Vriend zn data is op dus nu reageert hij niet meer op mn appjes -_-
Haha nee dat is een excuus voor slecht rijgedrag! Mijn rij-instructeur zei altijd dat je moet denken dat de rechterkant âmagnetischâ zou zijn, dus dat je, als daar niemand rijdt, opzij moet. Steeds zo rechts mogelijk rijden. Daarom erger ik mij aan al die mensen die op het tweede baanvak blijven plakken.
Omg mân vriend is wat kwijt en dan raakt ie altijd zo gefrustreerd. Dan is niks goed. Alleen maar zeiken. Boos. Oh man. Ik hoop zo dat ie t vindt, anders heb ik de hele tijd een chagrijn
EDIT: niet gevonden. Topdag dit. Dochter komt net naar m toe âpappaâ - zegt ie âpappa is er vandaag even nietâ
Omg hoe dan dat je zo gefrustreerd bent door 1 ding dat je kwijt bent?!
Dat het forum de afgelopen dagen zo verschrikkelijk langzaam is met laden van de paginaâs
Ik dacht dat het aan het internet hier op vakantie lag maar niet dus.
Ja bij mij ook!
Ik zie mijn vriend vanavond weer voor het eerst na 3,5 week en dan moet ik morgen eerst nog een hele dag werken voordat we samen een weekend weggaan arggghghg (hij is wel vrij)
Als ik op de wc zit en er dan iemand keihard die deur probeert open te rukken. JE ZIET TOCH DAT DAT DINGETJE OP ROOD STAAT, DAT BETEKENT BEZET ANJA.
En als dat vakje nou nog wat afgesleten is waardoor het niet duidelijk zichtbaar is, vooruit, maar het is hier echt overduidelijk zichtbaar. En als je er dan uit komt dan staat zoân kortpittig kroketje (want dat soort types zijn het altijd) een beetje schaapachtig te lachen.
Ik kan me hier echt onredelijk erg aan irriteren. Heb soms de neiging om expres langer te blijven zitten dan.
Waar ik me ook bovenmatig aan stoor is wanneer je in een winkelstraat loopt en de mensen voor je te langzaam lopen. Of als je dan in een winkel loopt en mensen blokkeren het hele gangpad door met zân tweeĂ«n naast elkaar lekker te keuvelen of doordat ze een grote kinderwagen bij zich hebben terwijl ik er dan langs wil. Ik moet dan altijd de neiging onderdrukken om heel hard KSSSSSSTTT te roepen, zoals wanneer je een kat wegjaagt ofzo.
Ik ben wel echt een aimabel persoon als ik dit zo lees.
Dit is heel erg irritant inderdaad. Dan lopen ze zo aan die deur te trekken in plaats van even te kijken. Je kan niet eens normaal naar de wc. En wat betreft die kinderwagens of als mensen uitgebreid gaan praten midden op de weg, ook echt super irritant. Dat je niet even denkt van misschien sta ik in de weg. En dan kijken ze jou nog aan van
Dit ga ik hem zeggen, bedankt!
Gisteravond waren er collecteurs van de Hartstichting die zo tyfus lang en hard aanbelden dat ik zelf een hartstilstand had.
Is toch niet normaal om een bel 10 seconden retehard in te drukken. Heb ook niet open gedaan omdat ik het zo irritant vond.
hahaha, ik doe ook altijd de deur niet open als ik vind dat mijn huisgenoten idioot hard kloppen. Of als ik geen zin in ze heb (ik hoor aan het klopje wie wie is en ze zijn met veel)
Ik ga 3 dagen op vakantie naar Spanje. Dat zijn dus 6/7 outfits (in mijn hoofd) en mijn koffer is zo klein. Ik krijg gewoon error van dat ding. Iedere keer begin ik met inpakken maar dan zie ik weer hoe klein dat koffer is en loop ik weer weg
Gooi jouw afval in zijn/haar bak
Ik zou echt twee outfits meenemen denk ik
Je kan het!!! Succes!
Hoi 3 jurkjes of jumpsuits (neemt minder ruimte in beslag) en shirtjes kan je in elkaar rollen.
Haar bak zit, als enige, altijd vol. Daarom vermoed ik ook dat zij het is en om mijn afval dan weer bij andere buren erin te gooien⊠ga denk ik maar een briefje op mijn bak plakken
Ik had net een super goede titel voor mijn scriptie bedacht, maar nu zie ik dat De Correspondent ook een artikel over precies dit onderwerp heeft met die titel Ik heb het wel zelf bedacht, maar ik vind toch dat ik hem nu niet meer kan gebruiken. Echt zonde haha.
Ik heb net online gesolliciteerd ergens; toen ik klaar was moest ik op âverzendenâ klikken. Kreeg ik een foutmelding dat ik het later nog eens moest proberen. Toen klikte ik 2 minuten later nog eens op verzenden en toen werd het verzonden.
maar kreeg dus geen bevestigingsmail oid. Weet dus nou niet zeker of het goed is gegaan.