Waar erger jij je aan #4

Wat durf je niet te doen en hoe komt dat?

Ik ben ook zo’n collega. Wij beginnen om 08.00 uur en de eerste patiĆ«nt staat ook om 08.00 uur. Alle programma’s etc moeten dan nog opgestart worden, maar ik weiger eerder te komen. Waarom zou ik eerder beginnen met werken terwijl ik daar niet voor betaald krijg? Ik vind dat ze ons dan maar om 07.45 moeten laten beginnen en eerste patiĆ«nt om 08.00 uur of 08.00 uur beginnen en 08.15 eerste patiĆ«nt. En nu we het toch over werk hebben, erger ik mij er ook aan als ik in mijn pauze (deels) door moet werken (en het dus niet kan inhalen want de volgende patiĆ«nt staat). Ik zou dat veel minder erg vinden als ik mijn pauze gewoon doorbetaald zou krijgen. Nu ben ik dus gratis aan het werk.

18 likes

Dat laatste vind ik ook zo hinderlijk! Dan rij je parallel aan het fietspad en kun je makkelijk zien of er wat rijdt, maar NEE sommige mensen weigeren en kijken pas terwijl ze stil staan terwijl je dan geen drol meer ziet. Ik moet zo vaak in de rem als dat fietspad helemaal leeg is en degene voor mij dat nog niet in de gaten heeft.

Huh maar hoef je je niet in te lezen in de patienten die op de planning staan? En kom je dan echt om 07:59 binnen?

Ik wilde ver-springen! Maar ik heb het uiteindelijk gewoon gedaan

2 likes

Ik werk op een afdeling waar patiĆ«nten voor een langere tijd dagelijks komen. We hebben max. 6 nieuwe patiĆ«nten per dag en niet om 08.00 uur. Om 08.15 hebben we een kwartier voor overdracht. Ja ik ben er meestal om 07.50 en dan moet ik nog omkleden. En dan ben ik tussen 07.55-07.59 op de werkvloer. Maar eigenlijk doen al mijn collega’s dat wel, behalve die extra vroeg komen wegens eventuele file.

Ohja die klanten hebben wij ook mega veel. En dan ook nog eens collega’s die niet even controleren of er een account is, maar blind van klant aannemen dat het er is en dus ook onnodig herstel verzoeken sturen

1 like

Ugh ik snap niet dat bij ons niemand bij klantendienst op onze facebook kan. Hallo 90% van onze vragen is klantendienst :sob:

Rusteloos gevoel in mijn benen. Steeds vaker.

Heb per ongeluk pure chocola gekocht ipv melk :rage::rage:

1 like

Dit heb ik ook al een paar keer gehad, mensen die vol overtuiging beweren dat als ik in God geloof en Hem toelaat, ik zal horen!
Zijn echt mensen die zelf niets hebben :slight_smile:

1 like

Dezelfde vriendin reageerde niet meer op een app hoe het was en gisteren heb ik nog iets gestuurd en nog niks. Heb dit niet snel bij vriendinnen, maar vraag me af of er iets is (een ergernis naar mij toe) dat ze zo sloom reageert? Ga het nog niet vragen want vind dat iets te snel/heftig nog, maar stom.
En mijn date neemt bijna nooit initiatief tot afspreken (laatste keer is al weken geleden) en wil eigenlijk eens kijken hoe lang het duurt voor hij met iets komt. Wat misschien wel inzicht geeft (want wil niet steeds het idee hebben dat als ik niks voorstel we elkaar dus niet gaan zien), maar ook een beetje kinderachtig is. En lastig vol te houden want wil hem gewoon zien na 1,5 week niet gezien te kunnen hebben.

ergeren is nog een understatement. De mens, wat een aanwinst voor de planeet.

34 likes

Dat ik al maanden aan het bakkeleien ben met het bedrijf waar we onze keuken hebben gekocht
Binnen een maand al slijtage aan de dure fronten. Ik word er niet goed van en ben ten einde raad. Doe deze week een aangetekende brief de deur uit om dan maar juridische stappen te ondernemen. Om te janken dit bedrijf

3 likes

Er loopt iets op zolder. En ik hoor het nu en durf niet te gaan kijken. Ik weet bijna 100% zeker dat het muizen zijn maar ik zie nooit ergens sporen, poepjes, dingen die doorgeknaagd zijn. Dus ik zou moeten gaan kijken. Maar dat durf ik dus niet :angry:

Kan wel 3 maanden duren voordat dat allemaal verwerkt is, en dan krijg je het met terugwerkende kracht terug. Heb vorig jaar precies hetzelfde gehad.

1 like

Het is maar goed dat ik niet precies weer uit welke film dit monster komt. Ik ben echt als de dood voor dit soort films.

1 like

Dat ik onder de muggenbulten zit. Waaronder 3 van zulke ook op mijn gezicht zitten :sob:

Ik ging net lekker naar de geheime poep wc op mijn werk. Komen er twee collega’s die ik niet ken, aan die deur rammelen. Blijven ze gewoon voor die deur staan wachten ook, pratend over hoe erg ze moeten plassen etc. Terwijl ik net lekker geinstalleerd was met mijn telefoon enz :weary: toen mid poop moeten stoppen

14 likes

dat is zo stom, haar probleem jouw probleem maken. ja euh doei.

1 like