Aan mijn klunzigheid. Heb tijdens het afwassen drie borden kapot laten vallen.
Nee helaas! Normaal doe ik dat wel idd, maar zag dat je hier geen retourformulier hoeft te printen dus dat leek me handig voor het geval dat. En moet normaal altijd speciaal naar de bieb daarvoor.
Ik twijfelde nog of ik hem bij Wolters zou bestellen, maar volgende keer misschien beter! Dan weet ik tenminste zeker hoe het zit idd, want nu zei ze dat het direct van de leverancier kwam dus ze wist het niet. Maar ik heb ook geen idee wie hun leverancier is anders had ik even gebeld ofzo
Nee was niet bij bol helaas! Maar ik probeer het denk ik maar gewoon. Zie nu dat ze ineens zelfs de nieuwste versie in de ub hebben dus dat zou nog beter zijn. Lekker goedkoop
Edit: oh oeps zie dat mijn bericht hierboven net pas verzonden is ipv een halfuur terug
Bovenaan staan op dit moment Groenland, Mongolië en Centraal-Azië en iets meer low key Kiev, maar die laatste vinden ze zelfs te eng haha
Dat ik weer een enorme bult op m’n kin heb aka een onderhuidse puist. Echt een enorme pijnlijke schijf weer en als je naar m’n kin kijkt denk je wtf ze heeft een scheve kin.
Wanneer is deze onzin afgelopen? Of heb ik tot m’n dood puisten?
Krijsende kinderen in het OV, pls stahp
Aan mijn buurvrouw die steeds heel hard gaap geluiden maakt en zit te neuriën in haar tuin, shut the fuck up
Waar gaat dit ook mis? HOE dan???
Aan bizar hoge btw/invoerrechten
Ik heb een potje D-Mannose poeder besteld wat 180 gram weegt en in totaal €40 kostte (incl €15 leveringskosten)
Nu krijg ik een mailtje van DHL en moet €30 bijbetalen ???! Wtf
Voor een mini pakketje dat niks weegt. Nu moet ik dus in totaal 70€ gaan betalen wow. Ga denk ik eerst maar eens DHL contacteren want vind dit echt overdreven
Ik wil wel mee naar Centraal Azië, kan ik je meteen vervelen met ellenlange verhalen over de dictators daar.
Het ‘olijke’ duo Philip Freriks en Maarten van Rossem. Omg please stuur deze mannen samen met terugwerkende kracht van 25 jaar met pensioen aub, en dat mag best op Pitcairn Island. Zo fucking persoonlijkheidsloos en uitgekauwd en blahh stfu. Ha-ha Maarten zegt weer iets over hoe iets een teken is van de volledige infantilisering en debilisering van de maatschappij, grappig hoor.
Lijkt me toch wel een droombaantje. Een beetje de mannelijke variant van de zurekantoortrut uithangen op een relaxte bank en er ook nog voor betaald worden.
Bij producten die je invoert uit landen buiten de EU, betaal je boven de €21 21% btw over het bedrag + €13/18(?) douane kosten . Gaat dus niet om gewicht of grote maar over waarde. Echter wil een kleiner pakketje wat dus minder weegt wel eens de dans ontspringen. Al kan dit natuurlijk ook bij grotere pakketjes.
En wat nou als je 3 dingen hebt gekocht die allemaal goedkoper zijn maar wel samen verpakt zijn? Dan staat alleen de totaalprijs er op en moet je ook betalen of niet?
Het geld voor wat er aan waarde samen in de verpakking zit. Dus stel je hebt iets van €10+€10+€5 heb je meer dan €21 dus betaal je die extra kosten (als de douane je pakketje er uithaalt in ieder geval). Maar bestel je die drie dingen los en worden ze dus apart verstuurd betaal je die kosten niet. Zelf bestel ik daardoor soms wanneer er een actie bij een Amerikaans merk (colourpop oid) met gratis verzending is producten wel eens apart
Ik heb een bos bloemen gekregen (superleuk!) maar er zit een lelie in en die meurt me een partij. Niet normaal meer. Heb hem ook al ergens anders staan ivm katten maar daar riekt ie natuurlijk precies even hard.
Oooh kak ik heb laatst een bestelling geplaatst met een waarde van €50,- zie de bui al hangen dat ik moet betalen
Off topic douane kosten
Aah balen! Ligt een beetje aan waar het vandaan komt aliexpress zet bv vaak een andere waarde erop en sommige bedrijven doen dit ook (als je erom vraagt). Daarnaast pikt de douane niet alle pakketjes eruit. Maar er is wel een risico dat ze dit wel doen en je dus de bijkomende kosten hebt. Zal voor je duimen dat je pakketje er tussen glipt
Webshop genaamd yoins. Ik hoop t ook maar dat ik de dans ontspring!
Ik ben zo moe en ik moet nog zoveel doen vanavond en ik zit nu op de bank te wachten tot ik de energie krijg iets te doen. Pff.