mensen die zeuren dat reisvaccinaties te duur zijn
je kiest er toch echt zelf voor om op reis te gaan lol
mensen die zeuren dat reisvaccinaties te duur zijn
je kiest er toch echt zelf voor om op reis te gaan lol
Ulg ik zou die muziek uit zetten. Minder zingen meer verven!
Dat ik nu 3/4e van mn nieuwe lip potlood heb weg geslepen omdat punten slijpers rechtstreeks uit de hell komen.
Ik leef met je mee. Vorig jaar duurde het bij ons ook veel langer dan gepland. Ook stomme dingen als dat de verf op was, moest ie nieuwe gaan halen, niet op voorraad, weer een dag vertraging. Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ik maak den ovenschotel met zalm, spinazie en aardappelen. Mân vriend zn lievelings. Eerst blijkt de zak spinazie fucking verrot, dus had gelukkig nog een paar blokjes diepvries spinazie maar te weinig. En bovenop moest wat kaas. Heeft mân vriend alle kaas die ik ervoor gehaald had opgegeten ⊠er was nog 1 plak kaas, maar dat was dus niet wat erop moest. Gelijk mân gerecht verpest
sowieso erger ik me aan mensen die ZOâN HAAST hebben en dan geĂŻrriteerd zijn als ik ff rustig aan doe
jij hebt problemen met je time management hoor als het blijkbaar uit maakt dat het allemaal 1 minuutje langer duurt
Ik heb hele fijne buren, maar ik vind één van mijn buren gisteren en vandaag niet zo leuk. Gisteren heb ik na thuiskomst van mijn werk 2,5 uur zoân beetje non stop naar keihard gehamer moeten luisteren.
Kom ik net thuis, luister ik nu al een uur naar keihard boren. En dan echt keihard, dat ik tril op mijn stoel. Lijkt wel alsof hij het gebouw wil laten instorten.
Dat er dus allemaal mensen hun patat op dit mini richeltje hadden gezet en er stonden te vreten. Niemand kon nog bij de automaten en mensen die het vroeger of probeerden werden uitgescholden door een vrouw die dr bek vol met patat had. Hoezo denken mensen dat dit een goede plek is om uitgebreid t te staan vreten?
Apple. Stelletje eikels zijn het.
Ik heb dus half mei Airpods gekocht, dus ja, rib uit mijn lijf enzo. Ging vorige week zaterdag ineens de linker Airpod stuk. Deed helemaal niets meer. Hij deed overigens vanaf dag 1 al een beetje raar, maar goed, weet ik veel. Ik heb ze bij de Amac ingeleverd.
Krijg ik net de diagnose: beide Airpods worden onder de garantie vervangen (blijkbaar waren ze allebei stuk?!), maar ook de case (hier laden ze in op en de case laadt je op zoals een telefoon). Blijkbaar is de case beschadigd in het oplaaddeel (om bedraad op te laden, maar draadloos kan dus ook).
Ik heb ze alleen in mijn zak gehad, niet ruw mee gedaan en ook niet tijdens het opladen. Ik heb ze gewoon normaal gebruikt en na 2.5 maand dus stuk? Als ik de case wil laten vervangen kost het me dus 107 euro (die case is 89).
& @anon39978576 Nou de muziek heeft geholpen want hij is in zân eentje vrij goed opgeschoten vandaag. Hij verzekerde me dat morgen alles klaar is dus het leed is bijna geleden. Dan neem ik zijn muziek (met onder andere ook Isabelle A en Guus Meeuwis) maar voor lief
Dit inderdaad. Vandaag moest iemand mij voorrang verlenen met de auto, dus ik kom aangereden op normaal tempo, maakt ze echt zulke gebaren dat ik moet opschieten. Nou sorry Geertrui maar ik ga niet heel snel rijden zodat jij sneller kan vertrekken als ik vijf meter verder een voorrang van rechts moet geven.
Ik las âtrek je snack contactdoosâ errorrr
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het recept!
Deze! Alleen had geen gerookte zalm, maar âgewoneâ moten zalm zonder huid. Dus eigenlijk heb ik maar een beetje van t recept gevolgd.
Haha ja zo hysterisch, bestel het dan en laat het thuisbezorgen als je geen tijd hebt. Hahaha
Aargh dit ja. Dat mensen zich gewoon aan de regels houden.
Net voordat ik thuis ben is er een weg van rechts, die mensen die daaruit komen hebben dus voorrang. Gelukkig woont daar bijna niemand haha, maar soms zie ik een auto aankomen en rem ik af, en dan als ik al stilsta, mag ik ineens voorgaan. Dan sta ik dus al stil dus maakt me geen hol meer uit of ik voor mag of niet, rij dan gewoon, maar nee dan staan ze te wachten totdat ik weer een slakkentempo heb aangemaakt en ze voorbijfiets.
Ik fietste op een fietspad waar ik halverwege naar links af moet afslaan. Dan heb ik haaientanden en hebben de autoâs dus voorrang. Naast mijn oversteekplaats is ook een zebrapad. Ik fietste vanmiddag in de bocht van het rechtdoor stuk naar de oversteekplaats en viel door een obstakel op het fietspad van mijn fiets. Ik lig daar dus op de grond (3 meter voor de haaientanden in die bocht) terwijl een voetganger oversteekt op het zebrapad. Een auto stopt voor de voetganger en gaat dan naar mij toeteren en wuiven dat ik moet doorfietsen.
Hallo? Ik lig niet voor mijn lol op de grond vraag liever even of het gaat. Dus ik gebaar heel boos dat hij gewoon moet doorrijden. Ondertussen sta ik weer op en ga weer op de fiets zitten is die auto gekeerd om nog eens langs te rijden en keihard naar mij te toeteren.
Oh ik erger me doooood aan het programma help mijn man is klusser. Nu ook weer: krijgt de man de schuld omdat t huis niet af is??? Wrm elke keer. Kunnen die vrouwen zelf geen hulp regelen of hun handen uit de mouwen steken. Arme mannen
Zijn het niet vaak de mannen die het project bedacht hebben en per se zelf willen uitvoeren (maar dat niet echt doen)? Ik heb in ieder geval meerdere afleveringen gezien waarbij de vrouw allang hulp wilde vragen, maar dat de man daar boos om werd. Ik zou zelf ook niet zomaar een klus kunnen afmaken als mijn vriend besluit te stoppen tijdens een bouwval.
Ik ben al bijna een week ontzettend misselijk meerdere keren per dag. Word er gek van. Moet braken echt weg zuchten