Waar erger jij je aan #4

Mijn tweede post en meteen een lange klaagpost…

Mijn vriend. Hij zou naar Frankrijk gaan om samen met zijn familie het Offerfeest te vieren. Hij vertrok hier woensdag, dus ik dacht dat hij op donderdag alvast naar Frankrijk zou reizen. Kwam ik er zondag achter dat hij nog steeds niet vertrokken was (hij verbleef bij zijn neef in een andere stad). Vond ik raar. Dus ik app hem ‘gek dat je hier woensdag wegging en we elkaar sindsdien niet gezien hebben’. Nam hij niet goed op. Ik deed volgens hem irritant. Oké. Sindsdien geen enkele app gehad, geen telefoontje niks. Wanneer ik bel, negeert hij het of zet z’n telefoon uit… Snap er echt niks van. Heb hem dan ook gevraagd of hij onze relatie (2 jaar) niet meer ziet zitten. Ook geen reactie. Vind het allemaal supervreemd. Hij zou normaal morgen terugkomen, maar daar heb ik ook geen vertrouwen meer in. Hij is ook zijn telefoon niet kwijt want 1 keer nam hij per ongeluk op. Heb net mijn moeder eens laten bellen, negeert hij ook, terwijl hij ontzettend veel respect voor haar heeft. Dan denk ik ja, als je gewoon uit m’n leven wil verdwijnen, blokkeer me dan gewoon? Dan kan ik je niet meer lastig vallen en is het voor mij ook meteen duidelijk… Alles ging super, althans dat dacht ik toch en nu dit. Als we ruzie hebben negeert hij me wel eens vaker voor een avondje, maar zo lang is het nog nooit geweest. Sorry voor het gezeur.

Mensen die ervan uit gaan dat je wel even van alles voor ze kan doen vanmiddag omdat je thuis bent. Eh, waarom denk je dat ik thuis ben en niet op mijn werk? Omdat ik met koorts in bed lig en alleen maar wil slapen :sweat: ga weg

Ik heb zijn zus gisteravond geappt, maar van haar kant ook geen reactie… Wat ik wel verwachtte aangezien ze niet mijn grootste fan is. We wonen inderdaad samen. Dus ik dacht eerst hij moet in ieder geval wel zijn spullen komen ophalen, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat hij dat gewoon hier zou laten… Het zijn alleen maar wat kleren.

Wat raar! Hoe lang hebben jullie al een relatie?

Edit: lees het nu: 2 jaar!

1 like

Wat een rare situatie, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

We zijn dinsdagavond laat teruggekomen van vakantie, alles was super, geen ruzie gehad. Woensdagochtend is hij vroeg vertrokken. Hebben elke dag gebeld, plannen gemaakt voor wanneer hij terug zou zijn. Dan zondag bleek dat hij nog niet vertrokken was, daar reageer ik best rustig op van ‘ja hoezo, snap ik niet, waarom ben je dan niet hier’ waarop hij zei dat een koppel niet ‘aan elkaar gelijmd moet zijn’. Oké, snap ik. Waarop ik dan zei dat voor mij samenwonen betekent dat je elke dag samenwoont (natuurlijk zijn er uitzonderingen), maar bij hem was het meer van 4 dagen hier, 3 dagen bij zijn familie (in een andere stad). Dus ik gaf wel aan dat ik daar niet zo achter sta. Da’s eigenlijk alles. Daarna kreeg ik als reactie dat ik irritant deed en sindsdien niks meer.

1 like

Bijna 2 jaar ja :slightly_smiling_face:

Hoop ik ook!

Ja dat snap ik heel goed dat je dit een heel raar verhaal vindt, vind ik zelf namelijk ook! Zijn uitleg voor die avondjes negeren was altijd, ik kan beter niets zeggen, dan gemeen worden en je kwetsen… Vind ik natuurlijk nog geen excuus, maar ik ben helaas nogal vergevingsgezind.

En mijn reactie, ja klopt kan ook vreemd overkomen. Maar ik haat het om in onzekerheid te zitten. Ik heb liever dat ik zo snel mogelijk weet waar ik aan toe ben. Snap dat dat niet voor iedereen zo is!

Ja, we wonen pas samen. Hij heeft ook gewoon niet veel spullen. Zijn belangrijkste dingen zoals telefoon, laptop… heeft hij mee. Het is ook mijn appartement, waar hij komen wonen is. Het enige wat hier echt ligt zijn kleren en wat fitnessspullen. Als hij ZOO boos is (al weet ik niet waarom), dan zie ik hem wel in staat om ze gewoon niet op te komen halen zodat hij me niet hoeft te zien. Net zoals hij nu ook alle contact uit de weg gaat.

oh, dank je!

Ze zijn onderhoud aan het uitvoeren aan de WiFi waardoor ik nu dus zegmaar bijna niks kan. Beetje forummen en basic dingen maar voor echt fatsoenlijke dingen is m’n bundel te klein.
Op de website staat dat we er nog 6 dagen af en aan last van kunnen hebben :o

1 like

Ja ik voel me natuurlijk gewoon belachelijk gemaakt. Al 3 dagen loop ik te bellen en te smeken eigenlijk. Maar doet hem allemaal niks. Hij is de liefste vriend die ik ooit gehad heb, buiten dit natuurlijk. Ik weet ook echt niet meer wat ik nu kan/moet doen. Ik zou natuurlijk beter ook stoppen met bellen enzo, maarja is sterker dan mezelf. Ik hou natuurlijk van hem, maar dit breekt me gewoon. Volgens mij is het voor hem opeens klaar. En zal ik me daar neer bij moeten leggen. Hoe het nu loopt, verwacht ik zelfs geen gesprek of uitleg van hem. Denk niet dat dat erin zit…

Ik snap niet dat je niet boos bent. Hij liegt over waar hij is, en hij negeert je al weetikhoeveel dagen. Mijn vriend zou hopen dat hij voorlopig niet thuiskwam zo boos zou ik zijn. Je laat gewoon over je heen lopen!

9 likes

Ja, of dat hij uit zijn ergernis omdat jij hem appte/belde jou nu heel erg koppig aan het negeren is en terugkomt en zegt ‘ja ik vond het super irritant dat je (insert zijn reactie van hierboven over samengelijmd zijn dus wilde ff niks van me laten horen’

ECHT niet oke hoor. Stel dat hij er morgen inderdaad gewoon is, denk ik dat het tijd is voor een erg goed gesprek samen. Niet belerend bedoelt hoor, maar echt vanuit jouw belang.
Stel dat het inderdaad klaar is zoals jij denkt (wat ik overigens wel heel gek vind, omdat je geen reden kunt bedenken, er niets aan de hand was, en hij er niets over heeft uitgesproken) dan is dat gewoon mega asociaal maar vooral verdrietig voor jou…

Of hij is echt met iets anders bezig met die neef van hem? Gek joh…

Houd ons maar op de hoogte!

Edit: ik lees nu over het vieren van Offerfeest bij zijn familie, sorry. Misschien is hij inderdaad bij zijn familie en negeert hij jou met wat voor reden dan ook , om vervolgens zoals zijn plan morgen weer terug te zijn. Pff, gekke situatie hoor!

Ja is ook zo. Door jullie reacties besef ik nu eigenlijk pas dat hij het probleem is en niet ik.

8 likes

Vind het echt stom om te lezen dat je jezelf ook eerst echt als het probleem zag :frowning: Fijn dat de lieve forummensen je op andere gedachten hebben kunnen brengen. Love het forum voor dit soort dingen!

4 likes

Deze emoji: :see_no_evil:, en eigenlijk alle aapjes, vind ik zooooooo dom en irritant. Vind het echt een emoji voor either (wat is Nederlands voor either?) fuckboys of kinderen van 12 en jonger. Als een volwassene deze gebruikt dan neem ik diegene echt minder serieus.

12 likes

Vooral deze combinatie :see_no_evil: :joy:

Maar die gebruik ik zelf ook wel eens… oeps.

4 likes

Hij zou bij mij niet eens de kans krijgen om zn spullen op te halen. Die stonden nu al lekker in de regen

10 likes

Op marktplaats en dan iets moois ervan kopen voor jezelf

29 likes