Werd om 5 uur wakker omdat ik moest plassen, dit heb ik de laatste weken dus zó vaak. Probeerde stil te doen maar alsnog ging zoontje ineens huilen? Gelukkig stopte hij al na een halve minuut. Vervolgens lukt het mij dus niet meer om in slaap te vallen. Zo jammer van de 1.5 uur die ik nog kon slapen
Winacties op socialmedia regelen. Ik word echt misselijk van de OMG’s en de hoeveelheid emoji’s.
Die winnen sowieso niet.
Ik moet 3 weken omreizen ivm werkzaamheden op het spoor. Kost me toch weer een kwartier extra. Dus nu anderhalf uur onderweg ipv een uur en een kwartier. Bah.
Haha en zitten er ook veel zielige verhalen tussen?
Thank god niet, die hebben ook geen kans bij mij.
Dat ik me flink beroerd voel, hierdoor minder dan 5 uur heb geslapen maar me toch niet ziek durf te melden bij mijn vakantiewerk
Ik zeg ook altijd mooie lijnen. Weet ik veel wat ik moet zeggen als iemand z’n tattoo laat zien. “O ja, heeeel mooi!.. ja, mooi, inderdaad… heeft ie nog een betekenis? … O, gaaf! Mooie lijnen ook, strak gezet!..”
Ja weet ik veel wat je tegen iemand met tattoos zegt
“Mooie tattoo”.
Ok
Volgens mij ging het er in deze situatie om dat ze niets vraagt maar juist ongevraagde opmerkingen krijgt en altijd iedereen iets moet zeggen over haar tattoos.
Geen idee of ik dat doe eigenlijk, maar een goede reminder van @VickyViolence dat ik in ieder geval in de toekomst niks over een tattoo hoef te zeggen haha. Ga er op letten, of ik deze neiging heb.
Ik hoop het, ik dacht al van “ok? Moet ik nu zelfs nadenken over hoe ik mijzelf uitdruk in hoe mooi ik een tattoo vind en daar een compliment over mag geven?”
Als iemand ‘m laat zien wel. Zeg ik dan alleen: “ok een tattoo”
Ik vind niet dat ik mag zeggen dat ik een tattoo niet mooi vind. Iemand is er overduidelijk blij mee. Als ik dan zeg: “wat een lelijk ding”, vind ik dat zo lullig. Dat kreng zit er voor de rest van je leven op.
Edit: over het iets zeggen over ‘n tatttoo, als iemand mooi haar heeft of toffe schoenen of ‘n lekker makeuppie, zeg ik het ook. Andersom vind ik ‘t ook leuk om ‘n compliment te krijgen.
Vandaag was de dag! Twee boterhammen met vier funnies per boterham. De aanhouder wint, achter de wolken schijnt de zon
Of van die mensen die dan 60x zeggen “ik heb er niks tegen hoor!” Uhm dat hoef je er niet tig keer bij te vermelden hoor, klarentien!
Ik Zei
Het
Je
Juist leuk toch? Ik zeg dat vaak wel tegen mensen, ik denk dat er nog nooit iemand zich slechter is gaan voelen van een (oprecht) compliment, dus ik spreek het vaak gewoon uit als ik iets leuk of mooi vind. Of het nou een kapsel, tatoeage of goudparkiet is.
Wat is dat toch dat mensen tegenwoordig niet meer weten wat oordopjes of een hoofdtelefoon zijn? Net een groepje pubers die met opa en oma op pad waren en de hele treincoupé lieten meegenieten van hun belabberde muzieksmaak. En nu een 50+ man die een serie of whatever op zijn mobiel aan het kijken is met het geluid op standje hardcore.
Ik erger me aan mezelf. Wil al een tijdje mn haar weer wat lichter hebben, maar telkens als ik voor t schap met haarkleuring sta durf ik niet meer. Terwijl ik een jaar of 5 geleden ook zelf mn haar heb geverfd. Vond het toen wat te gelig, maar kende het principe zilvershampoo toen nog niet
Aan dit weer en vakantie hebben en niet op vakantie gaan en het gevoel dat ik ervan moet genieten en aaaaah. Vreselijk. Kan bijna beter werken.
Aan mijn vriend. Hij vroeg of we vandaag even (is alsnog 1,5 uur weg zijn) naar een nieuwe auto konden kijken. Vanochtend dacht ik ja prima kan wel rond 1 uur, hij wilde liever om 12 maar daar had ik toen geen tijd voor/zin in. Nu komt het toch niet uit om te gaan (zijn beide thuis aan het werk) en nu gedraagt hij zich als een klein kind, helemaal teleurgesteld en gaat hij buiten zitten?
Sorry dat jij niks te doen hebt en je verveeld, maar ik wil dit gewoon even afmaken en kunnen van de week echt wel een andere keer.
Vind het sowieso irritant dat hij zoveel thuis werkt, hij is zo ongemotiveerd en houdt mij alleen maar van het werk. En dan begint hij weer een heel verhaal over lampen terwijl ik gewoon bezig ben.