Waar erger jij je aan #4

Jeetje, wat een gedoe, zeg.
De Airpods zijn niet gekocht bij Amac, maar bij Bol, dus ik denk dat als ik het vergoed wil hebben, ik ze daar in moet leveren en het via Bol kan proberen. Maar ik ben het met je eens dat ze kut zijn met reparaties.

Ik moet zeggen dat Bol ook best okƩ is qua vervanging, ja. Ze hebben destijds mijn Kobo ereader ook ingenomen voor reparatie en mijn geld teruggegeven (model was er niet meer) zonder morren. Ik hoop nu wel dat mijn MacBook geen kuren gaat vertonen, want die is wel bij Amac gekocht, haha. :joy:

1 like

Zoiets heet toch gewoon een burger ipv hamburger of ben ik nou gek :joy:

1 like

O, dat is helemaal netjes. Ik ben uiteindelijk naar een Kindle overgestapt. Was de jouwe ook een Glo HD toevallig? Ik kende 4 mensen met die ereader en die zijn allemaal binnen 1.5 jaar stuk gegaan.

ik kwam net hier posten dat het schijtirritant is dat als je misselijk bent in de ochtend je dat aan niemand kunt vertellen want dan komt meteen het ā€œben je zwanger??ā€ er achteraan. Maar nee, ik ben best vaak 's ochtends misselijk (nu dus ook) en ik heb nog altijd geen kinderen :sweat:

2 likes

Dat als m’n date en ik snel wat eten willen halen hij per se het van de snackbar wil want hij vind dat echt ZO FANTASTISCH sinds hij de snackbar heeft ontdekt(was pas dit jaar was). Gisteren was ik vet moe en het was al midden in de nacht maar hij wilde zo graag naar de snackbar. Die snackbar wat hij bedoelt bezorgt niet. Ja anders zou hij wel alleen gaan!! Maar hij kan niet bestellen in het Nederlands en die mensen van die snackbar spreken alleen maar Chinees en heel iets Nederlands dus ik moest wel mee. Toen kwamen we daar toen hadden ze de borden van buiten enzo al binnen gezet en net alles uitgedaan/opgeruimd. Toen hebben ze speciaal voor ons het nog weer aangezet. Of nouja die man, die echt zo super schattig is zei ā€œis pesjaal voor hou!ā€ Maar mijn ergernis is dus dat het altijd dan weer hetzelfde is en hij echt bijna boos wordt als ik zeg van neeee niet weeeer die snackbar. Al vind ik het ook wel aandoenlijk.

6 likes

Aan mensen die op de deur gaan bonken wanneer ik op een openbare wc zit. Denken ze dat ik daar voor de lol de boel bezet zit te houden?! Wacht maar gewoon rustig op je beurt. En in de meeste gevallen is het ongeloofwaardig dat er iemand in nood is, omdat het net zo vaak gebeurt in situaties waar er meer (soms nog vrije!) wc’s zijn. Als er echt iets aan de hand is ga je toch gewoon even naar het heren-/invalidentoilet?

9 likes

Plus dat het de boel ook niet versnelt. Meestal blokkeer ik juist door de stress en het schuldgevoel en duurt alles nog langer

3 likes

Kleffe koppels! Vooral als je met een groep bent en twee mensen zitten constant te kleffen. Je bent godverdomme geen 14 meer!!!

12 likes

Ik ging eens met een vriendin en haar vriend wat drinken. Ze zaten de beetje avond elkaars handen te aaien. Werd er gek van!

1 like

Ik klopt nooit op de deur, maar vind wel dat het bij sommige mensen zo lang duurt dat ik echt denk wat ben je daar allemaal aan het doen, maar komt misschien omdat ik zelf binnen 30 sec klaar ben en geen moeite heb om gewoon te kunnen plassen of poepen op een vreemd toilet. Als ik dan niet snel genoeg kan gaan plas ik soms letterlijk wat in mn broek omdat t allemaal zo lang duurt bij een ander, ik denk dan van als je niet echt nodig moet ga daar dan niet zitten. Maar ik ken het probleem niet dus weet dat deze mening niet zo sympathiek van me is.

5 likes

Ik heb hier persoonlijk geen last van, maar ik vind het wel vervelend om dan vervolgens het hokje uit te komen en met een vieze blik aangekeken te worden, alsof ik me zou moeten schamen :neutral_face: Zelf zou ik sowieso nooit op een hokje kloppen, hoe dringend ook, juist omdat ik weet dat sommige mensen daardoor blokkeren

@Tubing er zijn echt heel veel mensen met darmproblemen, en die doen er vaak ook wat langer over. Daarnaast zijn er nog de mensen die hun menstruatiecup moeten vervangen of moeite hebben met plassen of moeten overgeven o.i.d. Ik denk dat die mensen zelf ook liever snel klaar zouden zijn, dus ik probeer hier altijd extra bij stil te staan wanneer ik ongeduldig word.

6 likes

Ik ben zo iemand met chronische darmproblemen en ik ben me daar altijd heel erg van bewust als ik op een openbaar toilet ben. Als dan iemand klopt, word ik me er nog meer van bewust

Ik heb zelf enorm last van het niet kunnen plassen op een ander toilet. Hoe nodig ik soms moet, ik verkramp dan down under helemaal. Zo verschrikkelijk lastig is dat! Helemaal als ik dan weet dat mensen staan te wachten, dan lukt het meestal gewoon niet. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat ik bij een dag Efteling 10 uur niet naar het toilet kan, maar de aandrang wel gigantisch is. Soms wil het wel lukken als ik een minuut of 4 zit, dus het is echt niet dat de mensen die er wat langer over doen, het expres doen.

1 like

Schrijf z’n bestelling de volgende keer op of spreek het in op z’n telefoon dan kan hij alleen gaan.

2 likes

Wij waren laatst in een restaurant en de mensen schuin naast ons hadden hun eten net op en begonnen uitgebreid te tongen. Echt vies, zo midden in de zaak met die geluidjes erbij en geaai. En net nadat je bord leeg hebt vindt ik ook zo vies.
Ze waren rond de 45 oid dus geen pubers.
Waren ook veel kinderen nog in de zaak.

2 likes

Ja dit had ik ook laatst. Echt gewoon twee mensen van 45 die even een uitgebreide make-out sessie gingen houden in een restaurant. Ook met gesloten ogen en zuchtjes, echt doe normaal :o_o:

1 like

Ben echt teleurgesteld in Utreg me stadsie. Liep met mn zusje en haar vriendin (partner) door de stad en ze hielden soms elkaars hand vast maar niet klef de hele tijd, en ze werden echt naar aangekeken soms. En een keer zei een man oh wat leuk, zonder de mannen op pad. Ehh ja, nee.

En dan hoor ik vanmorgen (volgens mij, ik stapte net in) Johan Derksen in de auto op de radio over dat de potten van het vrouwenvoetbal (???) niet hand in hand door Amsterdam kunnen lopen, zegt hij ja ik kan ook niet hand in hand met een man over straat, dat heeft niks met homo’s te maken. ??? Jouw partner is geen man, dus jij kunt gewoon met je partner hand in hand. Omg waarom snappen mensen dit niet.

14 likes

Wow wat irritant voor jou dat iemand dit deed! Jij kon er nog van af gaan, maar in de meeste gevallen kan dat natuurlijk niet (als je niet aan het omkleden bent). Dan had diegene gewoon pech gehad.

Ik kan me best voorstellen dat zo iemand een medisch probleem heeft, maar als je weet dat je een dergelijk probleem hebt, dan neem je toch maatregelen als moet reizen? Vaker even gaan zodra het kan, of desnoods incontinentiepads. Ik heb ook wel eens incontinentiepads gebruikt toen ik ongesteld was en heel lang in een overbevolkte en primitieve trein in Centraal-Aziƫ moest zitten, no shame.

Dat klanten bij mij in de winkel (werk bij een bakkerij) altijd denken dat ik minder weet dan de oudere vrouwen die hier werken en me daardoor minder serieus genomen voel worden. Leeftijd zegt niet altijd iets over ervaring…

3 likes