Zo frustrerend 
Geeft hij dan ook een reden waarom niet?
Ik mag boeken van mijzelf niet op de helft wegleggen, maar ik lees toch een saai boek: We doen wat we kunnen van Lykele Muus. Hij is duidelijk geen schrijver.
Die man die me terwijl ik lekker koffie aan het drinken ben in een cafĂ© vraagt âof ik speciaal voor deze dag zoân prachtige jurk heb aangetrokken, met blote benen, ondanks dat het regentâ.
Nu heb ik dus gelijk geen zin meer om daar lekker te zitten. Ik hoef je âcomplimentenâ niet!
Oh en blijkbaar durft de nieuwe bewoonster in de straat niet te douchen zonder haar muziek op hetzelfde level 100 dus nu kan ik daar thuis ook van âgenietenâ. Als ze nou eens een muzieksmaak had die mij ook aanstond was het niet eens zo heel erg, maar dit klinkt echt alsof iemand met een gigantisch spraakgebrek probeert te rappen. Hoor alleen uh eh oeh ah en dan af en toe een verstaanbaar woord ertussen. Misschien ben ik een oma die dit niet begrijpt of heb ik iets gemist maargoed 
Gatver ja herkenbaar. Ik ben op pagina 700/1000 van âschiet maar ik ben toch al doodâ.
Kan het even opschieten allemaal 
Je kan ze wel ruilen toch? Ik heb vaak een verkeerde maat dekbedovertrek besteld. Maar ja wel balen.
Ik haat het zo erg dat als ik 's ochtends wegga van huis dat mân haar dan nog best wel normaal zit en niet vet is maar dat wanneer ik naar huis ga mân haar opeens heel vet is. Denk dan ook dat alle mensen in de bus me maar een vies ongedoucht mens vinden
Maar hij deed wat hij kon 
Wat kut voor je zeg. Kun je me een pb sturen met jouw naam? Ik ben nog met mijn vriend aan het overleggen of we gaan maar ĂĄls we gaan dan koop ik âm graag over van een mede FFâer natuurlijk!
Dat er nu bij de ah veel van die stapelkorting ipv ânormale bonusâ is. Ik hoef geen 3 sixpacks cola dankjewel, ik wil gewoon korting op eentje 
Mensen die niet de moeite nemen hun kleding normaal terug aan de kledinghangers te doen bij de paskamers (maar binnenstebuiten of gewoon met hangers en al los geven)
Dat de indeling bij elke Jumbo weer anders is. Loop me helemaal het apelazerus om dingen te vinden. Maar eigenlijk erger me ik daar in elke supermarkt aan.
Mensen die fissa hebben in mijn huis terwijl ik ziek op bed lig en mijn huisgenoot weet dat ook gewoon. Ga gewoon weggggggg
Dat bij sommige webshops de winkelmand zo snel geleegd wordt 
Ik hou ervan om vanalles in mân winkelmandje te leggen om dan na een paar uur of dagen alles nog eens te bekijken en dan pas te kopen, maar soms wordt die winkelmand na 1 uur ofzo al automatisch geleegd echt godver
Dan koop ik ook gewoon niks want heb geen zin om weer opnieuw te beginnen
Stuur dr een linkje van een dagboek haha
Idd⊠wtf moet ik met zoveel pakken chocomelk. Ja ik kan het bewaren, heel leuk maar ik ben altijd met de fiets vlug vlug ff tussendoor on the go. Ga niet hele dag met dat zeulen dan
Mensen die Google niet kennen, die voor elk klein dingetje de vraag in de groepsacties gooien. Zoals âde opslag van mijn iCloud is vol, hoe maak ik die leeg?â âWanneer is de herfstvakantie?â âHoe krijg ik Google terug als zoekmachine i.p.v. Yahoo?â
Echt van die vragen waarvan ik denk GOOGLE HET VERDOMME. Maar waar ik dan toch weer wil helpen en het maar uitleg of zelf opzoek 
Soms stuur ik dan ook lmgtfy maar vind dat vaak zo bitchy overkomen 
Ben ik trouwens de enige die alles eerste Googled voordat ik het aan een ander vraag?
- Ja dit doe ik niet
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
En ja deze vraag had misschien in het andere topic gemoeten 
Meestal wel, maar als ik weet dat iemand die ik ken veel van een onderwerp weet vraag ik het liever direct aan diegene, ik begrijp dingen toch vaak sneller/beter als een ander mens ze me uitlegt dan als ik een uitleg ergens op internet moet lezen.
Ik erger me eraan dat mn date me probeert aan te moedigen om te sporten. Zo noemt hij het. Ik noem het dodelijk demotiverend. Het bestaat er vooral uit om te vragen of ik gesport heb die dag en als dat niet zo is zoals vandaag met de regen, dan gaat ie benadrukken hoe slecht dat is dat ik WEER NIET ben gegaan. Hallo, ik heb een fulltime baan, vrienden, huishouden, wil soms wat vrije tijd en ik heb soms gewoon geen zin om naar de sportschool te gaan als het hard regent. Over het algemeen haal ik 3-4x per week sporten en ik vind dat netjes maar zo krijg ik het gevoel dat het nooit goed genoeg is. En als hij nu zoân gymrat is, ok. Maar hij heeft al bijna twee maanden niks gedaan en is flink aangekomen. En nu is ie ook geĂŻrriteerd omdat ik zeg dat ik zn âaanmoedigingâ vooral demotiverend vind.
Alles ineens een werktuin moet zijn, voor betere samenwerking.
Ga toch weg, met een angststoornis voor groepen mensen is dat zo naar. En echt niet dat ik mij beter concentreer.