Waar erger jij je aan #4

Ja ik raus ook gewoon door die mensen heen, met een parDON

2 likes

@Luzarl ik ben hier net weggegaan, maar ik had binnen 6 maanden een studio daar. Maar dat was dan wel een comfort+. Ik heb die maar genomen omdat ik zo snel mogelijk weg wilde uit m’n oude huis. De goedkopere / lege studio’s stond ik idd wel echt nog op plek 80 ofzo

@Pendule Ah ik snap dat dat voor jou het leuke er een beetje afhaal. Kan het misschien zo zijn dat jouw vriendinnen ook wel graag kinderen zouden willen maar daar nu geen mogelijkheid toe hebben (financieel, geen partner, geen stabiele leefsituatie o.i.d.) en dat ze daarmee copen door zulke opmerkingen te maken? Ik zou mezelf namelijk ook best moeten dwingen om met droge ogen te zeggen ‘ooh wat leuk dat je zwanger bent!’ en zou misschien ook wel zo’n lelijke steek onder water kunnen geven uit jaloezie, terwijl ik weet dat ik dat stiekem ook zou willen maar dat het er niet in zit. Praat het absoluut niet goed natuurlijk, maar meer als verklaring.

Het was inderdaad een hele fijne man die ons hielp! Hij vroeg uiteindelijk niet eens naar het document haha, al die stress voor niks :sweat_smile:

3 likes

Wow dat is echt heel asociaal! Kunnen ze gewoon wel bij de voordeur komen dan?

Dat het bij vriendinnen met kinderen alleen nog maar daar over kan gaan. De hele avond. Ja Yellow let jij maar goed op dit krijg jij straks ook!!!

7 likes

Comfort+ heeft niet mijn voorkeur maar in jouw geval snap ik het wel. Had je een beetje leuke meubels?

Dat ik belde naar t-mobile met een vraag, vervolgens 20 min in de wacht heb gestaan om als antwoord te krijgen dat zij me niet kon helpen.

Ik word van weinig zo agressief als elektrische apparaten die herrie maken. Een stofzuiger, een föhn, blender en boorgeluid. Zeker als het dan stopt en je denkt fijnnn gedaan met dat takkegeluid. En dat je dan een kwartier later wéér herrie hoort. Damn.

5 likes

Zo zat ik er ook echt. Ik gaf ook aan dat ik niet kon meepraten, maar dat weerhield ze niet. Dus ik zat er maar wat bij te luisteren wat Pietje wel lekker vindt en Jantje niet. Wat moeders zoooo lekker vond tijdens de zwangerschap en wat niet. Heel interessant

3 likes

Ik wilde aanvankelijk ook voor een lege studio gaan, omdat ik alle meubels dus al had. Maar omdat ik huurtoeslag kreeg was ik uiteindelijk onder de streep net zo veel kwijt als een gedeelde kamer.
De meubels waren prima, wit met een bruin/grijzige hout tint. Had een groot bed, 1 dichte kast en 1 open kast, een tafel en 4 stoelen.

1 like

Ik heb een bestelling bij h&m gedaan en nu blijft hij heel lang hangen bij mijn betaling verwerken… er staat bij dit kan een paar seconden duren maar volgens een medewerker kan het wel een uur duren :sob:

Ik heb net een stukje tand laten maken bij de tandarts maar nu ziet het er zo raar en anders uit. Voelt alsof die tand gigantisch is en veeeel meer opvalt dan hiervoor. En nu zit ik steeds geobsedeerd naar mijn tanden te kijken.

Samenvatting

21 likes

Best prima eigenlijk. Maar woon je er nu niet meer?

Nee ben een paar maanden geleden verhuisd. Ik loop stage en limburg, waar ik ook vandaan kom, dus toen ik hier een appartement kon krijgen ben ik verhuisd. Heb wel 2 jaar met plezier in TS gewoond!

1 like

Je went er wel aan, die tand voelt nu heel raar en enorm maar het wordt echt beter.
Xoxo een ervaringsdeskundige

2 likes

Ik ook niet. Ik vind dat wel prettig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat vriendschappen gaan sneuvelen zodra dat wel gebeurt. Ik vind dat je je wel vrij moet voelen bij vriendinnen om te uiten dat je zwanger wilt worden/ermee bezig bent whatever, en dat ze dat natuurlijk ook moeten accepteren. Maar ik vraag wel expliciet aan vriendinnen om het niet constant over huizen kopen/kinderen te hebben, omdat ik dat niet interessant/vervelend vind en ik vind dat ze dat ook van mij moeten accepteren.

Heb een aantal mannelijke vrienden met kind, maar heb het idee dat mannen er toch minder obsessief over zijn vaak? Vind het echt geen probleem bij hen. En ik weet van een paar vriendinnen dat ze wel een kinderwens hebben op kortere termijn en een paar niet, of nog niet. Maar zodra het alleen over zwanger en baby gaat dan ben je me echt kwijt hoor. En dat is dan ook prima (hoop ik), soms ontwikkel je niet dezelfde kant op.

2 likes

Dat alle plekken/bestemmingen waar ik heel graag heen wil voor veel van m’n vrienden iets te obscuur zijn en ze dus niet meewillen. Zeg uiteindelijk dan van “maar vind alleen gaan ook heel leuk hoor!!” terwijl ik het eigenlijk wel leuk zou vinden als iemand mee zou willen haha

1 like

Ik heb een boek besteld en dat plastic eromheen al beschadigd, maar nu kom ik erachter dat er wel een ebook is. Nu weet ik niet of het terug mag dus dacht laat ik het ff vragen bij de klantenservice voordat het sws niet kan. Zegt ze ‘je kan het terugsturen maar ik weet niet of het geaccepteerd wordt’. Ok thanks voor deze wijsheid :thumbsup:

1 like

Ik ben benieuwd of bookaroo hiervoor de oplossing gaat zijn!

1 like