Mijn tweede post en meteen een lange klaagpost…
Mijn vriend. Hij zou naar Frankrijk gaan om samen met zijn familie het Offerfeest te vieren. Hij vertrok hier woensdag, dus ik dacht dat hij op donderdag alvast naar Frankrijk zou reizen. Kwam ik er zondag achter dat hij nog steeds niet vertrokken was (hij verbleef bij zijn neef in een andere stad). Vond ik raar. Dus ik app hem ‘gek dat je hier woensdag wegging en we elkaar sindsdien niet gezien hebben’. Nam hij niet goed op. Ik deed volgens hem irritant. Oké. Sindsdien geen enkele app gehad, geen telefoontje niks. Wanneer ik bel, negeert hij het of zet z’n telefoon uit… Snap er echt niks van. Heb hem dan ook gevraagd of hij onze relatie (2 jaar) niet meer ziet zitten. Ook geen reactie. Vind het allemaal supervreemd. Hij zou normaal morgen terugkomen, maar daar heb ik ook geen vertrouwen meer in. Hij is ook zijn telefoon niet kwijt want 1 keer nam hij per ongeluk op. Heb net mijn moeder eens laten bellen, negeert hij ook, terwijl hij ontzettend veel respect voor haar heeft. Dan denk ik ja, als je gewoon uit m’n leven wil verdwijnen, blokkeer me dan gewoon? Dan kan ik je niet meer lastig vallen en is het voor mij ook meteen duidelijk… Alles ging super, althans dat dacht ik toch en nu dit. Als we ruzie hebben negeert hij me wel eens vaker voor een avondje, maar zo lang is het nog nooit geweest. Sorry voor het gezeur.