Dat ik al maanden aan het bakkeleien ben met het bedrijf waar we onze keuken hebben gekocht
Binnen een maand al slijtage aan de dure fronten. Ik word er niet goed van en ben ten einde raad. Doe deze week een aangetekende brief de deur uit om dan maar juridische stappen te ondernemen. Om te janken dit bedrijf
Er loopt iets op zolder. En ik hoor het nu en durf niet te gaan kijken. Ik weet bijna 100% zeker dat het muizen zijn maar ik zie nooit ergens sporen, poepjes, dingen die doorgeknaagd zijn. Dus ik zou moeten gaan kijken. Maar dat durf ik dus niet
Kan wel 3 maanden duren voordat dat allemaal verwerkt is, en dan krijg je het met terugwerkende kracht terug. Heb vorig jaar precies hetzelfde gehad.
Het is maar goed dat ik niet precies weer uit welke film dit monster komt. Ik ben echt als de dood voor dit soort films.
Ik ging net lekker naar de geheime poep wc op mijn werk. Komen er twee collega’s die ik niet ken, aan die deur rammelen. Blijven ze gewoon voor die deur staan wachten ook, pratend over hoe erg ze moeten plassen etc. Terwijl ik net lekker geinstalleerd was met mijn telefoon enz toen mid poop moeten stoppen
dat is zo stom, haar probleem jouw probleem maken. ja euh doei.
Mijn kat gaat altijd schijten als ik zit te eten
Mensen die op een terras hun baby verschonen terwijl er 5 meter verderop een wc is incl een verschoonruimte dat met een mega bord wordt aangegeven. Heel terras meurt naar babypoep. Luier hebben ze ook lekker in de prullenbak op het terras gedaan
Weet ook niet wat dat kindje heeft gegeten maar zulke babypoep heb ik nog nooit geroken. Wehww
Ik heb in juni ook zo’n soort vakantie gehad (15 dagen lang basically drie aaneengesloten stedentrips) en ik ga voortaan ook rustdagen tussendoor plannen, want het was een geweldige vakantie, maar uitgerust raak je er niet echt van Ik begrijp dus helemaal hoe je je voelt, en daarbij heb jij volgens mij best een drukke baan, dus belangrijk dat je tijdens je vakantie (ook) kan uitrusten! Misschien kan je dit najaar nog een (mid)week ergens heen en dan bewust niet in een stad, maar in de natuur/bij het strand?
ik zag laatst een blote baby liggen op tafel op een terras, zonder kleedje of matje eronder, die verschoond werd van haar poepluier door haar ouder…
Ja ook zoiets. Lekker als je daarna van die tafel moet eten. Ookal is een tafel in een horeca gelegenheden vaak niet helemaal schoon maar toch… Leg er dan op zn minst iets onder. Ook veel fijner voor het kind zijn billen. Al doe je het beter gewoon totaal niet. Ik ga toch ook niet met mijn billen bloot op tafel zitten? Zeker als er gewoon mogelijkheden zijn
Zou een boete op moeten staan gadverdamme
Ah bah binnen is nog erger!
Ik liep net weer langs de prullenbak en je ruikt het gewoon nog. Zo vies. Iedereen gaat ook bewust een stuk verder zitten.
echt, oprotten.
Hahah jeez wat aso
Dit gebeurde een keer de rij voor mij in het vliegtuig
3 weken lang hiken: 0 gebroken nagels. Geen nagellak erop, niks.
Vandaag maar liefst 3 gebroken nagels van 3 verschillende keren de sokkenla open trekken
Ik las net ergens “me dunkt” ik vind dat zo lelijk he.
Ik vind het ook lelijk als mensen “dorst” zeggen in plaats van “durfde”. Is volgens mij streek gebonden (weet ik niet zeker), maar het klinkt zo dom.