Aan mijn verstopte neus, waardoor ik nu niet kan slapen.
Aan de bh die ik heb aangetrokken. Hij is wel mooi maar echt zo niet praktisch. Aan de zijkant zit een superlange beugel echt 15 cm beugel ofzo. Voel me helemaal ingesnoerd.
Afgrijselijk. Mijn moeder doet dit ook, ook met boeken waarbij het totaal niet nodig is. Ik kan het niet aanzien. Zelfs bij een voorleesboekje waar echt dikke bladzijden in zitten. Ew
Omg flashback naar toen ik 18 was ofzo en precies dit had. Ik vroeg toen heel netjes terwijl ik enorm gefrustreerd was of hij buiten kon roken want al die tyfusrook ging mijn ogen in. Hij deed m toen uit haha.
Een minuut later kwam er een vrouw naast me zitten die ff parfum ging spuiten en ze nam mij ook meteen mee. Toen rook ik naar sigaret en vies parfum
Het gebeurt mij echt vaak dat mensen die ik via internet ken van fora enzovoorts âverliefdâ op mij worden, op zoân trieste en stalkerige manier. Ik geef nooit privĂŠinfo behalve mân leeftijd en mân interesses en ben totaal niet op zoek naar online flirten of een relatie of zoiets. Ik stuur niet eens fotoâs, tenzij we al langer schrijven en we dan bijvoorbeeld Insta uitwisselen. Het is nu weer gebeurd en diegene dreigt nu heel theatraal met zelfmoord als ik bij mijn beslissing blijf geen relatie te willen We praatten over vintage kleding en series en toen kwam de aap uit de mouw: ze is 16 en heel sielug en labiel. Nu ben ik inmiddels super wantrouwend bij elk bericht dat ik ontvang, terwijl ik het juist leuk vind om af en toe met mensen te praten.
ik krijg echt nooit spam⌠behalve als het over nagelschimmel gaat. altijd weer die nagelschimmel, een mens gaat er bijna van verlangen naar info over penisverlenging.
Er hangt stront aan de kont van mân kat
En het stinkt verschrikkelijk maar ik mag niet in de buurt komen Nu ga ik niet naar de sportschool omdat ik te misselijk ben van die poepgeur
Hè jasses⌠op een gegeven moment groeit het je boven het hoofd hè. En dan het gevoel aan alle kanten genaaid te worden⌠waarschijnlijk heb je ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je erg perfectionistisch waardoor je ook moeilijk kunt loslaten/uitbesteden.
Hoop dat de situatie niet uitzichtloos is en je straks wel je droomhuis hebt!! Sterkte!
Ik vind het ook bijzonder! Misschien ben ik te aardig en te betrokken? Ik ben altijd wel bereid mensen te helpen en/of advies te geven. Kan zijn dat ze daardoor afhankelijk van me worden. Het blijft bizar, want ik steek helemaal niet zoveel tijd in dit soort gesprekken en heb in real life nooit last van plakkerige mensen omdat ik duidelijk laat merken dat ik daar niet van ben. Ik was in mijn tienerjaren trouwens actief op een forum waar bijna alleen maar mannen zaten, en toen toonde niemand zulk soort belangstelling, terwijl je het daar juist zou verwachten omdat ik ook intensief met hen op msn zat.
mijn vriend komt meestal op woensdag of dinsdag naar mij toe en vandaag belde hij dus dat hij het niet zou redden en toen moest ik dus huilen
De cursus omgaan met teleustellingen gaat helaas niet door
En nu belde hij dus net dat hij wel naar mij toe komt omdat ik zo hysterisch deed. En nu irriteert mij dat echt heel erg want ik deed niet hysterisch ik moest gewoon ânormaalâ huilen.
Thanks, lief! Klopt helemaal (van het verantwoordelijkheidsgevoel).
Maar dit komt waarschijnlijk ook doordat onze compagnons in deze niet helemaal te vertrouwen zijn schijnbaar. En ik in mijn omgeving geen mensen ken in hetzeflde schuitje die ik om advies kan vragen. (kan niet zoveel details geven ivm anonimiteit)
Mijn vriend is totaal niet thuis in dingen regelen, bellen en uitzoeken etc (ook onlangs burnout gehad) dus het komt eigenlijk gewoon op mij neer. Daarnaast heb ik ook het idee dat een zware grote mannelijke vent meer overwicht zou hebben, maar âhelaasâ ben ik maar gewoon een lief meisje dat alle eindjes aan elkaar probeert te houden
Ja heb je verhaal al gelezen in het huis-topic⌠had toen veel bewondering voor je. Pittige situatie !
Nee zitten echt al in de laatste fase dus dat is wel fijn, het einde is steeds meer in zicht. Wat betreft de bouwmensen/bedrijven is alles in orde, die proberen juist goed mee te denken met onze situatie (en de trammelant) wellicht kan ik die nog om hulp vragen, zonder dat ze daar hun uurtarief voor rekenen. Ergens daarbuiten wordt wel een spelletje gespeeld en er komt steeds meer van aan het licht.
Ik kan niet goed uitleggen hoe het in elkaar zit zonder anoniem te blijven. Maar vind het wel fijn om over te praten dus er mag een PB gestuurd worden mocht iemand nog wat willen kletsen hierover.
Iemand heeft in een groepsapp in een tijd van 30 minuten het wordt sowieso al vier keer anders geschreven, maar geen 1 keer op de juiste manier. Als je het dan fout doet, doe het dan consequent en op 1 wijze fout, want dit doet helemaal pijn aan mijn ogen.
Gewoon diegene uit de app gooien.
Haha dan is het wel direct duidelijk
Haha, is mn teamleider in onze werk-app. Denk niet dat ze dat helemaal op prijs stelt.
Ik ben om 11:00 de deur uitgegaan voor een afspraak van 1,5 uur en ben nog niet thuis. Ik ben kapot, van niks en voor niks
KAN HET 1 FUCKING DAG NĂET OVER KINDEREN GAAN BIJ DE MENSEN OM ME HEEN?? Is dat zo moeilijk???
Mensen die zomaar iets beweren zonder enige vorm van kennis ervan te hebben