hahaha same. Ik ben zelf echt superwit, vooral mijn benen. Ik zou wel bruiner kunnen worden als ik me minder zou insmeren, maar dan verbrand ik ook heel snel. Ik word soms door sommige mensen echt geshamed om mijn witte huidskleur, mensen maken er echt nare opmerkingen over. Terwijl het voor mij juist een teken is dat ik goed voor mezelf zorg.
Met 9 nagels is er niets aan de hand en waarom moet er nou uitgerekend op het midden van mijn natte nagellak een stofje landen? En waarom kom ik daar niet achter als dat ding naar beneden dwarrelt maar als het al te laat is?
Ik heb hagelslag met funnies gekocht en ik heb het de afgelopen dagen op elke boterham gedaan, maar nog steeds geen funnies gehad 
Dat is bij Engels(talig)e boeken echt heel vaak, inderdaad irritant.
Denk aan het moment dat je sochtends ene boterham maakt en er ineens 7 van die dingen op je brood liggen.
Dat moment komt.
Ja hou vol strijder
Ahh een vriendin die altijd met voorstellen komt om samen iets te doen (of nou, zo doet ze het lijken, maar ik mag aansluiten bij haar groepje) en als het zover is reageert ze niet meer en krijg ik als ik al slaap een appje "ohh hihi helemaal gemist! Leuk als je nog komt " grr had even eerder geappt kind!
@Zemraluani en @Karl_Lagerfeld, bedankt voor deze bemoedigende woorden. Ik stond op het punt om op te geven, maar ik heb de kracht gevonden om toch weer door te gaan, dankzij jullie mooie woorden. Duizendmaal dank
Even weer een Apple-ergernis.
Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn MACBook Pro mogelijk een batterij heeft wat in brand kan vliegen. Dus of ik dat even wil checken.
Dus ik naar de infopagina en mijn batterij moet vervangen worden, maar dat is gratis. Dat is het enige positieve.
Vervolgens probeer ik een afspraak te maken, maar dat kan 70km in mijn omgeving helemaal nergens. Verder mag je je laptop eigenlijk niet meer gebruiken. Maar je moet wel een back up maken en er zijn geen afspraken. Vervolgens kijk ik op de infosite en dan zie ik dat die site sinds 20 juni voor het laatst geupdate is. Dus het is al 6 weken bekend. Als ze het eerder bekend hadden gemaakt had ik nog kunnen proberen een afspraak te maken voor mijn vakantie, want toen lag mijn laptop 2 weken thuis.
Dus nu heb ik een laptop die ik officieel niet mag gebruiken, maar wel even moet gebruiken om serienummer te checken en een back up te maken. Ik kan geen afspraak voor reparatie maken. En als ik eindelijk een afspraak heb, ben ik 'em 2-3 weken kwijt. Echt zo slecht geregeld.
Ik heb vanavond rollercoaster tycoon gespeeld en nu lig ik in bed en hoor ik de hele tijd die geluiden nog in mān hoofd
Mijn lompigheid. Ben net weer per ongeluk op mān bank gaan zitten terwijl daar mijn laptop op lag en heb met mān bil die āgeschamptā. Voel nu al dat ik daar morgen een blauwe plek ga hebben.
Bedrijven (in dit geval een winkel) die mij vandaag zouden laten weten of een bepaalde fiets nog geleverd/besteld kan worden. Natuurlijk niks gehoord, en nu weiger ik zelf te bellen. Want haat aan bellen. Dus ik erger mij ook aan mezelf.
Jee wat irritant, wordt dan ook altijd zo geƫrgerd van aso mensen dat ik helemaal niet meer slaap.
Ik ben wakker door een nachtmerrie. Heb deze week nachtenlang alleen maar nachtmerries. Word er gek van. Wacht nu tot het buiten wat lichter wordt, dan is het prettiger om verder te slapen.
Mensen zijn soms zo kut. Waarom zou het een goed idee zijn om s nachts lawaai te gaan maken? Ik snap zulke mensen echt niet
Jeetje, wat een gedoe, zeg.
De Airpods zijn niet gekocht bij Amac, maar bij Bol, dus ik denk dat als ik het vergoed wil hebben, ik ze daar in moet leveren en het via Bol kan proberen. Maar ik ben het met je eens dat ze kut zijn met reparaties.
Ik moet zeggen dat Bol ook best okƩ is qua vervanging, ja. Ze hebben destijds mijn Kobo ereader ook ingenomen voor reparatie en mijn geld teruggegeven (model was er niet meer) zonder morren. Ik hoop nu wel dat mijn MacBook geen kuren gaat vertonen, want die is wel bij Amac gekocht, haha. 
Zoiets heet toch gewoon een burger ipv hamburger of ben ik nou gek 
O, dat is helemaal netjes. Ik ben uiteindelijk naar een Kindle overgestapt. Was de jouwe ook een Glo HD toevallig? Ik kende 4 mensen met die ereader en die zijn allemaal binnen 1.5 jaar stuk gegaan.
ik kwam net hier posten dat het schijtirritant is dat als je misselijk bent in de ochtend je dat aan niemand kunt vertellen want dan komt meteen het āben je zwanger??ā er achteraan. Maar nee, ik ben best vaak 's ochtends misselijk (nu dus ook) en ik heb nog altijd geen kinderen 
Dat als mān date en ik snel wat eten willen halen hij per se het van de snackbar wil want hij vind dat echt ZO FANTASTISCH sinds hij de snackbar heeft ontdekt(was pas dit jaar was). Gisteren was ik vet moe en het was al midden in de nacht maar hij wilde zo graag naar de snackbar. Die snackbar wat hij bedoelt bezorgt niet. Ja anders zou hij wel alleen gaan!! Maar hij kan niet bestellen in het Nederlands en die mensen van die snackbar spreken alleen maar Chinees en heel iets Nederlands dus ik moest wel mee. Toen kwamen we daar toen hadden ze de borden van buiten enzo al binnen gezet en net alles uitgedaan/opgeruimd. Toen hebben ze speciaal voor ons het nog weer aangezet. Of nouja die man, die echt zo super schattig is zei āis pesjaal voor hou!ā Maar mijn ergernis is dus dat het altijd dan weer hetzelfde is en hij echt bijna boos wordt als ik zeg van neeee niet weeeer die snackbar. Al vind ik het ook wel aandoenlijk.