Nee, heb niet echt kunnen praten. Hij vond het ‘vervelend’ dat ik niet blij was, vond dat ik alles altijd verpest en nooit wat wil begrijpen (de situatie met zijn familie dan vermoed ik). Dus dan was ik wel klaar met het gesprek en dat verwachtte hij uiteraard niet. Hij dacht vast dat ik zoals altijd mijn excuses zou aanbieden. Dus heb ik gezegd dat ik even over ‘ons’ moet nadenken, al denk ik dat mijn besluit wel vast staat.
Omg heftig hoe die familie ook reageert. Wel sneu dat er nu zoveel gedoe is, dan hebben ze eigenlijk meteen haar bruiloft ook verpest.
En zit hij nu ook nog bij jou in huis? Wat een lul joh
Beter is dit nep, want ik kan dit niet aan.
Maar je hoeft dat alleen terug te betalen als je niet binnen 10 jaar je diploma haalt en de meeste mensen lukt dat wel. Dus je betaalt in de meeste gevallen niet indirect ‘keiveel’.
Dat ik hier vaker topics op volgen heb staan en ik deze na een tijd niet meer volg??
Dat ik nog precies 30min had voor ik moest vertrekken. Dus een mini wasje van 25min incl ophangen lukt wel. Toch?!
Nee hoor meneer wasmachine doet er elke keer als ik ga kijken weer een minuut bovenop
Nu staat hij op 5 min maar moet echt weg.
Nee, hij gaat enkele dagen bij familie logeren. Op mijn vraag.
Ouders die lekker op hun telefoon zitten en niet eens op- of omkijken naar hun kinderen die de halve kapsalon afbreken, niet stil blijven zitten en steeds hun kapmantel af trekken. Ik ben verdorie geen kinderopvang.
Ik erger me hier al zo aan, kan het niet eens aan om op de linkjes te klikken.
Iemand die begint over dat jij altijd alles verpest: rennen. Heel hard, heel ver. Het gore lef joh.
Goed dat je zo gereageerd hebt! Was vast niet makkelijk, ookal lijkt het hier uitgeschreven zo duidelijk te zijn. Sterkte met de situatie.
Ik trek heel slecht van dat hele lage, schreeuwende, penetrante (vaak Brabantse) mannelijke gezang zoals de Snollebollekes. Of dit:
Sorry voor de mensen die ik hiermee beledig
Knap dat je dit voor jezelf al hebt bedacht! Fijn dat het forum je hier deels inzicht heeft kunnen geven en goed dat he hierbij voor jezelf kiest!
Ik kan me echt buitenproportioneel ergeren aan (vaak iets oudere) mensen die internet openen waarbij Google de homepage is, dan in de zoekbalk www.naamwebsite.nl intypen en dan bij de zoekresultaten de link aanklikken Dat kan zó veel sneller!
OMG herkenbaar. Mijn moeder navigeert altijd vanuit haar Chrome browser altijd eerst naar google.nl en daarna typt ze pas de zoekterm.
Mijn moeder gebruikt de vorige knop niet en drukt de hele internetpagina weg om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Super praktisch natuurlijk
Och ja moeders die dingen verkeerd uitspreken.
Die van mij zegt Senox, ipv Xenos. Coiboy ipv cowboy.
Of ook een mooie, vroeger toen ik nog kinderprogramma’s keek, Nickelaudion ipv Nickelodeon.
Of, ‘ja dat ene, dat weet je wel!’ Ja nee goed verhaal, begrijp meteen wat je bedoeld moeders!
Zo mee eens. Ik snap dat niet iedereen hierin even ver is qua besef, zelf eet ik ook nog niet zo lang vega(n), maar het komt zo hypocriet over. Was gisteren lunchen met een groepje collega’s en een was aan het vertellen dat ze zo’n dierenvriend was, en een ander beaamde dat, maar ondertussen aten ze een broodje tonijn en een broodje rosbief. Ik snap daar niks van. Maar goed, mijn kwartje viel ook niet meteen.
Hoe is het afgelopen? Kan de update niet vinden…
—
Ik erger me weer aan mijn vriend. Zijn vandaag allebei bezig geweest met ons eigen ding. Ik vroeg hem op een gegeven moment wanneer hij klaar was, wist ie niet. Ik een beetje geïrriteerd, want had zin om uit huis te gaan. Zegt ie dat ik dan maar moest nadenken over het eten en wat we gingen doen. Ok.
Is hij klaar, krijg ik de mededeling dat ze/we friet gaan eten bij zijn ouders. Love zijn ouders en friet, maar ik dacht dat we samen iets gingen doen, daarom was ik thuisgebleven. Nu is het 19u moet ik nog eten (wil even geen friet eten), en ben ik alsnog alleen thuis?