Vooral bioscopen met Nacho en bier. Nee fuck off met je krakerige kaas meurende meuk en je stinkende ploppende drank
Ja ja ja omg mensen worden weeĂŻg als ze dan aan kinderen beginnen. Dit zei ooit iemand die ik best goed ken (oudere man, hij en zijn vrouw hebben zelf geen kinderen omdat ze ze niet konden krijgen). Ik snapte toen niet echt wat hij daar mee bedoelde, maar nu het om me heen steeds meer gebeurt zie ik het echt in, weeĂŻg is best een accurate omschrijving.
Een vriendin van mij is nu zwanger en ze post alleen maar fotoâs met dat thema op instagram met van die typische hashtags en dan gaan haar andere vriendinnen er op reageren met #mooiemama enzo nou echt kotsneigingen telkens krijg ik ervan.
Oh en edit: ik wil zelf wellicht wel kind(eren) maar nu nog niet⊠Maar ik hoop oprecht dat ik dan niet ook zo word.
Ja en ik kan het bijv ook goed hebben van mijn schoonzusje, omdat die soms gewoon zegt dat het soms ook flink kut en zwaar kan zijn met een kind en met haar gaat het ook nooit alleen maar over dr kind tijdens gesprekken.
Dat geklets over kinderen idd. Een vriendin van me heeft een kind gekregen maar kan sinds zij zwanger is alleen maar over kinderen/zwanger zijn praten. Ik heb in de tussentijd een nieuwe baan gekregen maar als ik haar zie praat ze aaneengesloten over haar kind en haar zwangerschap en vraagt ze niet even hoe het met mij is. Nu is zij altijd al wel iemand geweest die lekker op de praatstoel zit, maar nu vind ik het echt wel heel veel.
Andere vriendin van me met kinderen zegt ook wel eens tegen me: âvanavond even geen kinderpraat hoor, wil nu even praten over andere dingen.â Vind ik wel fijn. Over kinderen praten vind ik echt prima, vind de kinderen van mijn vriendinnen ook heel leuk, maar het moet geen extreme vormen gaan aannemen.
Vliegen muggen fruitvliegjes rioolvliegjes. Echt tering hoe veel vliegende dieren kunnen er in een huis zitten.
Deze vent. We moeten de rokende minderheid beschermen? Krijg even de tyfus. Ik weet niet hoeveel bos wordt gekapt voor de tabaksindustrie, nog los van die ranzige meur en het effect op je longen, en dat rokers vaker pauze nemen âeven sigaretje doenâ, en volgens deze man is een rookverbod op perrons betuttelend. Hij heeft zeker geen astma.
On a related note: mensen die naar buiten de bioscoop lopen, meteen voor de deur (buiten dus wel) gaan staan roken. Als iemand met luchtwegproblemen achter je loopt kan die dus maar mooi de tyfus krijgen? En als je er dan wat van zegt, ook omdat die stank dan de hele bios in waait, krijg je âja maar we staan toch buiten hahahahâ. Ja loop even vijf meter verder jezus.
Ik merk ook dat vriendinnen met kinderen zichzelf zo terugtrekken en alleen maar om willen gaan met mensen die ook kinderen hebben. Ik vind kinderen echt leuk en vind het ook niet erg om iets met of zonder de kinderen van een ander te doen, maar bij sommige vriendinnen tel je niet meer mee als je geen kinderen hebt.
Dat mijn vriend zoveel vrienden heeft. Moet ik vanavond weer mee naar een feest.
Huh aan tafel in een restaurant? Lijkt me niet
Ben bij mijn ouders en er komt ineens random familie aan de deur. Ze waren blijkbaar in de buurt ofzo. Ik zit in mijn pyjama en mijn vader probeerde net een dutje te doen op de bank. Nu zijn we beiden snel naar boven gegaan haha.
Maar hoor mama roepen en aandringen dat ze even binnenkomen (terwijl ze er zelf ook onaangekondigd bezoek haat maar ze volgens mij per se gastvrij wil zijn). Nee mam please donât
dit ja! een aantal van onze vrienden hebben kinderen en hebben vorige week (ja, toen was het 40 graden en juli) een huisje geboekt voor oud en nieuw. Ze gaan alleen met de stellen die een kind hebben, de rest is niet welkom. Nu doe je mij daar een groot plezier mee om mij niet uit te nodigen maar ik vind het echt zo apart. Gelukkig ben ik nu zwanger, hopelijk mag ik volgend jaar dan ook mee.
van die ijsjes die geschept worden in zoân bloemvorm
Mijn moeder denkt dat ze blaasontsteking heeft (ze heeft het nog nooit gehad). Ze zei dat ze naar de kruidvat ging om er wat voor te halen want ze heeft al heel de week last. Dus ik zei: âOh misschien moet je urine inleveren voor de zekerheid want als je er te lang mee loopt kan het erger worden.â En ze reageerde zo stom. Echt zo van: âHAHA iets van de kruidvat moet ook wel helpen hoor. Ik ga echt hiervoor niet naar de dokter.â
Nou dan niet. Was goed bedoeld advies van iemand die 100 keer blaasontsteking heeft gehad.
Ik zit nu in de Thalys en naast ons zitten mensen die hun schoenen hebben uitgedaan en aan hun blote voeten zitten. Gat. Ver. Damme.
Oh ja zo ken ik ook van die mensen die menen blaasontsteking te hebben omdat ze op een dag 5 keer hebben geplast. Ik ben altijd maar blij voor ze dat ze het gevoel niet kennen. Voor mij is het inmiddels al weer 4 jaar geleden. (even afkloppenâŠ)
Dat schoenmaten nooit eens hetzelde kunnen zijn, en dat het zelfs per merk zoveel kan schelen. Heb schoenen in maat 38 tot 40. Nu een maat 40 besteld, is hij gewoon te klein.
Hahah neee joh.
En de kittens dan zeker wel weggeven want anders is 't zo vol in huis.
Dus je kat wel de last van zwanger zijn geven maar niet de toevoeging van zelf iemand grootbrengen
Oooh ja dit zou ik dan precies zo aan die vriendin voorleggen.
Ik heb zaterdag of zondag voor het laatst gedoucht (ik weet het echt niet meer) en sinds vandaag zijn mân haren echt vies maar ik wil nu niet nog douchen zo laat.
Maar mân schaamhaar jeukt dus zo erg, echt waarom is dat altijd
Ja dat is als je je een week niet doucht