobsedeerd naar mijn tanden te kijken.

Samenvatting

21 likes

Best prima eigenlijk. Maar woon je er nu niet meer?