Hij staat hier wel ingeschreven ja, maar dan zou hij nog zomaar kunnen verdwijnen, zich uit laten schrijven (zonder mijn weten) en zich ergens anders inschrijven. Ik woon wel in België, dus ik weet niet of het ook zo zit in Nederland.
Je kan in België ook stappen ondernemen om iemand te schrappen van je adres. Er wordt dan een procedure opgezet om te kijken of die persoon echt niet meer bij jou woont.
Nee je kunt er niks mee afdwingen, maar als iemand ook al niet ingeschreven staat dan zou het voor mij nog een grotere alarmbel zijn qua serieuze intenties.
Hij draagt bij aan de vaste kosten zoals elektriciteit, water,… Ik heb zelf het appartement gekocht voordat ik hem kende, staat dus alleen op mijn naam, wil dat graag zou houden en zou dus ook niet van hem willen/kunnen vragen om bij te dragen aan de afbetaling ervan. Da’s in ieder geval hoe ik ernaar kijk. Al de rest draagt hij dus wel zeker bij.
Mijn ogen zijn de laatste tijd zo droog, en het feit dat er nu zomerdienstregeling is en mijn bushalte vervallen is waardoor ik nu gem. 30 minuten langer onderweg ben.
@sophie ik heb zojuist alles gelezen in de trein en eigenlijk wat hier door veel anderen is opgemerkt kan ik alleen maar herhalen: Als een man manipulatief en stiekem is, zijn familie erg trouw is terwijl het gros niet met jou uit de voeten kan, dan kan je jezelf beter plezier doen met een man (en eventueel familie) die je wel normaal behandelt.
Zo dit topic word best wel over genomen. Misschien wat voor leed met relatie topic?
Elke keer vergeet ik dat ik rode biet heb gegeten tot ik me weer doodschrik als ik op de wc zit.
@Sophie ik heb net alles bijgelezen en alsjeblieft, maak er zo snel mogelijk een punt achter. Je vriend is manipulatief en gebruikt jou naar hoe hij wilt. Dit is totaal geen gelijkwaardige relatie en ik vind het ook gewoon een beetje een eng idee hoe langer je bij hem blijft. De kans dat het gedrag wat hij vertoont uit de hand loopt in de vorm van bijvoorbeeld fysiek geweld is aanzienlijk hoe langer je deze relatie standhoudt.
Aan mijn collega die voor het omslaan van ELKE pagina zijn vinger natmaakt met zijn mond/lip?! Hele tijd zo’n ‘kleppende-lip’ geluid.
Ik schil daarom geen mandarijnen of sinaasappels. En als iemand op het werk een eet dan heeft ie recht op doodsbedreigingen.
Ik word daar echt niet goed van.
Ja ik heb dit ook!! En bij sommige dingen qua eten zegt mn moeder ook ‘ja dat mag jij niet hebben’ (omdat ze weet dat ik wil afvallen) of ‘ja maar dat is niet zo goed voor je’ en dan ben ik echt in staat om die dingen x10 te eten. Ga weg ik maak zelf mn overwegingen en kan zelf bepalen of ik iets wel of niet mag eten en of ik wel of niet moet sporten
Aan mijn verstopte neus, waardoor ik nu niet kan slapen.
Aan de bh die ik heb aangetrokken. Hij is wel mooi maar echt zo niet praktisch. Aan de zijkant zit een superlange beugel echt 15 cm beugel ofzo. Voel me helemaal ingesnoerd.
Afgrijselijk. Mijn moeder doet dit ook, ook met boeken waarbij het totaal niet nodig is. Ik kan het niet aanzien. Zelfs bij een voorleesboekje waar echt dikke bladzijden in zitten. Ew
Omg flashback naar toen ik 18 was ofzo en precies dit had. Ik vroeg toen heel netjes terwijl ik enorm gefrustreerd was of hij buiten kon roken want al die tyfusrook ging mijn ogen in. Hij deed m toen uit haha.
Een minuut later kwam er een vrouw naast me zitten die ff parfum ging spuiten en ze nam mij ook meteen mee. Toen rook ik naar sigaret en vies parfum 
Het gebeurt mij echt vaak dat mensen die ik via internet ken van fora enzovoorts “verliefd” op mij worden, op zo’n trieste en stalkerige manier. Ik geef nooit privéinfo behalve m’n leeftijd en m’n interesses en ben totaal niet op zoek naar online flirten of een relatie of zoiets. Ik stuur niet eens  foto’s, tenzij we al langer schrijven en we dan bijvoorbeeld Insta uitwisselen. Het is nu weer gebeurd en diegene dreigt nu heel theatraal met zelfmoord als ik bij mijn beslissing blijf geen relatie te willen  We praatten over vintage kleding en series en toen kwam de aap uit de mouw: ze is 16 en heel sielug en labiel. Nu ben ik inmiddels super wantrouwend bij elk bericht dat ik ontvang, terwijl ik het juist leuk vind om af en toe met mensen te praten.
 We praatten over vintage kleding en series en toen kwam de aap uit de mouw: ze is 16 en heel sielug en labiel. Nu ben ik inmiddels super wantrouwend bij elk bericht dat ik ontvang, terwijl ik het juist leuk vind om af en toe met mensen te praten.
ik krijg echt nooit spam… behalve als het over nagelschimmel gaat. altijd weer die nagelschimmel, een mens gaat er bijna van verlangen naar info over penisverlenging.
Er hangt stront aan de kont van m’n kat
En het stinkt verschrikkelijk maar ik mag niet in de buurt komen  Nu ga ik niet naar de sportschool omdat ik te misselijk ben van die poepgeur
 Nu ga ik niet naar de sportschool omdat ik te misselijk ben van die poepgeur