Mijn kat gaat altijd schijten als ik zit te eten 
Mensen die op een terras hun baby verschonen terwijl er 5 meter verderop een wc is incl een verschoonruimte dat met een mega bord wordt aangegeven. Heel terras meurt naar babypoep. Luier hebben ze ook lekker in de prullenbak op het terras gedaan 
Weet ook niet wat dat kindje heeft gegeten maar zulke babypoep heb ik nog nooit geroken. Wehww
Ik heb in juni ook zo’n soort vakantie gehad (15 dagen lang basically drie aaneengesloten stedentrips) en ik ga voortaan ook rustdagen tussendoor plannen, want het was een geweldige vakantie, maar uitgerust raak je er niet echt van
Ik begrijp dus helemaal hoe je je voelt, en daarbij heb jij volgens mij best een drukke baan, dus belangrijk dat je tijdens je vakantie (ook) kan uitrusten! Misschien kan je dit najaar nog een (mid)week ergens heen en dan bewust niet in een stad, maar in de natuur/bij het strand?
ik zag laatst een blote baby liggen op tafel op een terras, zonder kleedje of matje eronder, die verschoond werd van haar poepluier door haar ouder…
Ja ook zoiets. Lekker als je daarna van die tafel moet eten. Ookal is een tafel in een horeca gelegenheden vaak niet helemaal schoon maar toch… Leg er dan op zn minst iets onder. Ook veel fijner voor het kind zijn billen. Al doe je het beter gewoon totaal niet. Ik ga toch ook niet met mijn billen bloot op tafel zitten? Zeker als er gewoon mogelijkheden zijn

Zou een boete op moeten staan gadverdamme
Ah bah binnen is nog erger!
Ik liep net weer langs de prullenbak en je ruikt het gewoon nog. Zo vies. Iedereen gaat ook bewust een stuk verder zitten.
echt, oprotten.
Hahah jeez wat aso
Dit gebeurde een keer de rij voor mij in het vliegtuig 

3 weken lang hiken: 0 gebroken nagels. Geen nagellak erop, niks.
Vandaag maar liefst 3 gebroken nagels van 3 verschillende keren de sokkenla open trekken 
Ik las net ergens “me dunkt” ik vind dat zo lelijk he.
Ik vind het ook lelijk als mensen “dorst” zeggen in plaats van “durfde”. Is volgens mij streek gebonden (weet ik niet zeker), maar het klinkt zo dom.
Jij zegt: ‘‘Ik heb zo’n durfde, even een glaasje water drinken hoor’’? 
Nee grapje, maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord, wat een gekkigheid!
Hahhaah. Ja, ik hoorde het voor het eerst toen iemand zei: “Het was zo glad, ik dorste de weg niet op”. Ik dacht echt: ???
Watt? Dat klinkt als kleutertaal haha
Ahw mijn lieve oma zei dit vroeger altijd 
Mag ik vragen uit welke provincie ze komt? Ik vraag me namelijk echt af of dit inderdaad regio gebonden is (de 3 mensen die ik dit heb horen zeggen komen uit dezelfde regio) of dta het gewoon oudrwets taalgebruik is.
Limburg!
Oh dat is allemaal uiteenliggend! Dan denk ik dat het gewoon ouderwets is ofzo.