Waar erger jij je aan #4

Echte ladies zijn natuurlijk altijd op dieet, die eten het broodje niet op met al die koolhydraten!!! Die eten alleen in een heel gekke bui soms zelfs het ijshoorntje

29 likes

Ik wil echt slaan nu

3 likes

Hieraan

5 likes

Bluh mn vader komt naar Amsterdam voor mij. Maar nu had hij het lumineuze idee (ik verdenk mijn broertje van het verzinnen van dit uitmuntende idee) om bij mn broertje te gaan eten in het restaurant waar hij werkt. Ik mocht nee zeggen want hij komt voor mij naar Amsterdam. Maar ja dat kan ik toch eigenlijk niet maken. Dus nu gaan we daar eten. Nu moet ik gaan cheaten want het is een Italiaans restaurant en daar heb ik geen zin in. Ik wilde gewoon borrelen met mn pa en naar de bios. Ik wil mn vader niet delen met mn broertje :angry:

Edit: sowieso is mn broertje net 2 weken met mn ouders op vakantie geweest en nog een week thuis geweest bij ze dus tijd genoeg gehad met ze. Back off bro.

Ik vind dit eigenlijk best een leuk idee! En ik neem aan dat je broertje gewoon moet werken vanavond, dus dat je je vader gewoon voor jezelf hebt m.u.v. de keren dat je broertje misschien een gerecht komt uitserveren?

5 likes

Bovendien komt al je eten weer omhoog als je daarna meteen gaat zwemmen.
Kunnen jullie niet gaan wandelen ofzo ipv zwemmen?

1 like

Haha snap dat je je dat afvraagt! Mijn buren klagen nogal hardop dus ik hoorde in plat Utregs ‘he gadverdamme er zit alweer zo’n vieze slak binnen ehhhl’ (deze mensen zijn volwassen). En daarna na veel gedoe met hoe ze hem gingen oppakken hoorde ik ze naar achter in de tuin lopen waar de vuilbak staat en die open en dichtgaan. :pleading_face:

Ik had dat andersom vorige week, stond een rij voor twee kassa’s, gaat zo’n vrouw ineens naast mij voor een van die twee kassa’s staan. Ja Truus ik sta ook niet voor mn lol in een lange rij maar ga gewoon achter mij staan mijn hemel.

2 likes

Dat sommige mensen Twitter als dagboek gebruiken, maar bij een kritische vraag uit hun slof schieten.

Je hebt pas geleefd als je een witte boterham met nutella én pindakaas hebt gegeten.

8 likes

Dat ik geen concentratievermogen heb. En heb gezegd dat ik de presentatie morgen af heb :tired_face:

Dan maar niet geleefd.

8 likes

Omg sowieso

Heb twee weken geleden spontaan mijn bikinilijn geĂ«pileerd, maar ik heb nu zoveel rode bultjes, ingegroeide haartjes en zelfs puisjes. Het is echt geen gezicht. Zo’n spijt. :sob:

Een bericht via het Instagram account van mijn werk:

“Zoeken jullie voor de winkel in XYZ verkoopsters? Het is voor mijn dochter.”

• misschien moet je dan effe contact opnemen via een formeler medium
  • als mama het moet vragen dĂ©nk ik dat ze geen goeie kandidaat is
33 likes

Oohh dit vind ik ook altijd zo’n ergernis! Laat die dochter zelf haar boontjes doppen. Zie dat ook vaak via facebook op die marktplaatsachtige groepen. :roll_eyes:

4 likes

Ik snap dat je dit zegt, maar het kan ook ongevraagd zijn wat die moeder doet. Mijn stiefmoeder deed dit ook. Dan had ik gesolliciteerd bij de supermarkt in de buurt en dan een dag later ging zij daar boodschappen doen en vragen of ze mijn sollicitatie al gezien hadden en wanneer ik op gesprek mocht komen. Echt afschuwelijk.

7 likes

:eek: hoe kan je in godsnaam denken dat zoiets een goed idee is?

Wat doe jij dan voor werk dat dat meisje bij jullie is? Of heeft het niks met werk te maken?

Dat vraag ik mij tot op de dag van vandaag nog steeds af. :grimacing:

1 like