Ik heb best wel wat vriendinnen in het onderwijs die nu allemaal 6 weken vrij zijn geweest en weer moeten beginnen. En ALLEMAAL zitten ze te janken dat ze weer moeten beginnen met werken.
Seriously??
Ik heb best wel wat vriendinnen in het onderwijs die nu allemaal 6 weken vrij zijn geweest en weer moeten beginnen. En ALLEMAAL zitten ze te janken dat ze weer moeten beginnen met werken.
Seriously??
Ja, maar 6 weken vakantie en het dan nog niet genoeg vinden. Kom op, heyâŠ
EDIT: ik snap het gevoel prima hoor! Begrijp me niet verkeerd
Al had ik twaalf weken vakantie, ik ga zeker janken als ik weer moet beginnen.
Ja, snap ik wel. LAAT ME NOU GEWOON FF JALOERS ZIJNNNNNN
Ohhhhhhh is dat het
Ook in België! Soms zelfs smossen (geloof ik, of ik ben doof voor de r)
Wat dan? (Oprechte interesse)
Ja hallo het duurt nog zeker 2 maanden tot de herfstvakantie he!!!
Die reclame van clearblue voor ELKE youtube video die ik wil kijken, echt ga weg! Ik erger me aan elke seconde.
Maar geldt dat voor de basisschool of middelbaar? Want mijn moeder werkt bijna nooit onbetaald over en hoeft in zes weken zomervakantie alleen de laatste vrijdag naar haar werk.
Bah het is weer eens zo ver heb een bits appje verstuurd waarop ik het antwoord als een echte volwassene lekker niet wil lezen⊠vliegtuigstand it is.
Ik ben van mening dat veel hondeneigenaren heel laks naar elkaar zijn.
Ik heb bijvoorbeeld een Bichon Frise (klein wit hondje) en ik weet dat hij naar onbekende reutjes kan uitvallen. Om deze reden heb ik mijn hond altijd aan de lijn en ontloop ik losloop gebieden. Echter is het zo dat er in mijn buurt waar loslopen niet mag, toch veel honden loslopen. Om deze reden loop ik 9 van de 10 keer zelf om, want ik heb gewoon geen zin in escalatie. Er wil nog wel eens gebeuren dat mensen dat zien, en ons alsnog opzoeken. Ik geef dan aan dat mijn hond kan uithalen, en ik liever niet heb dat hun loslopende hond komt neuzen. Dat wil ik niet met kleine honden, en dat wil ik niet met grote honden. Vaak wil het gebeuren dat ze zeggen âach nee, MIJN hond doet niksâ terwijl ik met man en macht mijn hondje probeer te kalmeren. Als mijn hond na 10x omlopen en 20 keer waarschuwen dan toch een uithaal doet, krijg ik de kous op mijn kop, is mijn hond een vals kreng etc. Ik heb vaak zat met mijn moeder besproken dat ik van geluk mag spreken dat mijn hond geen pitbull/bulldog etc is. Want ik weet zeker dat ik hem dan al lang moest laten inslapen.
Ik wil hiermee zeggen dat dit ook vaak zat andersom het geval zal zijn, dat de eigenaar van een wat grotere hond het vaak zat aangeeft dat het niet haaks zit, en dat de eigenaar van een kleine hond letterlijk schijt heeft aan wat ze zeggen. En omdat een âaanvalâ van een grotere hond meer impact heeft, is dat de reden waarom ze zo met een schuin oog naar die beestjes kijken. Het wil ook niet meteen zeggen dat als een American Bull aan de lijn loopt in een losloop gebied dat hij vals is. Misschien is hij wel heel enthousiast en loopt hij snel weg?
Er zullen ook vast eigenaren zijn met kleine honden die net als de mijne snel uithalen, die hier geen waarschuwing over geven. Als dat het geval is en als de wat grotere hond dan uithaalt, en ook de eigenaar van de kleine keffer de vingers wijzen naar de eigenaar van de grote hond, vind ik het ook onzin. Ik ben van mening dat je als eigenaar zelf goed weet wat jouw hond wel en niet doet, en je moet luisteren wat een andere eigenaar aangeeft
Ik typ nogal onsamenhangend want zit op mijn werk en er is al 3 keer iemand tussendoor gekomen,maar ik moest hier even op reageren.
Waarom denken mensen dat het normaal is om te vragen of je zwanger bent??
Ten eerste: Nee ik ben niet zwanger dus ik beschouw het in mijn geval als belediging.
Ten tweede: Als je er iets mee te maken hebt vertel ik het je zelf toch wel??
Het was nu een klant in de kapsalon die dit vroeg en er ook al helemaal vanuit ging. Ze zei ook echt âohh en jij hebt binnenkort zeker heel lang vakantie?â Dus ik was al verontwaardigd en zei âHuh hoezo dat dan?â En ze zegt doodleuk âOohhh ben je niet zwanger, dat dacht ik te zienâ naar mijn buik wijzend. Joeee bedankt he. Ze was zich echt van geen kwaad bewust. Denk niet dat ze een idee had dat je mensen daar op verschillende manieren mee kan beledigen of misschien zelfs dat mensen daar verdrietig van kunnen worden.
Vind dit ook onbegrijpelijk.
Ik had dat met de kopers van ons appartement. Die vroegen van en waar gaan jullie nu heen? Ik: van appartement naar een grotemensenhuis! Koper die ik verder niet ken en nooit meer zal zien: ooooh is er een baby op komst?
Echt WAAROM.
Heb echt zin koppijn, volgens mij gewoon omdat ik morgen weer moet werken. Ipv genieten van je dag lekker druk maken
Heb je niet per ongeluk een knipje verkeerd gezet waardoor ze nu met een hele lelijke veeeeel te korte pony loopt ofzo?
Nee helaas. Had wel moeite met normaal doen daarnaâŠ
Gisteren was ik aan het hardlopen. Ik wilde ergens een weg in. Daar liep net een man met een hond aangelijnd. De lijn was volledig uit. Dus ik kon amper afslaan. Want lijn was straks gespannen.
Wil om die hond lopen. Maar die liep naar mij toe. Roept die man dat die hond niks doet.
Ja euh wat dacht je dat ik gewoon die weg in wil? Niet lastig gevallen wil worden door een hond. En volgens alle baasjes doet geen enkele hond iets.
Ik wil pannenkoeken maken, tot ik me bedenk dat de bloem op is :@
@Protagonist dit verschilt idd echt heeel erg per bestuur en per school onderling. Ik heb scholen gezien waar er verwacht wordt dat je van 8-5/6 aanwezig bent en scholen waar van 8-4 meer dan voldoende is. Daarbij is het grotendeels eigen verantwoordelijkheid hoe vaak je terug komt. Vaak zijn 2/3 verplicht (verschilt ook weer heel erg) en de rest âvrijwilligâ. Vrijwillig tussen haakjes omdat toch administratie bijgewerkt moet worden en lokaal ingericht en schoongemaakt worden en dat niet spontaan gebeurd.
Maaar dan nog heb je echt wel lang vakantie.