Waar erger jij je aan #4

Hahaha ik heb dit ook heel vaak gehad! Heel irritant haha

1 like

Aan een kennis die elke week op Facebook plaatst dat ze onder de bezielende leiding van een of andere kerel (coach/vriend) op stap is geweest. Altijd alleen maar onder de bezielende leiding, nooit iets anders. Al twee jaar lang.

5 likes

Haha nee bedoel op jouw afbeelding! Maar zat er naar te kijken want dacht eerst dat het rechtstreeks van tv kwam en dacht huh scheef?

1 like

Omdat ie op je benen staat? Kan je niet zo’n laptopkussen gebruiken? Heb ik ook, is heel fijn :smiley:

Oh nee en echt nog blijven volhouden ook…

Hallo mede croissantenthusiasteling. Fijn dat je dit majestueuze broodje ook kan waarderen maar stop met smakken in de trein.

Oke sorry :sob:

gelukkig zit ik in een bus ipv trein haha

8 likes

En draag je geen leuk jurkje vandaag.

1 like

Er zijn 2 rijen naast elkaar bij de kassa van de HEMA,dat mensen perse willen ritsen omdat ze denken dat ze eerder aan de beurt zijn,en boos worden als je gewoon aan de beurt bent,maar de rij naast je nog even wil ritsen.
WIE HEEFT DIT BEDACHT?!EN NERGENS STAAT DAT DIT MOET. Gewoon simpel in de rij en ff geduld graag pffff.

1 like

Aan mijn nieuwe Iphone XR. Als ik mijn oordopjes erin doe en dan ga bellen, hoort die ander mij niet. Als ik eerst bel en dan mijn oordopjes erin stop hoort diegene mij wel. Dat had ik bij mijn vorige Iphone helemaal niet… heel frustrerend en irritant :rage:

Aan mensen die in de bus op de stoel aan het gangpad gaan zitten terwijl er op de andere stoel niemand zit. Waarom? Nu moeten andere mensen gaan vragen of ze daar mogen zitten, omdat zij te beroerd zijn om een stoel op te schuiven.

2 likes

Ik doe dit. Heb heftige zon allergie. Dus als ik niet aan de schaduwkant kan zitten, ga ik bij de zonkant op de buitenste stoel.

1 like

Ik deed dit laatst omdat er airco keihard langs het raam blies en ik een stijve nek kreeg
Maar goed, voelde me wel lame dat ik aan de kant van het pad ging zitten haha

1 like

Alweer een bakje laten vallen. Gewoon in een week mijn halve servies stuk laten vallen. Hoe dan??!!

@Mhysa @Ladybug @Gelatelli
Ja oke, ik snap jullie redenen wel! Misschien moet ik me er gewoon niet aan ergeren haha. Viel me toevallig op vanochtend, omdat het echt 4 of 5 personen waren die dat deden.

3 likes

Ik erger me kapot aan die reclames voor de Vinted App op YouTube. Kunnen die tienermeisjes nog overdrevener acteren met hun wiebelende nekjes

8 likes

Ik heb dikke voeten en enkels en mijn achillespezen doen pijn en het voelt KUT

Begrijp jou ook wel. Zie soms mensen hele stoelendans doen om perse alleen te zitten. Dat ze de buitenkant kiezen om alleen te zitten. Voel me ook een aso als ik zelf aan de buitenkant zit. Omdat ik denk dat mensen mij als aso zien, want ze weten niet van de zon allergie.

1 like

Ohhh wat fucking irritant dit. Oprotten.

1 like

Wat een armoede :unamused:

1 like