Waar erger jij je aan #4

Slecht Nederlands op internationale webshops

image
ZOMERPRIJ!!!

Dit is waarom mijn voorkeurtaal op iedere website Engels is.

17 likes

Ik heb vandaag ook prachtige bloemen gekregen met lelies, maar die stinkdingen liggen nu toch echt in de kliko. Beter voor mn neus en voor de kat.

Edit: alleen de lelies zijn weggegooid. Niet de hele bos.

1 like

Alleen als ik langs alle Guinness World Records mag in Turkmenistan

3 likes

Pas was hier op het forum een hele lofzang voor Philips Freriks en ik snapte echt niet waarom, vind die man echt tenenkrommend.

Ik ben lekker aan t opruimen in stilte en mijn vervelende buren zijn eindelijk een keer weg en dus stil.

Gaat aan de andere kant de muziek hard aan, zijn aan t klussen dus snap t wel maar was zo lekker rustig even

1 like

“Jij eet veel pasta”

Ja euh rot op. Jij eet alleen maar crackers.

4 likes

Aan de chick die naast mij in de trein een kiwi zit leeg te slurpen. Mijn misofonie speelt zo erg op. Heb zo veel zin om dat ding uit haar handen te slaan.

4 likes

Een kind dat tegen mijn kind zegt: “jij hebt veel haar op je arm” en dat ze zich er nu ineens zo bewust van is. Why werkt dat toch zo.

7 likes

Ja ĂŒberhaupt commentaar op wat je eet. Mijn collega’s en huisgenoten hadden hier ook altijd een handje van, bemoei je met je eigen zaken

1 like

Ik ga vanavond naar de film en alle achterste plekken waren bezet. Vrees al voor het ergste.
Reden waarom ik achteraan wil zitten is dat ik dan in iedergeval niet meer het ‘geirriteerd achterom kijken’ moet onderdrukken.
Dat gekraak en gesmak in bioscopen haat ik zo, raak zo afgeleid van de film.

1 like

Ja, ik vind het ook echt heel lastig om om te gaan met die discrepantie in interesse. Toen ik op vakantie was met een vriendin was het ook al bij elk kind dat ze zag: ‘awwww, zo schattig lief leuk, ik wil ook zo graag snel een baby!!!’. En ja, ik weet dan gewoon niet zo goed wat ik dan moet zeggen meer op een gegeven moment. Zij heeft rammelende eierstokken en geschikte omstandigheden en ik niet, dus ja ik weet het niet. Ben soms best bang dat ik vriendinnen ga verliezen, omdat zij hun leven gaan inrichten op een gezin en ik dan misschien op een gegeven moment niet meer zoveel binding met hen zal hebben.

4 likes

Hahaha! Oh echt als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik echt niet m’n lach in kunnen houden :joy::joy:

1 like

Zeker!

1 like

Ik heb voor iemand iets voorgeschoten en ondertussen al 3 keer gevraagd of mijn tikkie betaald kan worden, maar krijg gewoon geen reactie. En dan ook nog zeggen “stuur maar een tikkie anders vergeet ik het” :fu:t3::fu:t3:

1 like

Vooral bioscopen met Nacho en bier. Nee fuck off met je krakerige kaas meurende meuk en je stinkende ploppende drank

4 likes

Ja ja ja omg mensen worden weeĂŻg als ze dan aan kinderen beginnen. Dit zei ooit iemand die ik best goed ken (oudere man, hij en zijn vrouw hebben zelf geen kinderen omdat ze ze niet konden krijgen). Ik snapte toen niet echt wat hij daar mee bedoelde, maar nu het om me heen steeds meer gebeurt zie ik het echt in, weeĂŻg is best een accurate omschrijving.

Een vriendin van mij is nu zwanger en ze post alleen maar foto’s met dat thema op instagram met van die typische hashtags en dan gaan haar andere vriendinnen er op reageren met #mooiemama enzo nou echt kotsneigingen telkens krijg ik ervan.

Oh en edit: ik wil zelf wellicht wel kind(eren) maar nu nog niet
 Maar ik hoop oprecht dat ik dan niet ook zo word.

3 likes

Ja en ik kan het bijv ook goed hebben van mijn schoonzusje, omdat die soms gewoon zegt dat het soms ook flink kut en zwaar kan zijn met een kind en met haar gaat het ook nooit alleen maar over dr kind tijdens gesprekken.

Dat geklets over kinderen idd. Een vriendin van me heeft een kind gekregen maar kan sinds zij zwanger is alleen maar over kinderen/zwanger zijn praten. Ik heb in de tussentijd een nieuwe baan gekregen maar als ik haar zie praat ze aaneengesloten over haar kind en haar zwangerschap en vraagt ze niet even hoe het met mij is. Nu is zij altijd al wel iemand geweest die lekker op de praatstoel zit, maar nu vind ik het echt wel heel veel.
Andere vriendin van me met kinderen zegt ook wel eens tegen me: “vanavond even geen kinderpraat hoor, wil nu even praten over andere dingen.” Vind ik wel fijn. Over kinderen praten vind ik echt prima, vind de kinderen van mijn vriendinnen ook heel leuk, maar het moet geen extreme vormen gaan aannemen.

11 likes

Vliegen muggen fruitvliegjes rioolvliegjes. Echt tering hoe veel vliegende dieren kunnen er in een huis zitten.

6 likes

Deze vent. We moeten de rokende minderheid beschermen? Krijg even de tyfus. Ik weet niet hoeveel bos wordt gekapt voor de tabaksindustrie, nog los van die ranzige meur en het effect op je longen, en dat rokers vaker pauze nemen ‘even sigaretje doen’, en volgens deze man is een rookverbod op perrons betuttelend. Hij heeft zeker geen astma.

On a related note: mensen die naar buiten de bioscoop lopen, meteen voor de deur (buiten dus wel) gaan staan roken. Als iemand met luchtwegproblemen achter je loopt kan die dus maar mooi de tyfus krijgen? En als je er dan wat van zegt, ook omdat die stank dan de hele bios in waait, krijg je ‘ja maar we staan toch buiten hahahah’. Ja loop even vijf meter verder jezus.

21 likes