Waar erger jij je aan #4

Ik ben op vakantie en ik vergeet soms wat een stelletje klootzakken mn broers en vader zijn. Constant ontzettend racistische opmerkingen, iedereen die er een beetje anders uitziet dan de norm neerhalen. Ik vertelde net dat het Pride is in Praag, meteen een opmerking dat er daarom dus zoveel nichten hier lopen. Jezus wat kut. En dan zeg ik er wat van, lachen ze alleen maar stom. Ben hier zo klaar mee.

Huilen! Mijn iPhone start niet meer op
 heb 'm net opgestuurd voor reparatie. Duimen dat het meevalt!

Ik heb wel eens het idee dat die man vanalles zegt wat ie niet eens meent, puur om “provocatief” te zijn en aandacht te krijgen. Overjarige edgelord is het

6 likes

Aan mezelf want ik wil morgen lunchen in Amsterdam en niets voldoet aan mijn veel te specifieke en onredelijke eisen. Zo beland ik wss toch bij de Yoghurt Barn of AH to go :sweat_smile:

Aan domme toeristen die niet even kijken waar hun appartement is. Nee Utrecht is geen buitenwijk van Amsterdam

8 likes

Wat voor eisen heb je? Misschien heb je iets aan het Amsterdam topic?

1 like

Ik vind Café de Paris/Metropolitain altijd heel lekker!

1 like

Ik denk dat je dan niet doorhebt hoe andermans blaas werkt (dit klinkt lulliger dan ik het bedoel :p) Juist als ik nodig moet (echt heeeel nodig), dan houd ik lang een wc bezet. Het duurt lang voor het op gang komt (denk dat het seintje “je mag eindelijk” ff duurt om te verwerken), en het duurt ook super lang, want trage lichte straal. Als mensen dan ongeduldig buiten staan van “wat gebeurt daar binnen allemaal”, of nog erger: gaan kloppen, denk ik alleen maar van mens ik doe mijn best om door te pissen, mijn lichaam werkt niet sneller. Ik ben zo 2 minuten aan het plassen. En ik voel me dan opgejaagd en voel minder incentive om echt op te schieten met afvegen en mijn broek omhoog doen moet ik zeggen. Laat me gewoon pissen, zit hier niet voor de lol.

5 likes

Mensen die zonder oortjes facking haar hun debiele filmpjes kijken in de trein. Eh hallo de hele trein is stil en jij denkt dat dit een goed idee is
 vooral met je slechte verbinding en je filmpje die om de 2 sec stopt en aangaat. En toen iemand vroeg of t zachter mocht draaidr ze met haar ogen en deed ze het iets zachter. Nah wtf.

18 likes

Waar al die filmpjes door elkaar heen afgespeeld worden.

10 likes

Ah ja ik ga het even doorspitten, dankjewel!

1 like

haha wat? dit klinkt als een mooi verhaal.

Een hele groep duitsers met kinderen en fietsen die zo bij ons in de trein stapt
 echt geen zin in

Dat ik al een week lang een soort van rare verkoudheid/griep heb, die gewoon de hele tijd te managen viel, maar nu ineens wanneer ik echt wat wou gaan doen met mijn vrije tijd, en naar de Veluwe wou gaan ofzo, het ineens heel erg naar buiten komt en ik in een soort halve coma op de bank speelfilms lig te kijken :confounded:

Zeg je dan " Mag die uit?" Of “UIT!”

Dat deze mensen nu ook naar huis gaan. En dat mijn mobiel bijna leeg is

Huh maar ze stoppen toch alle twee en gaan alle twee snel? Ik vind het wordt city juist een handig ezelsbruggetje ! En sprinten betekend korte stukjes!

1 like

Maar je kijk toch op de borden.
Gaat tie van A naar B of van A naar A oost naar A zuid naar A noord naar B

1 like

Dat tattoos zo’n onderwerp is waarover iedereen wel wat te zeggen wil hebben. “Mooie lijnen!” “Slijt dat niet snel?” “Oh ja erg pijnlijke plaats toch?”

Terwijl ze zelf alleen “this too shall pass” of een veertje op hun ribbenkas hebben staan (of alleen iemand kennen die ook een sleeve heeft). Ik merk het iedere keer ik met een vriendinnetje op stap ben die all over vol staat en ik word gewoon gek van de opmerkingen in haar plaats.

11 likes

Mijn buurvrouw zit nu nog met een vriendin luid kleppend in de jacuzzi onder mijn raam. Nu kan ik mijn raam niet open doen :expressionless: