Ik heb een bos bloemen gekregen (superleuk!) maar er zit een lelie in en die meurt me een partij. Niet normaal meer. Heb hem ook al ergens anders staan ivm katten maar daar riekt ie natuurlijk precies even hard.
Oooh kak ik heb laatst een bestelling geplaatst met een waarde van ā¬50,- zie de bui al hangen dat ik moet betalen
Off topic douane kosten
Aah balen! Ligt een beetje aan waar het vandaan komt aliexpress zet bv vaak een andere waarde erop en sommige bedrijven doen dit ook (als je erom vraagt). Daarnaast pikt de douane niet alle pakketjes eruit. Maar er is wel een risico dat ze dit wel doen en je dus de bijkomende kosten hebt. Zal voor je duimen dat je pakketje er tussen glipt 
Webshop genaamd yoins. Ik hoop t ook maar dat ik de dans ontspring!
Ik ben zo moe en ik moet nog zoveel doen vanavond en ik zit nu op de bank te wachten tot ik de energie krijg iets te doen. Pff.
Moet moet moet het echt vandaag? Zou anders lekker gaan slapen.
Kun je die lelie er niet uit halen en wegdoen?
De stampers er uit knippen, dan ruik je het niet meer!
Ik doe nu alleen het, in mijn ogen, hoognodige.
Ben begonnen 
Bij heel veel bloemen knip ik de stamper er uit, niet omdat ze altijd stinken maar ze geven vaak ook poeder af en dat ligt dan overal.
Slecht Nederlands op internationale webshops

ZOMERPRIJ!!!
Dit is waarom mijn voorkeurtaal op iedere website Engels is.
Ik heb vandaag ook prachtige bloemen gekregen met lelies, maar die stinkdingen liggen nu toch echt in de kliko. Beter voor mn neus en voor de kat.
Edit: alleen de lelies zijn weggegooid. Niet de hele bos.
Alleen als ik langs alle Guinness World Records mag in Turkmenistan
Pas was hier op het forum een hele lofzang voor Philips Freriks en ik snapte echt niet waarom, vind die man echt tenenkrommend.
Ik ben lekker aan t opruimen in stilte en mijn vervelende buren zijn eindelijk een keer weg en dus stil.
Gaat aan de andere kant de muziek hard aan, zijn aan t klussen dus snap t wel maar was zo lekker rustig even
āJij eet veel pastaā
Ja euh rot op. Jij eet alleen maar crackers.
Aan de chick die naast mij in de trein een kiwi zit leeg te slurpen. Mijn misofonie speelt zo erg op. Heb zo veel zin om dat ding uit haar handen te slaan.
Een kind dat tegen mijn kind zegt: ājij hebt veel haar op je armā en dat ze zich er nu ineens zo bewust van is. Why werkt dat toch zo.
Ja überhaupt commentaar op wat je eet. Mijn collegaās en huisgenoten hadden hier ook altijd een handje van, bemoei je met je eigen zaken