Waar erger jij je aan #4

Ik was heel snel met plaatsen want hij zei daarna nog dat hij had er verder nog nooit op die manier over nagedacht en hij zei: “als iemand het bij jou zou doen zou ik wel heel boos zijn, dus het is inderdaad niet grappig”. Het is ook al wel jaren geleden en toen was hij nog een stuk jonger (weet niet of ik dit een excuus vind) en alsnog een irritant verhaal + heel stom dat hij niet zelf kan bedenken dat dit geen normale en vooral geen grappige gebeurtenis is. Dus inderdaad heel veel minpunten ja.

1 like

Aan die ontiegelijke schijtmaten bij de H&M. Of misschien erger ik me meer aan het feit dat ik me daar wat van aantrek

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe deze constructie heeft plaatsgevonden. Maar daar wil ik ook niet echt over nadenken eigenlijk, hoe kut dat iemand dat verzint om te doen ugh.

1 like

Ik heb me vanmiddag zo geërgerd aan mensen die ineens niet meer kunnen rijden als het regent. Ik snap dat je je aanpast aan weersomstandigheden. En prima als je 80 wil rijden door slechter zicht, maar doe dat dan op de rechterbaan in plaats van links te blijven rijden. En dan ook nog zonder lichten aan

4 likes

Dat ik nog steeds zo vaak aan trouwen denk verdomme!!! vreselijk irritant
Ik wil het opeens echt ZO GRAAG haha fuck
Terwijl dit nog jaren kan duren voor ik überhaupt gevraagd word
Dé grap van dit alles: ik heb nog niet eens officieel een relatie en we moeten sowieso eens een gesprek over de toekomst hebben of het praktisch gezien wel gaat werken (hierin ga ik wel eens laten vallen dat ik wil trouwen hahaha) dus ik wil dat m’n gedachten even kalm doen.

2 likes

Dat ik zo emotioneel ben, ik wil sinds gisteren al om alles janken en geen idee waarom.

Aan mezelf.
Kan me nu al druk maken over als ik later een kind heb , die dan met mn moeder een outfit gaat zoeken voor carnaval op school. En dat hij dan als indiaan verkleed wilt. En dat mn moeder (baby boomer) daar het probleem niet van in ziet. En dat ik daar dan tussen zit en aan beide moet vertellen dat dat costuum het niet word.

Ik heb geen vriend ik weet niet of ik wel kinderen wil enzo… maar toch denk ik hier wel over na.

Hoe ik hier op kom… ik zat net een indiaan in te kleuren op dat kut spel wat hier gehyped werd.

27 likes

Een van mijn katten verpest echt mijn leven. Die moet echt 24/7 bij mij zijn anders gaat hij door het huis lopen schreeuwen. Echt zo irritant :weary:

Fuck… hier had ik nog niet over nagedacht

2 likes

Aan iemand in de trein die heel hard zit te facetimen ZONDER OORTJES. Wat in je denkt dat dat een goed idee is? Ook niet even, maar gewoon hele gesprekken, een kwartier lang

3 likes

Ik ben dit al de hele dag aan het lezen, ben nu op tweederde (ze hebben net met de schoonouders gepraat) en wil echt weten hoe het nu met iedereen gaat!

1 like

Ik had gisteren soepkippen uit de vriezer gehaald om soep te maken om mee te nemen naar mijn werk. Maar die kippen roken zo raar? :face_vomiting: uiteindelijk nog gekookt in bouillon blokjes maar net toch maar alles weggegooid.

Ik heb nu wel meteen dit liedje in mijn hoofd:

11 likes

Dat ik Ben en Jerry’s besteld heb bij mijn pizza en de non-dairy versie krijg. Die vind ik echt een stuk minder lekker. Er stond niet bij dat deze smaak in non-dairy zou zijn, anders had ik wel een andere smaak besteld.

Neeeeee, nu heb ik dit de hele avond in mijn hoofd :sob::sob:

2 likes

Ik zou liegen als ik niet zou toegeven dat ik daar ook altijd aan moet denken als ik het woord soepkip hardop zeg bij de kippenboer :weary:

8 likes

Zoooo irritant die Franse mensen op United Wardrobe. Ze reageren steevast in ‘t Frans onder m’n foto’s en als ik dan in het Nederlands reageer zeggen ze: kun je geen Engels?
Que??? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Een soepkip is een oudere kip met meer vet en ze zijn vaak ook groter.

1 like

Nee maar hoor wel dat deuntje in mijn hoofd

Ja die is misschien minder smaakvol omdat je dan geen vet en botjes meekookt… wel beter voor de lijn want minder vet! Dus elk nadeel heb zijn voordeel

1 like