Moet moet moet het echt vandaag? Zou anders lekker gaan slapen.
Kun je die lelie er niet uit halen en wegdoen?
De stampers er uit knippen, dan ruik je het niet meer!
Ik doe nu alleen het, in mijn ogen, hoognodige.
Ben begonnen
Bij heel veel bloemen knip ik de stamper er uit, niet omdat ze altijd stinken maar ze geven vaak ook poeder af en dat ligt dan overal.
Slecht Nederlands op internationale webshops
ZOMERPRIJ!!!
Dit is waarom mijn voorkeurtaal op iedere website Engels is.
Ik heb vandaag ook prachtige bloemen gekregen met lelies, maar die stinkdingen liggen nu toch echt in de kliko. Beter voor mn neus en voor de kat.
Edit: alleen de lelies zijn weggegooid. Niet de hele bos.
Alleen als ik langs alle Guinness World Records mag in Turkmenistan
Pas was hier op het forum een hele lofzang voor Philips Freriks en ik snapte echt niet waarom, vind die man echt tenenkrommend.
Ik ben lekker aan t opruimen in stilte en mijn vervelende buren zijn eindelijk een keer weg en dus stil.
Gaat aan de andere kant de muziek hard aan, zijn aan t klussen dus snap t wel maar was zo lekker rustig even
āJij eet veel pastaā
Ja euh rot op. Jij eet alleen maar crackers.
Aan de chick die naast mij in de trein een kiwi zit leeg te slurpen. Mijn misofonie speelt zo erg op. Heb zo veel zin om dat ding uit haar handen te slaan.
Een kind dat tegen mijn kind zegt: ājij hebt veel haar op je armā en dat ze zich er nu ineens zo bewust van is. Why werkt dat toch zo.
Ja überhaupt commentaar op wat je eet. Mijn collegaās en huisgenoten hadden hier ook altijd een handje van, bemoei je met je eigen zaken
Ik ga vanavond naar de film en alle achterste plekken waren bezet. Vrees al voor het ergste.
Reden waarom ik achteraan wil zitten is dat ik dan in iedergeval niet meer het āgeirriteerd achterom kijkenā moet onderdrukken.
Dat gekraak en gesmak in bioscopen haat ik zo, raak zo afgeleid van de film.
Ja, ik vind het ook echt heel lastig om om te gaan met die discrepantie in interesse. Toen ik op vakantie was met een vriendin was het ook al bij elk kind dat ze zag: āawwww, zo schattig lief leuk, ik wil ook zo graag snel een baby!!!ā. En ja, ik weet dan gewoon niet zo goed wat ik dan moet zeggen meer op een gegeven moment. Zij heeft rammelende eierstokken en geschikte omstandigheden en ik niet, dus ja ik weet het niet. Ben soms best bang dat ik vriendinnen ga verliezen, omdat zij hun leven gaan inrichten op een gezin en ik dan misschien op een gegeven moment niet meer zoveel binding met hen zal hebben.
Hahaha! Oh echt als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik echt niet mān lach in kunnen houden
Zeker!
Ik heb voor iemand iets voorgeschoten en ondertussen al 3 keer gevraagd of mijn tikkie betaald kan worden, maar krijg gewoon geen reactie. En dan ook nog zeggen āstuur maar een tikkie anders vergeet ik hetā