Dat er alweer airbnb-ers boven ons zitten en het is zo gehorig. Die mensen stampen en praten altijd heel hard.
kijk eens in je spam inbox? daar komen die mailtjes vaak in terecht omdat het via zo’n website gaat en geen standaard mail adres :’)
kun je geen slot maken op je bak? dat moet mogelijk zijn op zon standaard grijze/groen bak en dan kun jij er alleen in haha
Ik heb echt al weken zin in Ben en Jerry’s, nu had ik bedacht dat ik het vanavond mocht, heb ik er ineens geen zin meer in.
In mijn sportschool werkt een personal trainer en ik weet hoe duur ze is en als ik dan zie wat ze haar klanten laat doen vind het gewoon zielig soms dat mensen daar dan 200 euro voor betalen
Heb morgen een gesprek voor een sociale huurwoning, en in de mail stond dat we een verhuurdersverklaring mee moesten (dus van onze huidige verhuurder over goed gedrag)
Onze verhuurder is blijkbaar niet bereikbaar, hij reageert niet op de mail en het nummer wat in ons contract staat leidt blijkbaar naar iemand anders van het bedrijf. Die zegt dat onze verhuurder het moet doen want hij is op vakantie (wat die dan niet vanmiddag meteen zei nadat we contact zochten maar nu net pas)
Nu zitten we echt in de stress, ze kunnen je weigeren zonder die verklaring maar het zou zo’n levensverbetering zijn om te verhuuzen
Bij sociale huurwoningen mogen ze je daar niet op weigeren (werd mij toendertijd verteld door hen) mits je aan kan tonen dat je altijd op tijd je huur hebt betaald.
Dus ik zou een lange periode aan huurbetaal screenshots maken en die morgen meenemen.
Ah dat stelt me gerust, dankjewel! Dat kunnen we makkelijk aantonen namelijk
Ik ken je gevoel van onrust. Ik woonde met een groep en we kregen een waarschuwing dat de keuken die ik die avond voor de controle had schoongemaakt vies was. Bleek dat een huisgenoot in het donker rijst had gekookt en de pan was overstroomd. Bij een 2e waarschuwing kreeg ik die verklaring dus niet meer en dat terwijl ik daar zo graag wegwilde (funfact : 4 uur na de 1e waarschuwing werd ik ingeloot voor m’n eigen appartement waar ik blijkbaar al 4 maanden voor op een wachtlijst stond).
Succes bij de intake! Ik heb de mensen daar altijd heel lief gevonden en als je gewoon aan de andere eisen voldoet zijn ze echt al snel blij met je, ik verdiende een x te veel en toen waren ze ook echt teleurgesteld dat ik er dus niet kon wonen!
Gelukkig hoeven zij niet zwanger te zijn van jouw kind.
Lekker doen wat jij wil hoor
Aan de serie Baptiste/the missing seizoen 3. Het speelt zich af in Amsterdam, en er wordt dus ook Nederlands gepraat. Alleen veel acteurs zijn Vlaams. Dat is niet hetzelfde. En Netflix denkt: jij kijkt vanuit Nederland dus ondertiteling is niet nodig, maar soms kan ik het moeilijk verstaan.
Verleden keer ook een internationale serie gekeken en een Nederlander werd gespeeld door een Duitser. Zo irritant
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik 30 en 5 vriendinnen zijn momenteel zwanger, het gaat juist over niks anders meer en krijg telkens opmerkingen over nu jij nog, andere vriendin wil geen kinderen en krijgt telkens te horen ja wacht maar komt nog wel enzo, andere uiterste haha
In Tilburg heb je een studentencomplex en de gemiddelde wachttijd is volgens de website negen maanden, maar bij mijn vrienden is het meer twee jaar. Ik snap niet waarom ze niet gewoon een aanmeldstop doen op de website, want nu reageren er soms 300 mensen op een studio. Waarom zou je dat doen? Alsof de eerste 299 de studio allemaal niet meer willen?
Hahaha ja ik vind het maar raar. En ook die wachttijd van negen maanden. Zeg gewoon eerlijk dat je je bij je geboorte al in moet schrijven als je iets wil hebben. Maarja ik blijf op de lijst staan, wie weet kom ik ooit wel in de buurt
Ik heb er ook altijd zo’n hekel aan wanneer mensen die willen instappen de hele deur blokkeren zodat de mensen die eruit willen er bijna niet uit kunnen. Heb dat zo vaak. Ga aan de zijkant staan en niet pal voor de deur man.
Ik beuk altijd recht door die mensen heen en mompel dan net iets te hard “nee je hoeft niet aan de kant hoor, dankjewel”
Ik drink best veel koffie en hou ook wel van sterke koffie, maar m’n broertje zet echt koffie waar je hartkloppingen van krijgt
Ja die bedoelde ik idd! Is er een fb groep? Is dat vermakelijk om te lezen? Dan wil ik lid worden hahaha
Woon jij dan in hetzelfde complex als ik?!
Oh nee haha, ik twijfelde tussen die en de mijne. Mijne is op de campus.
Edit: ik fiets daar wel elke dag voorbij naar mijn werk.