dit soort zwembaden
Een vriendin die zegt dat ik niet op mijn instagram foto’s lijk? Nou guess what, ik ben het echt. En nee, ik bewerk mijn foto’s niet afgezien van soms een klein beetje spelen met kleurbalans. Ik vind het echt een beetje naar en ook afgunstig ofzo, want zij is altijd super erg met haar instagram bezig maar volgens mij gaat dat niet hoe zij wil dat t gaat. Dan hoef je toch alsnog niet zulke opmerkingen te maken?
Ah, ja dat snap ik heel goed!
Smack haar!
Hahah wat een jaloerse opmerking zeg van d’r!
Het spiertje onder mijn wenmbrauw die de hele dag al trilt
Vind ze juist super cheap en lelijk eruit zien.
Aaaaargh een week geleden liet ik een zak spaghetti vallen en nu een pot satéprikkers!!! Zo kut om op te ruimen
Mensen op mp denken soms echt dat ze iets bij wehkamp kopen ofzo. Om 4 uur maken ze het geld over, of ik even voor 5 uur naar de post kan gaan
hahahahha de kwalitaria stoelen!!
Ik kan dit ook echt niet luisteren! Zo vervelend hoe er gepraat wordt.
Mijn haar is zooooooo dood.
Ik had in mijn agenda gezet dat ik in maart naar de kapper moet en ben nog steeds niet geweest en nu is het (logischerwijs) zo dood. Echt armoedig. Nu moet er zeker weer heel veel van af.
Pff, ergens in de komende week nu echt maar eens want ik schaam me nu gewoon vooe mijn coupe armoe
Even de haarpolitie hier maar haar is altijd dood. Misschien wat gespleten punten maar een goed masker doet ook wonderen! Droog haar is niet altijd kapot of dood zoals je het noemt. Kappers knippen er altijd al snel teveel af vind ik, even extra lief zijn helpt veel! (geen hitte, niet teveel borstelen, goede producten) leave in conditioner werkt ook goed!
Heb je tips voor fijne producten die het haar niet verzwaren? Heb mega fijn en steil haar. Als ik er al conditioner in doe merk ik dat mijn haar dezelfde dag alweer vet is (ook wanneer ik het pas halverwege mijn oren doe), en dat mijn haar echt mega plat op mijn hoofd ligt.
Merk ook dat het steeds droger wordt terwijl ik er een paar maanden terug echt een flink stuk af heb laten halen (en nu weer wil laten groeien).
Heb zelf heel dun en droog haar maar krullen, mijn haar wordt nooit vet dus ik gebruik waarschijnlijk andere producten.
Ik zou vooral een voedend masker gebruiken, en misschien producten met SLS erin vermijden. (sodium loreth sulfate) dat zit bijna overal in en dat droogt je haar heel erg uit.
Zo’n masker kun je gerust een uur inhouden of ga ermee slapen, daarna goed uitspoelen.
Dat mijn afspraak bij de huisarts absoluut niet later kon, ondanks dat het conflicteerde met de afspraak bij het consultatiebureau. Nu zit ik dus al 25 minuten te wachten en heb ik voor niets zoveel gehaast en gepusht. plus mijn baby heeft waarschijnlijk zo honger en ik ben niet thuis
Ik stond gister met mijn moeder bij de supermarkt af te rekenen, en toen vertelde dat meisje aan de kassa dat de kaas vanaf vrijdag 3 euro goedkoper is i.v.m. een aanbieding. Mijn moeder had de kaas gister nodig, dus stelde nog een vraag en ging verder. Later kwam er nog iets ter sprake, en toen begon de man achter mijn moeder ineens heel lullig te doen, en dat ze het moet uitzoeken voor dat ze boodschappen gaat doen, en dat ze de hele rij aan het ophouden is etc. Echt wat kunnen mensen toch verschrikkelijk zuur zijn. Ik gaf hem nog een sneer dat als hij geen tijd heeft om boodschappen te doen, en haast heeft, hij het beter op een ander moment kan gaan doen. Ik erger me dood aan zulke mensen, echt ga even chillen ofzo dude
Bedankt voor je berichtje!! Ik heb heel fijn haar, dat snel breekt dus de onderkant is heel dunnig en puntig. Heb daardoor het idee dat er veel af moet?
Schilders die langer werk hebben dan gepland. Hun chef zei maandag tem woensdag, nu zeggen ze dat het vrijdag ten vroegste klaar is. Maandag konden ze pas later beginnen want een ander team had hun verf meegenomen (?) en vandaag kwam een van de schilders later, en de andere schilder is nu alweer vertrokken (God weet waarom). Hopelijk is het morgen allemaal klaar… een van de schilders houdt ook van luide muziek en zingt zeer graag mee, oa op Hold me now van Johnny Logan. Fuck my life
Haha ik had vorige week iemand via fb die vroeg of ik hetgene wat ik verkoop ook bezorg. Ja natuurlijk meid,ik rij wel ff jouw kant op, service van kopen via fb toch