Ik merk ook dat vriendinnen met kinderen zichzelf zo terugtrekken en alleen maar om willen gaan met mensen die ook kinderen hebben. Ik vind kinderen echt leuk en vind het ook niet erg om iets met of zonder de kinderen van een ander te doen, maar bij sommige vriendinnen tel je niet meer mee als je geen kinderen hebt.
Dat mijn vriend zoveel vrienden heeft. Moet ik vanavond weer mee naar een feest.
Huh aan tafel in een restaurant? Lijkt me niet 
Ben bij mijn ouders en er komt ineens random familie aan de deur. Ze waren blijkbaar in de buurt ofzo. Ik zit in mijn pyjama en mijn vader probeerde net een dutje te doen op de bank. Nu zijn we beiden snel naar boven gegaan haha.
Maar hoor mama roepen en aandringen dat ze even binnenkomen (terwijl ze er zelf ook onaangekondigd bezoek haat maar ze volgens mij per se gastvrij wil zijn). Nee mam please don’t 
dit ja! een aantal van onze vrienden hebben kinderen en hebben vorige week (ja, toen was het 40 graden en juli) een huisje geboekt voor oud en nieuw. Ze gaan alleen met de stellen die een kind hebben, de rest is niet welkom. Nu doe je mij daar een groot plezier mee om mij niet uit te nodigen maar ik vind het echt zo apart. Gelukkig ben ik nu zwanger, hopelijk mag ik volgend jaar dan ook mee.
van die ijsjes die geschept worden in zo’n bloemvorm
Mijn moeder denkt dat ze blaasontsteking heeft (ze heeft het nog nooit gehad). Ze zei dat ze naar de kruidvat ging om er wat voor te halen want ze heeft al heel de week last. Dus ik zei: “Oh misschien moet je urine inleveren voor de zekerheid want als je er te lang mee loopt kan het erger worden.” En ze reageerde zo stom. Echt zo van: “HAHA iets van de kruidvat moet ook wel helpen hoor. Ik ga echt hiervoor niet naar de dokter.”
Nou dan niet. Was goed bedoeld advies van iemand die 100 keer blaasontsteking heeft gehad.
Ik zit nu in de Thalys en naast ons zitten mensen die hun schoenen hebben uitgedaan en aan hun blote voeten zitten. Gat. Ver. Damme. 
Oh ja zo ken ik ook van die mensen die menen blaasontsteking te hebben omdat ze op een dag 5 keer hebben geplast. Ik ben altijd maar blij voor ze dat ze het gevoel niet kennen. Voor mij is het inmiddels al weer 4 jaar geleden. (even afkloppen…)
Dat schoenmaten nooit eens hetzelde kunnen zijn, en dat het zelfs per merk zoveel kan schelen. Heb schoenen in maat 38 tot 40. Nu een maat 40 besteld, is hij gewoon te klein.
Hahah neee joh.
En de kittens dan zeker wel weggeven want anders is 't zo vol in huis.
Dus je kat wel de last van zwanger zijn geven maar niet de toevoeging van zelf iemand grootbrengen 
Oooh ja dit zou ik dan precies zo aan die vriendin voorleggen.
Ik heb zaterdag of zondag voor het laatst gedoucht (ik weet het echt niet meer) en sinds vandaag zijn m’n haren echt vies maar ik wil nu niet nog douchen zo laat.
Maar m’n schaamhaar jeukt dus zo erg, echt waarom is dat altijd 
Ja dat is als je je een week niet doucht
Waarom douche je zo weinig? Ruik je niet heel onfris nu? Als kind douchte ik ook niet vaak, maar toen zweette ik amper.
Het dier draaide om nog onduidelijke redenen compleet door en viel een man aan die op dat moment in de buurt stond.
wow wat heftig, zoiets verwacht je ook gewoon niet bij een stierengevecht. malle stier
Ja ik heb me iedere dag gewassen met een washandje en een stuk zeep, gewoon m’n hele lichaam. En dat dan sochtends en savonds. @ellegirltalk dus ik ruik niet onfris. Alleen m’n haar werd vandaag dus vies dus morgen douche ik.
Ik vind douchen echt best naar om te doen, heel vervelend gevoel ofzo. (normaliter wordt m’n haar trouwens wel snel vies dus douche ik om de dag ongeveer maar ik had een goede week).
@Karl_Lagerfeld het komt dus niet door het niet douchen maar door het niet scheren.
Wat heeft niet douchen dan met je ergernis te maken? Zeg dan gewoon ik heb een week niet geschoren en word gek van de jeuk. 
Dit was ook zo’n ergernis van mij bij m’n ex. Echt ik moest naar de verjaardag van z’n directe vrienden, van de vrienden van z’n team, en ook weer naar die verjaardagen van de vriendin van die vrienden daarvan en het leek gewoon niet op te houden. O.a. daardoor ging het ook niet meer omdat ik het niet kon opbrengen om elk weekend naar een verjaardag of feestje van huppeldepup mee te gaan.
Hij vond het dan heel erg als ik niet meeging. Oh dit klinkt trouwens wel heel negatief. Dat was niet m’n bedoeling maar ik herken je ergernis.
Hahha shit je hebt gelijk :’), dat was handiger geweest.
Ik denk omdat ik eerst wou biechten dat ik een week niet gedoucht heb en toen alles hier gepost heb.