Waar erger jij je aan #4

Maar jij hebt eerst ‘ja’ gezegd en daarna toch maar afgezegd? Dan snap ik wel dat je vriend daarvan baalt… Tenzij ik het verkeerd begrijp, dan heb ik niks gezegd.

2 likes

Heb inderdaad ja gezegd, maar het is niet iets mega belangrijks wat nu moet gebeuren. En ik had mijn werk verkeerd ingeschat, dacht dat ik al meer gedaan had gekregen in de tijd. Maar je hebt ook gelijk dus we zitten as we speak in de auto naar de dealer, dan moet ik vanavond maar langer doorwerken.

Maar het ging er meer om dat hij zo sneu begon te doen. Want tegenwoordig is naar de dealer gaan hetzelfde als boodschappen voor ons. Dus vond zijn reactie een beetje overdreven want het was alsof ik zei dat we niet meer naar de supermarkt gingen voor mijn idee.

1 like

Ja, zijn reactie daarop is ook gewoon kinderachtig. Hoop dat ie z’n nieuwe auto kan halen en dat jij vanavond je werk afkrijgt!

1 like

Ben zo lui. Misschien beter dat ik volgende week weer moet werken.

Ik snap dat je je rot voelt. Zeker nadat je weken zonder bed moet slapen. Hoe reageert je vriend erop als je hem erop aanspreekt? Begrijpt hij jouw emoties?

Hoop het ook. Dankje!

Het grappige is dat om mijn nieuwe auto gaat. Hij gaat er ook in rijden en hij is momenteel enthousiaster dan ik.

1 like

Zo frustrerend :pensive:
Geeft hij dan ook een reden waarom niet?

Ik mag boeken van mijzelf niet op de helft wegleggen, maar ik lees toch een saai boek: We doen wat we kunnen van Lykele Muus. Hij is duidelijk geen schrijver.

Die man die me terwijl ik lekker koffie aan het drinken ben in een café vraagt “of ik speciaal voor deze dag zo’n prachtige jurk heb aangetrokken, met blote benen, ondanks dat het regent”.

Nu heb ik dus gelijk geen zin meer om daar lekker te zitten. Ik hoef je “complimenten” niet!

13 likes

Oh en blijkbaar durft de nieuwe bewoonster in de straat niet te douchen zonder haar muziek op hetzelfde level 100 dus nu kan ik daar thuis ook van “genieten”. Als ze nou eens een muzieksmaak had die mij ook aanstond was het niet eens zo heel erg, maar dit klinkt echt alsof iemand met een gigantisch spraakgebrek probeert te rappen. Hoor alleen uh eh oeh ah en dan af en toe een verstaanbaar woord ertussen. Misschien ben ik een oma die dit niet begrijpt of heb ik iets gemist maargoed :face_with_raised_eyebrow:

Gatver ja herkenbaar. Ik ben op pagina 700/1000 van “schiet maar ik ben toch al dood”.
Kan het even opschieten allemaal :sob:

1 like

Je kan ze wel ruilen toch? Ik heb vaak een verkeerde maat dekbedovertrek besteld. Maar ja wel balen.

Ik haat het zo erg dat als ik 's ochtends wegga van huis dat m’n haar dan nog best wel normaal zit en niet vet is maar dat wanneer ik naar huis ga m’n haar opeens heel vet is. Denk dan ook dat alle mensen in de bus me maar een vies ongedoucht mens vinden

6 likes

Maar hij deed wat hij kon :joy:

5 likes

Wat kut voor je zeg. Kun je me een pb sturen met jouw naam? Ik ben nog met mijn vriend aan het overleggen of we gaan maar áls we gaan dan koop ik ‘m graag over van een mede FF’er natuurlijk!

Dat er nu bij de ah veel van die stapelkorting ipv ‘normale bonus’ is. Ik hoef geen 3 sixpacks cola dankjewel, ik wil gewoon korting op eentje :angry:

28 likes

Mensen die niet de moeite nemen hun kleding normaal terug aan de kledinghangers te doen bij de paskamers (maar binnenstebuiten of gewoon met hangers en al los geven)

Dat de indeling bij elke Jumbo weer anders is. Loop me helemaal het apelazerus om dingen te vinden. Maar eigenlijk erger me ik daar in elke supermarkt aan.

Mensen die fissa hebben in mijn huis terwijl ik ziek op bed lig en mijn huisgenoot weet dat ook gewoon. Ga gewoon weggggggg

Hehe

1 like

Dat bij sommige webshops de winkelmand zo snel geleegd wordt :mad:

Ik hou ervan om vanalles in m’n winkelmandje te leggen om dan na een paar uur of dagen alles nog eens te bekijken en dan pas te kopen, maar soms wordt die winkelmand na 1 uur ofzo al automatisch geleegd echt godver

Dan koop ik ook gewoon niks want heb geen zin om weer opnieuw te beginnen

16 likes