Waar erger jij je aan #4

Je hebt tegenwoordig ook lactosevrije starbucks ijskoffie. Ik ben al heel erg lang niet meer zo gelukkig en wakker geweest als de dag dat ik daar achter kwam.

1 like

Ik wil de hele dag al wat lekkers eten maar weet niet wat.
Chocolade helpt niet.

Ik erger me zo ontzettend aan die vrouw van die yoghurt reclame…alm hof.

Hoe ze praat en ik irriteer me aan haar 2 vlechten.

10 likes

Soberso.

7 likes

oh lord, m’n ogen

1 like

So en so

Ook gezien

3 likes

The universe is telling you something.

Suzan en Freek

28 likes

Dat ik op een hamster lijk als ik lach

1 like

Hahahaha, voordat ze bekend werden likete een fbfriend altijd hun filmpjes waardoor ze op mijn timeline kwamen. Ik kon hun gezichten gewoon niet meer aan dat ik doe vriendin heb verwijderd, haha

Laatst ging ik ze uit mezelf opzoeken :sweat_smile:

10 likes

Wie zijn dat toch, joh. Ik zie ze overal en ik heb ze geblokkeerd op Instagram, maar toch kom ik ze overal tegen.

1 like

Haha dacht heel even dat je Suzan en Freek als schrijfwijze voor sowieso had gezien…

31 likes

Mensen die hun hond als mens behandelen, bv aan tafel laten zitten op een stoel. Het is een hond, geen mens. dat betekent niet dat hij niet lief is (dol op dieren)

2 likes

Wat lief dat je het even vraagt. Zoals Ik al verwacht had, heeft hij het gisteren niet gehaald. Hij was te laat terug in BelgiĆ« en er reden dus geen treinen meer naar hier. Hij zou ā€˜vanochtend’ hier zijn. Maar dat valt ook nog af te wachten. Ondertussen stuurt hij wel hele tijd ā€˜lieve berichtjes’. Maar eerlijk gezegd doet het me niet veel.

Of mensen die doen alsof hun hond hun kind is met ā€˜ga jij even goed luisteren naar papa?’ ā€˜Vanmiddag gaan we bij opa en oma op bezoek!’ Mens doe normaal het is een HOND. Je hebt hem niet uitgepoept dus je bent helemaal niet zijn mama en jouw papa en mama zijn al helemaal niet zijn opa en oma. :raising_hand_woman:t2:

6 likes

Hou op… Ik krijg er kriebels van…:grin::grin:

Ik erger me aan het ā€˜onnodige kutopmerkingen’ topic. Of iig aan de titel. Er bestaan geen nodige kutopmerkingen.

13 likes

Mensen die dingen verdraaien. ā€œJij zei nee laten we een andere dag gaan ik wou wel dinsdag hoorā€
Eh nee jij wou niet op dinsdag want dan moest je 2 x op en neer en toen heb ik je gepushed om sws deze week nog te gaan omdat je anders nooit je id kaart laat verlengen luie donder! Dus ga het nou niet verdraaien.

1 like

Dat het bel me niet register niet werkt . En hoe weten die mensen zoveel gegevens van mij.

1 like

Mijn hemel, echt al mijn spijkerbroeken gaan nu stuk. Nu moet ik voor de winter nieuwe kopen en daar heb ik helemaal geen zin in