En de locoburgemeester was nog een gast daar ookđ
Wie waren het bruidspaar?
Name And shame ze
Oh men! Vreselijk. Alles voor de perfecte dag
Ik vind de mannenhaat van sommige mensen echt irritant
Als ouders doorhebben dat mensen luisteren en opeens harder gaan voorlezen. En echt overduidelijk leuker doen omdat ze denken dat ze extra publiek hebben.
Dat mensen fotoâs van mijn vriend op instagram nooit liken?? En nu mag ik van hem nooit meer een foto van hem alleen posten
Aan mensen die allemaal van die astrologie shit in hun stories op instagram posten, ik vind dat zulke lullekoek en het boeit me ook niet
âToday the Universe is telling you⊠blablablaâ
Ja en al die mercury in retrograde en âthe virgo womanâ blablala stop deze bullshit
Toen Amber Heard claimde dat Johnny Depp haar had mishandeld was het wereldnieuws. Nu is er echter bewezen dat het andersom was (uit oa officiele documenten van de rechtzaak), en het is veel minder groot nieuws. Ze heeft letterlijk zân vingertop eraf gesneden met een wodkafles, maar okĂ©.
Ik vind dit zo zielig voor Johnny, mishandeld en dan ook nog zelf vals beschuldigd.
Ja ik geloofde het nooit inderdaad, maar ff in my defense niet alleen omdat ik fan van hem ben. Als ik haar verhaal geloofde zou ik dat echt niet goedpraten omdat ik toevallig fan ben van hem als acteur.
En @Lula ja maar met wat kastjes slaan is iets anders dan dit, vind ik (beetje grafische beelden)
Haha toevallig dit want ik zag dus die foto op Instagram voorbijkomen en wilde hem liken maar toen dacht ik even van âals ik die foto like denken ze dan dat ik dit op een andere âfouteâ manier bedoel??â Gewoon omdat alleen hij op die foto staat. Maar ik zie het gewoon als een leuke foto van de vriend van een FFâer dus mijn gedachten slaan nergens op. Heb hem daarom ook gewoon geliked
Ah ik volg dus een paar forummers op insta die daar mee bezig zijn en nu vind ik dat zielig voor ze haha ahw
Facebook doe ik vaak omdat niet iedereen insta heeft. Als ik wil dat bepaalde personen mijn fotoâs ook zien moet ik ze wel op Facebook plaatsen, al zet ik ze liever gewoon op insta.
Wat heeft ie vieze nagels. Nu denk ik dat hij stinkt.
Aan winkels die pride spullen maken alsof het wk gaande isâŠ
Straks nog een shirt âPinkwashing is the new whitewashingâ.
Dat ze in de vakantie overal werkzaamheden doen. Fietstunnels dicht, wegen open, wisselstrook dicht, metro die niet rijdt tussen bepaalde haltes. Ik word er niet goed van. Als ik morgen met het ov naar werk wil ben ik een uur onderweg terwijl ik er normaal en half uur over doe.
Mijn moeder die gister een beetje last had van haar darmen en daarom vandaag dan nog maar even âvoorzichtigâ aan doet met eten. Op zich niks mis mee, maar ze gaat dan ook zo zielig lopen doen dat ze zich slap voelt en maar zuchten en steunen. Ja goh, je hebt alleen een halve liga gegeten vanochtend. Snap dat diarree heel vervelend is en geloof ook best dat ze zich niet helemaal fit voelt, maar ik denk wel dat ze zich een stuk beter zou voelen als ze nu gewoon even iets normaals eet. Ze doet altijd direct alsof de wereld vergaat als ze een kwaaltje heeft.
Zo irritant idd. Ook dat er sowieso al minder per uur rijdt vanwege de zomervakantie. En dan ook nog eens alle werkzaamheden waardoor je om moet reizen en moet overstappen. Ieder jaar weer.