Stuur dr een linkje van een dagboek haha
Idd⊠wtf moet ik met zoveel pakken chocomelk. Ja ik kan het bewaren, heel leuk maar ik ben altijd met de fiets vlug vlug ff tussendoor on the go. Ga niet hele dag met dat zeulen dan
Mensen die Google niet kennen, die voor elk klein dingetje de vraag in de groepsacties gooien. Zoals âde opslag van mijn iCloud is vol, hoe maak ik die leeg?â âWanneer is de herfstvakantie?â âHoe krijg ik Google terug als zoekmachine i.p.v. Yahoo?â
Echt van die vragen waarvan ik denk GOOGLE HET VERDOMME. Maar waar ik dan toch weer wil helpen en het maar uitleg of zelf opzoek
Soms stuur ik dan ook lmgtfy maar vind dat vaak zo bitchy overkomen
Ben ik trouwens de enige die alles eerste Googled voordat ik het aan een ander vraag?
- Ja dit doe ik niet
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
En ja deze vraag had misschien in het andere topic gemoeten
Meestal wel, maar als ik weet dat iemand die ik ken veel van een onderwerp weet vraag ik het liever direct aan diegene, ik begrijp dingen toch vaak sneller/beter als een ander mens ze me uitlegt dan als ik een uitleg ergens op internet moet lezen.
Ik erger me eraan dat mn date me probeert aan te moedigen om te sporten. Zo noemt hij het. Ik noem het dodelijk demotiverend. Het bestaat er vooral uit om te vragen of ik gesport heb die dag en als dat niet zo is zoals vandaag met de regen, dan gaat ie benadrukken hoe slecht dat is dat ik WEER NIET ben gegaan. Hallo, ik heb een fulltime baan, vrienden, huishouden, wil soms wat vrije tijd en ik heb soms gewoon geen zin om naar de sportschool te gaan als het hard regent. Over het algemeen haal ik 3-4x per week sporten en ik vind dat netjes maar zo krijg ik het gevoel dat het nooit goed genoeg is. En als hij nu zoân gymrat is, ok. Maar hij heeft al bijna twee maanden niks gedaan en is flink aangekomen. En nu is ie ook geĂŻrriteerd omdat ik zeg dat ik zn âaanmoedigingâ vooral demotiverend vind.
Alles ineens een werktuin moet zijn, voor betere samenwerking.
Ga toch weg, met een angststoornis voor groepen mensen is dat zo naar. En echt niet dat ik mij beter concentreer.
Is voor iedereen ook kut. Niks betere samenwerking, volgens mij is het vooral financieel voordeliger. Heb nog nooit iemand gezien die zegt: weet je wat ik nou echt prettig vind werken? Een KANTOORTUIN.
Ik voel je bericht zo erg. Dit doet mn vriend ook altijd en ook al bedoeld hij het lief, ik vind het echt mega irritant. Laat me lekker mn ding doen ajb. Werkt voor mij echt averechts als iemand gaat vragen of ik al âlekker ben gaan sporten en hoelaat ik anders van plan was te gaan want: ik zou toch gaan ?!?!?â
Ja precies. Ik zit nu op een afdeling van 25 man. Dat vind ik al te veel.
Oké ik hoor heel veel. Maar de gesprekken aan de andere kant kan ik volledig verstaan.
Eerst steeds commentaar/opmerkingen over je lichaam/uiterlijk en nu dit weer (zelfs nadat je hebt aangegeven dat eerste niet prettig te vinden) zogenaamd onder het mom van âhealthyâ terwijl ie zelf niet sport en jij 3-4x? Pfft zou het echt zo spuug- en spuugzat zijn onderhand in jouw geval. Vind het zo ongepast allemaal (vooral alles bij elkaar opgeteld, dat maakt het niet meer zo onschuldig als ie zelf steeds lijkt willen te doen lijken, integendeel)
Aan een vriendin die een voor mij best belangrijke afspraak inmiddels 2 keer heeft afgezegd, omdat ze met een of andere vage scharrel in bed wilde liggenâŠ
Aan de kerkklokken die de hele tijd luiden, waarom is dit nog? Het is 2019, iedereen weet hoe laat het is door zijn mobiel dus hou op met die takkeherrie.
Zeker waar⊠kreeg laatst het verwijt dat ik haar zou negeren en dat ik haar zou kwetsen daarmee, terwijl ik het met werk vrij druk had en even niet zo sociaal kon doen. Dus nu doe ik erg mijn best haar meer bij mijn leven te betrekken en dan gebeurt dit. Voelt haast als een soort payback ofzo, maar dan zie ik het wel echt door een hele donkere bril
Hebben ze de optie ze op te slaan in een lijstje of favorieten binnen hun website? Dat doe ik altijd.
Het leven is te kort voor slechte boeken.
Wajoo 3/4x per week is echt veel! Als ik weinig motivatie heb en mijn vriend vraagt waarom ik niet ga krijg ik alleen maar minder zin. Als hij dan doordramt word ik chagrijnig. Snap dat je het kut vindt.
Ik heb een blikje koude chocomelk gedronken (drink ik echt nooit) en mijn buik aka darmen maken mega veel geluid nu, waardoor ik niet kan slapen
Hoe kan je googlen als je yahoo hebt.
Eerlijk is eerlijk, hij heeft sinds die ene keer zich nooit meer kritisch uitgelaten over mijn lichaam. En ik heb hem wel eens gevraagd om me te helpen motiveren met sporten. Ik sport wel, maar ik blijf het maar niet leuk vinden (totdat ik klaar ben, dan vind ik het wel lekker gesport te hebben). Dus wat dat betreft doet hij wat ik gevraagd heb. En ik motiveerde hem andersom ook. Al hebben we blijkbaar een andere manier van motiveren. Ik stuurde hem allemaal van die foute fitspiration quotes en zei dat hij zich vast goed zou voelen achteraf, terwijl dat van hem vooral bestaat uit: âBen je vandaag geweest? Alweer niet? wat sleeeeeecht!â. Dat werkt voor mij demotiverend en ik vind het ook meer een âstrafâ dan motivatie. Hij vindt het blijkbaar wel vallen onder aanmoedigen. Maar we hebben nu besproken dat hij het er niet meer over zal hebben, aangezien ik heb gezegd dat ik me hierdoor alleen slecht ga voelen omdat het nooit goed (genoeg) is en hij zegt dat hij anders niet weet hoe hij het moet doen.
Ik probeer minder te kopen (met succes) maar nu is het moment dat drie broeken tegelijkertijd versleten zijn.