Waar erger jij je aan #4

Dit soort teksten op boeken. Nog erger als er alleen dit soort teksten op de achterkant staat en niet waar het boek over gaat

27 likes

Misschien geen nette ergernis, maar ik erger me zo aan die zongebruinde mensen op Instagram (lees bloggers en vloggers) en mensen in mijn eigen omgeving. Die veeeeeel in de zon zitten en eerder verbrand lijken dan een ‘gezond zomers kleurtje’ hebben. Je ziet de rimpels en pigmentvlekken nu al en ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn als ze 60 zijn. Dat wordt zo’n leren huid (of is het al, bij oudere mensen in mijn omgeving). Zo lelijk. En dan op Insta ook nog een tekst van ‘nog even vitamine d opdoen’. Ehh die heb je al genoeg gehad lijkt mij. Denken ze niet na over de schade? En ook al smeer je je in, dan nog kan zoveel zon niet goed zijn.

17 likes

Bij mij zweet het er super snel af :S Onzin die sommige mensen zich verkopen, niet normaal.
Overigens smeer ik op mijn gezicht ook maar spf 15. Maar ik ben getint en heb een vette huid en huidtherapeut zei dat 30 qua percentage niet veel meer bescherming biedt maar wel zorgt voor een nog dikkere/vettere laag dus dat 15 vaker smeren ook goed is.
Maar dat mensen dan hele dagen in de zon willen zitten? Ik denk na een dag in de volle zon al van ‘aiii dit is nergens goed voor’. Zeker ook als ik mijn best doe om uit de zon blijf zie je hoeveel je toch nog oppikt qua stralen want ondanks insmeren en schaduw en pet/hoed enzo ben ik dan alsnog een stuk bruiner. Dat mensen dat dan nog x10 willen? Zo raar. En zo lelijk wordt het dan al bij vrouwen van 30/35 die elke zomer weken liggen te bakken.

2 likes

Aan Nielson. Ik beslis lekker zelf met wie ik naar huis ga. Daaaaaag.

3 likes

Misschien dat ik er in het weekend wel langs kom, bedankt!

Dit kan ik ook echt niet hebben. Kreeg laatst de opmerking dat ik niet echt bruin was geworden op vakantie, Uh ja, ga niet heel de dag in de zon liggen.

Ik moet me ook altijd inhouden als het vriendinnetje van het broertje van mijn vriend blij aan het doen is hoe bruin ze niet is geworden onder de zonnebank. Dan denk ik echt wacht maar over 20 jaar.

3 likes

hahaha same. Ik ben zelf echt superwit, vooral mijn benen. Ik zou wel bruiner kunnen worden als ik me minder zou insmeren, maar dan verbrand ik ook heel snel. Ik word soms door sommige mensen echt geshamed om mijn witte huidskleur, mensen maken er echt nare opmerkingen over. Terwijl het voor mij juist een teken is dat ik goed voor mezelf zorg.

1 like

Met 9 nagels is er niets aan de hand en waarom moet er nou uitgerekend op het midden van mijn natte nagellak een stofje landen? En waarom kom ik daar niet achter als dat ding naar beneden dwarrelt maar als het al te laat is?

4 likes

Ik heb hagelslag met funnies gekocht en ik heb het de afgelopen dagen op elke boterham gedaan, maar nog steeds geen funnies gehad :frowning:

11 likes

Dat is bij Engels(talig)e boeken echt heel vaak, inderdaad irritant.

Denk aan het moment dat je sochtends ene boterham maakt en er ineens 7 van die dingen op je brood liggen.

Dat moment komt.

28 likes

Ja hou vol strijder

14 likes

Ahh een vriendin die altijd met voorstellen komt om samen iets te doen (of nou, zo doet ze het lijken, maar ik mag aansluiten bij haar groepje) en als het zover is reageert ze niet meer en krijg ik als ik al slaap een appje "ohh hihi helemaal gemist! Leuk als je nog komt " grr had even eerder geappt kind!

@Zemraluani en @Karl_Lagerfeld, bedankt voor deze bemoedigende woorden. Ik stond op het punt om op te geven, maar ik heb de kracht gevonden om toch weer door te gaan, dankzij jullie mooie woorden. Duizendmaal dank

11 likes

Even weer een Apple-ergernis.

Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn MACBook Pro mogelijk een batterij heeft wat in brand kan vliegen. Dus of ik dat even wil checken.

Dus ik naar de infopagina en mijn batterij moet vervangen worden, maar dat is gratis. Dat is het enige positieve.

Vervolgens probeer ik een afspraak te maken, maar dat kan 70km in mijn omgeving helemaal nergens. Verder mag je je laptop eigenlijk niet meer gebruiken. Maar je moet wel een back up maken en er zijn geen afspraken. Vervolgens kijk ik op de infosite en dan zie ik dat die site sinds 20 juni voor het laatst geupdate is. Dus het is al 6 weken bekend. Als ze het eerder bekend hadden gemaakt had ik nog kunnen proberen een afspraak te maken voor mijn vakantie, want toen lag mijn laptop 2 weken thuis.

Dus nu heb ik een laptop die ik officieel niet mag gebruiken, maar wel even moet gebruiken om serienummer te checken en een back up te maken. Ik kan geen afspraak voor reparatie maken. En als ik eindelijk een afspraak heb, ben ik 'em 2-3 weken kwijt. Echt zo slecht geregeld.

1 like

Ik heb vanavond rollercoaster tycoon gespeeld en nu lig ik in bed en hoor ik de hele tijd die geluiden nog in m’n hoofd

17 likes

Mijn lompigheid. Ben net weer per ongeluk op m’n bank gaan zitten terwijl daar mijn laptop op lag en heb met m’n bil die ‘geschampt’. Voel nu al dat ik daar morgen een blauwe plek ga hebben.

1 like

Bedrijven (in dit geval een winkel) die mij vandaag zouden laten weten of een bepaalde fiets nog geleverd/besteld kan worden. Natuurlijk niks gehoord, en nu weiger ik zelf te bellen. Want haat aan bellen. Dus ik erger mij ook aan mezelf.

Jee wat irritant, wordt dan ook altijd zo geërgerd van aso mensen dat ik helemaal niet meer slaap.

Ik ben wakker door een nachtmerrie. Heb deze week nachtenlang alleen maar nachtmerries. Word er gek van. Wacht nu tot het buiten wat lichter wordt, dan is het prettiger om verder te slapen.

1 like

Mensen zijn soms zo kut. Waarom zou het een goed idee zijn om s nachts lawaai te gaan maken? Ik snap zulke mensen echt niet

1 like