Bij sociale huurwoningen mogen ze je daar niet op weigeren (werd mij toendertijd verteld door hen) mits je aan kan tonen dat je altijd op tijd je huur hebt betaald.
Dus ik zou een lange periode aan huurbetaal screenshots maken en die morgen meenemen.
Ah dat stelt me gerust, dankjewel! Dat kunnen we makkelijk aantonen namelijk
Ik ken je gevoel van onrust. Ik woonde met een groep en we kregen een waarschuwing dat de keuken die ik die avond voor de controle had schoongemaakt vies was. Bleek dat een huisgenoot in het donker rijst had gekookt en de pan was overstroomd. Bij een 2e waarschuwing kreeg ik die verklaring dus niet meer en dat terwijl ik daar zo graag wegwilde (funfact : 4 uur na de 1e waarschuwing werd ik ingeloot voor m’n eigen appartement waar ik blijkbaar al 4 maanden voor op een wachtlijst stond).
Succes bij de intake! Ik heb de mensen daar altijd heel lief gevonden en als je gewoon aan de andere eisen voldoet zijn ze echt al snel blij met je, ik verdiende een x te veel en toen waren ze ook echt teleurgesteld dat ik er dus niet kon wonen!
Gelukkig hoeven zij niet zwanger te zijn van jouw kind.
Lekker doen wat jij wil hoor
Aan de serie Baptiste/the missing seizoen 3. Het speelt zich af in Amsterdam, en er wordt dus ook Nederlands gepraat. Alleen veel acteurs zijn Vlaams. Dat is niet hetzelfde. En Netflix denkt: jij kijkt vanuit Nederland dus ondertiteling is niet nodig, maar soms kan ik het moeilijk verstaan.
Verleden keer ook een internationale serie gekeken en een Nederlander werd gespeeld door een Duitser. Zo irritant
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik 30 en 5 vriendinnen zijn momenteel zwanger, het gaat juist over niks anders meer en krijg telkens opmerkingen over nu jij nog, andere vriendin wil geen kinderen en krijgt telkens te horen ja wacht maar komt nog wel enzo, andere uiterste haha
In Tilburg heb je een studentencomplex en de gemiddelde wachttijd is volgens de website negen maanden, maar bij mijn vrienden is het meer twee jaar. Ik snap niet waarom ze niet gewoon een aanmeldstop doen op de website, want nu reageren er soms 300 mensen op een studio. Waarom zou je dat doen? Alsof de eerste 299 de studio allemaal niet meer willen?
Hahaha ja ik vind het maar raar. En ook die wachttijd van negen maanden. Zeg gewoon eerlijk dat je je bij je geboorte al in moet schrijven als je iets wil hebben. Maarja ik blijf op de lijst staan, wie weet kom ik ooit wel in de buurt
Ik heb er ook altijd zo’n hekel aan wanneer mensen die willen instappen de hele deur blokkeren zodat de mensen die eruit willen er bijna niet uit kunnen. Heb dat zo vaak. Ga aan de zijkant staan en niet pal voor de deur man.
Ik beuk altijd recht door die mensen heen en mompel dan net iets te hard “nee je hoeft niet aan de kant hoor, dankjewel”
Ik drink best veel koffie en hou ook wel van sterke koffie, maar m’n broertje zet echt koffie waar je hartkloppingen van krijgt 
Ja die bedoelde ik idd! Is er een fb groep? Is dat vermakelijk om te lezen? Dan wil ik lid worden hahaha
Woon jij dan in hetzelfde complex als ik?!
Oh nee haha, ik twijfelde tussen die en de mijne. Mijne is op de campus.
Edit: ik fiets daar wel elke dag voorbij naar mijn werk.
Ja ik raus ook gewoon door die mensen heen, met een parDON
@Luzarl ik ben hier net weggegaan, maar ik had binnen 6 maanden een studio daar. Maar dat was dan wel een comfort+. Ik heb die maar genomen omdat ik zo snel mogelijk weg wilde uit m’n oude huis. De goedkopere / lege studio’s stond ik idd wel echt nog op plek 80 ofzo
@Pendule Ah ik snap dat dat voor jou het leuke er een beetje afhaal. Kan het misschien zo zijn dat jouw vriendinnen ook wel graag kinderen zouden willen maar daar nu geen mogelijkheid toe hebben (financieel, geen partner, geen stabiele leefsituatie o.i.d.) en dat ze daarmee copen door zulke opmerkingen te maken? Ik zou mezelf namelijk ook best moeten dwingen om met droge ogen te zeggen ‘ooh wat leuk dat je zwanger bent!’ en zou misschien ook wel zo’n lelijke steek onder water kunnen geven uit jaloezie, terwijl ik weet dat ik dat stiekem ook zou willen maar dat het er niet in zit. Praat het absoluut niet goed natuurlijk, maar meer als verklaring.
Het was inderdaad een hele fijne man die ons hielp! Hij vroeg uiteindelijk niet eens naar het document haha, al die stress voor niks 
Wow dat is echt heel asociaal! Kunnen ze gewoon wel bij de voordeur komen dan?
Dat het bij vriendinnen met kinderen alleen nog maar daar over kan gaan. De hele avond. Ja Yellow let jij maar goed op dit krijg jij straks ook!!!