Waar erger jij je aan #4

Sowieso, tegenwoordig wordt er kleding gemaakt voor elk feestdag. Vaderdag, moederdag, koningspelen, koningsdag, wk etc etc

1 like

Aan mensen die anderen ineens onterecht voorrang gaan verlenen zonder rekening te houden met de rest van de weggebruikers. Daardoor wordt het gevaarlijker en moeten anderen ineens onterecht op de rem of aan de kant terwijl er niks aan de hand was als de verkeersregels gewoon waren gevolgd.

5 likes

Een uur geleden besloot ik dat ik the sims wou spelen en origins is nog steeds aan het updaten gvd.

5 likes

Of een sugermama genaamd pretty :smirk:

1 like

Dit is misschien een beetje een rare ergernis hoor maar misschien snappen jullie wel wat ik bedoel.
Een vriendin van me geeft vaak van die halve antwoorden. Ze appt mij net een vraagt of ik nog vakantieplannen heb. Ik vertel dat ik een week vrij ben maar dat ik niet wegga en gewoon lekker thuisblijf. Vraag ik wat zij gaat doen. Krijg ik als antwoord: ā€œWij gaan een weekje weg.ā€
Ok… naar Duitsland, of op safari of ga je de Mont Ventoux beklimmen?
Waarom zo wazig…

28 likes

Oh en ik erger me aan mezelf. Vanmorgen koekjes gehaald voor vanmiddag want mijn ouders komen op de thee. Ik heb op de bank liggend terwijl ik OITNB keek de koekjes opgevreten. En nu moet ik weer naar de winkels.
(Een hele minuut lopen, superafschuwelijk dus)

5 likes

Ohh die nijntje koeken waren (nog steeds) mijn favoriet haha.

3 likes

Dan ben ik wel een sugerfreemama. Heb ik wel de lusten maar niet de lasten hehehe.

Zit je hier nou op een dreumes te jagen, jij cougar?

3 likes

Ja ff een back up voor als ik ouder ben en mn vibo zat ben.

1 like

Is er een pedopolitie waar ik een melding kan doen?

Alberto Stegeman zit hier al een jaar undercover, het is alleen zo moeilijk om die man te herkennen met de steeds wisselende vermommingen.

13 likes

Dat hoofd wat hij hier draagt lijkt op zo’n Paaseiland beeld.

Heel geloofwaardig.

28 likes

Die suzanne mensen op twitter. Hoe dom ze reageerde op mensen die haar erop attent maken dat er mensen wonen terwijl ze midden in de nacht lawaai makend over straat banjert.

2 likes

Mijn nieuwe jumpsuit is gekrompen terwijl ik hem maar op 30 graden heb gewassen. Hij is wel gemaakt van een mix van viscose en linnen en las dat die twee stoffen snel krimpen. Maar toch baal ik want in het waslabel staat ook 30 graden…

1 like

Vaak gaat dat weg als je hem strijkt!

Bedankt voor de tip! Ga ik dat eens proberen

Mijn vriend koopt en verkoopt aan de lopende band zijn muziekspullen (gitaren, pedalen, versterkers) en dat vind ik allemaal prima, behalve dat ik er dus een schijthekel aan heb dat er vreemden in mijn huis lopen.
Zeker als ze gezellig met z’n tweetjes komen en de wc moeten gebruiken. AARRGH ik sluit me dan maar op in de slaapkamer zoals nu, maar ik hoor gewoon dat iemand aan onze spullen zit in de badkamer.

2 likes

Ik hoop dat het werkt! :blush: Wat vaak ook werkt is als je hem gaat wassen op 30graden, je het centrifugeren toerental? lager zetten.

1 like

Hier in Belgiƫ zijn af en toe kleine pashokjes in de hema. In Utrecht is er ook eentje geloof ik

1 like