Waar erger jij je aan #4

Worden we tante?

10 likes

Goede slogan

2 likes

Tering… wat asociaal zeg. Alsof je daar lag te chillen. Waarom zijn mensen zo joh.
Hoe gaat het nu? Heb je je niet bezeerd?

1 like

Nee al twee testen gedaan :weary: wel te vroeg. Maar het is eigenlijk praktisch onmogelijk.

Misschien ben ik wel schijnzwanger, dat had mn konijn vroeger ook

9 likes

Ah schijntante is ook leuk.

15 likes

Nou, dat idee begin ik ook meer en meer te krijgen. Bij mijn Macbook Air was zogenaamd alles kapot en kon ik hem laten maken voor 1700 euro of terug laten sturen voor 80 euro. Terug laten sturen en de laptop doet het nu 5.5 jaar later nog gewoon. :hushed:
Daarentegen heb ik mijn iMac ook een keer opgestuurd en daar was niets mee aan de hand volgens Apple, die had gewoon een software-opschoning nodig (nu vertoont 'ie overigens beetje dezelfde mankementen als toen, maar goed).

Volgens mij dacht hij echt dat ik daar even op de grond ging liggen om hem te pesten ofzo. Lief dat je het vraagt, maar ik heb gelukkig nergens pijn, ik was alleen heel erg geschrokken en moest later een beetje huilen van de schrik en kwaadheid. Ik snap alleen ook niet dat er op zo’n drukke weg (veel voetgangers, fietsers en auto’s) niemand even vroeg of het goed ging. Dat je als automobilist niet stopt dat begrijp ik nog wel, maar als voetganger kan je toch even komen kijken?

Ik lig wakker omdat ik aan het piekeren was over… onzin eigenlijk. En toen dacht ik nee, dit is onzin om me druk over te maken, gewoon leuke dingen denken. Om me vervolgens druk te liggen maken om wat ik morgen zal koken echt stop met deze shit, brein.

5 likes

Ik ben al chaggerijnig / geirriteerd om een aantal dingen, en nu lees ik dit forumtopic en vind veel dingen zo relatable(of juist dat mijn eigen cavia nog doder is, dus dat ik niet vind dat men daarover mag klagen) dat het nog erger is geworden. Ik heb zin om lekker met iemand te bekvechten terwijl ik zo helemaal niet ben. Soms wordt ik ook midden in de nacht wakker met een mega boos gevoel, dan heb ik in mijn slaap ruzie met mijn vriend ofzo. Misschien dat ik mijn ergernissen teveel inhoud.

kriebelhoest

Er mist een w: awkward.
(Sorry, ik kan niet zo goed tegen spelfoutjes.)

Daar gaat het om. Bapao en Curacao zijn ook fout gespeld in haar post!

11 likes

Komt wel echt vaak voor ja dat mensen awkward spellen als akward. Gebruik dan gewoon het woord ongemakkelijk als je het Engelse woord niet kunt spellen.

9 likes

Haha daar heb ik echt compleet overheen gelezen :joy:

1 like

Aan kakkers met plezierboten. Dan moet de Erasmusbrug weer open en het hele verkeer ontregeld omdat zij persé met de zeilboot op pad moeten.

12 likes

Ben weer super laat wakker. Nog 1 week om weer ritme erin te krijgen.

Ik heb ook fijn haar dat neigt snel vet te worden, en qua conditioner werken Andrélon Kokosboost en John Frieda Luxurious Volume Core Restore (vooral die laatste) erg goed met mijn haar!

Dankje! De kokosboost heb ik nog ergens liggen en de John frieda ga ik kopen als deze in de aanbieding is :grin:

1 like

Ja, inderdaad even wachten tot het 1+1 gratis is bij Kruidvat of Etos, doe ik ook altijd :smile:

Het is nu nog 1+1 bij de trekpleister, weet niet of je die in de buurt hebt?

1 like