Waar erger jij je aan #4

Waarom douche je zo weinig? Ruik je niet heel onfris nu? Als kind douchte ik ook niet vaak, maar toen zweette ik amper.

https://www.ad.nl/buitenland/drama-op-spaans-festival-stier-doorboort-man-26-slachtoffer-sterft-in-ziekenhuis-br~a44f1c3c/

Het dier draaide om nog onduidelijke redenen compleet door en viel een man aan die op dat moment in de buurt stond.

wow wat heftig, zoiets verwacht je ook gewoon niet bij een stierengevecht. malle stier

28 likes

Ja ik heb me iedere dag gewassen met een washandje en een stuk zeep, gewoon m’n hele lichaam. En dat dan sochtends en savonds. @ellegirltalk dus ik ruik niet onfris. Alleen m’n haar werd vandaag dus vies dus morgen douche ik.
Ik vind douchen echt best naar om te doen, heel vervelend gevoel ofzo. (normaliter wordt m’n haar trouwens wel snel vies dus douche ik om de dag ongeveer maar ik had een goede week).
@Karl_Lagerfeld het komt dus niet door het niet douchen maar door het niet scheren.

1 like

Wat heeft niet douchen dan met je ergernis te maken? Zeg dan gewoon ik heb een week niet geschoren en word gek van de jeuk. :crazy_face:

1 like

Dit was ook zo’n ergernis van mij bij m’n ex. Echt ik moest naar de verjaardag van z’n directe vrienden, van de vrienden van z’n team, en ook weer naar die verjaardagen van de vriendin van die vrienden daarvan en het leek gewoon niet op te houden. O.a. daardoor ging het ook niet meer omdat ik het niet kon opbrengen om elk weekend naar een verjaardag of feestje van huppeldepup mee te gaan. :face_vomiting: Hij vond het dan heel erg als ik niet meeging. Oh dit klinkt trouwens wel heel negatief. Dat was niet m’n bedoeling maar ik herken je ergernis.

1 like

Hahha shit je hebt gelijk :’), dat was handiger geweest.
Ik denk omdat ik eerst wou biechten dat ik een week niet gedoucht heb en toen alles hier gepost heb.

Ik ben vanmorgen op mn ooglid gestoken en het ziet eruit alsof ik een rake tik op mijn oog heb gehad bij boksen :sob: en we gaan niet eens sparren vandaag!

1 like

Ik word echt geteisterd door 1 vieze kutvlieg.
Hij heeft me al wakker gemaakt en nu weigert hij uit m’n kamer te gaan terwijl ik alle deuren en ramen open heb waardoor ik nu meer open oppervlak heb dan muur oppervlak :rage::rage: echt kutbitch

Zo kut geslapen!
Ben zo’n kleuter, zenuwachtig voor een festival. Houd opđŸ˜©

2 likes

Dat ik echt een paar Billie eilish filmpjes heb gekeken, en dat YouTube me nu helemaal dood spamt met Billie eilish dit, Bad Guy dat. Shit als:’
I play bad Guy only using broccoli!’. En dan echt honderden van zulke fucking filmpjes.

12 likes

Ja hier is het dus ook bijna elk weekend raak. Alsof ik geen eigen leven heb. Had de afgelopen tijd al een paar verjaardagen overgeslagen, maar moet zeggen dat het toch verassend gezellig was. Gelukkig maar.

1 like

Nou ja lijkt erop dat hij de keuze al voor je heeft gemaakt. Ik zou gewoon gaan hoor.

Heee ik heb hetzelfde! Voelt echt vervelend aan je oog ook he? Bij mij voelt het constant alsof ie dicht wordt gedrukt.

Ik ben vandaag verbrand op random plekken terwijl ik me wel telkens insmeerde. Was even vergeten hoe rot dat voelde.

Hoe leg je zoiets uit aan die vriendin dan? “Ja wij zetten ons tentje een eindje verder op want mijn vriend wil niet met jullie communiceren”?

7 likes

Moeders of omas die alles filmen wat hun kids doen maar eigenlijk niet echt erop letten wat hun kids doen. Want dat kind zit altijd een kwartier lang aan t eind van t filmpje mama mama te roepen om de aandacht van zn moeder te vragen die die niet krijgt want hij moet leuk doen voor de camera.

6 likes

De webshop van Hudson’s Bay. Factuur komt pas een week na bestellen en voor het verstuurd wordt duurt bijna even lang.
In de winkel laten bezorgen is ook geen optie, want dat duurt nog langer.
Ik snap niet dat een winkel die oorlijk slecht voor staat niet zorgt dat ze online een serieuze kandidaat zijn.

Echt irritant ja. Plus, hoeveel bloed stroomt er nou helemaal door je ooglid? Wat een gare plek om te prikken. Bij mij is het meeste al weg, bij jou ook?

1 like

Pakketjes aannemen voor de buren en dan wachten tot ze het komen ophalen

Maar erger nog als ze niet eens de moeite nemen om het te komen ophalen :unamused:

2 likes

Haha ja ik snap er ook niks van, totaal niet logisch. Ik zie er wel al wat normaler uit dan vanochtend maar het lijkt nog steeds wel alsof ik met 1 oog uren gehuild heb.

1 like