Waar erger jij je aan #4

Shoutout naar de lokale politie van Antwerpen want ze zijn langsgeweest en hebben op heel beleefde wijze meneer klootzak gevraagd z’n muziek wat stiller te houden EN gewezen op de taak van mijn huisbaas de keet wat beter te isoleren :heart:

Dat zijn twee van mijn vijanden in één klap!!!

51 likes

Ik keek het gister ook en ik vond haar ook zeer vervelend! En ze zegt dag op het einde als een kandidaat weg moet in plaats van tot ziens! Irriteerde me ook :sweat_smile:

ergens in straat draaien ze echt fucking harde muziek. ik hoor die mensen ook echt schreeuwen niet normaal. irritant

Met meerdere collega’s een weekendje weg zijn en er snurken er twee. Ik wil slapen :sob:

Gister pijnstillers ingenomen omdat ik hoofdpijn had. Word nu wakker met jawel, nog steeds hoofdpijn.

Dat familie er altijd maar vanuit gaan dat je alles gratis voor ze doet en beledigd zijn als je er geld voor vraagt. Ik werk in mijn vrije tijd jou ja.

3 likes

Vandaag al twee klanten met vragen over het brood. Of het veganistisch is en of het puur alleen met volkorenmeel gemaakt wordt. En mijn antwoord dan in twijfel trekken. Kijk dan zelf op het fucking stickertje met de ingrediënten als het zo belangrijk is :mad:

7 likes

Waarom zit er in bijna alle voorgesneden groente paprika en uien??? En daar betaal je dan 2/3 euro voor. Uien heb ik standaard al in huis en telt NIET mee als groente vind ik.

6 likes

Haha toen ik in het buitenland studeerde had ik een huisgenootje en we hadden het over avondeten maar zij lustte niks dus ze at vooral pasta met ui en pesto of zo. Dus ik vroeg oh maar eet je dan nooit groente? Zei ze: jawel, dat zeg ik toch net, ui.

Ik vind ui echt geen groente haha. Wel heel lekker verder hoor, maar niet oh lekker gezond ui eten of zo.

7 likes

Ja maar tis ook altijd van die ranzige, harde smakeloze ui.

@Kaarsgeur
@RupiKaur

Precies dit ja😂

Maar ui is vet gezond…

2 likes

Jawel, maar vind ui toch wel anders dan broccoli of sperziboontjes of zo. Ui is meer voor de smaak erbij vind ik.

2 likes

denk dat die mensen het ook wel op zo’n manier weten te verwoorden bij een therapeut dat het toch anders overkomt… ik ken er ook 1 namelijk, en snap precies wat je bedoelt. Ik kan me ook nooit voorstellen dat een psycholoog of therapeut er niet door heen kan kijken, maar misschien zien mensen die dicht om hen heen staan dat ook alleen goed.

1 like

Dat mensen echt ieder dingetje geloven wat ze op het ad of telegraaf lezen. Echt vermoeiend man. En dan komen ze naar mij ja haha ik las dat die en die ruzie hebben haha dus je concert gaat nu niet door. Nu staat er overal over de Spice Girls dat het geluid heel slecht was en mensen huilend weggegaan zijn. Ga hier volgende week echt zeker weten weer opmerkingen over krijgen op werk, omdat ik naar een van de concerten ga.

1 like

Ik heb het altijd warm (alsin HEET), maar iedereen op kantoor heeft het koud. Zelfs als ik echt peentjes zweet, vragen collega’s of ze hun jas aan mogen houden.

1 like

Ooh ja dat heb ik ook. En dan zetten ze de blower en verwarming onwijs hoog. En dan zit ik daar in mijn t shirtje en zij lopen met een dikke sjaal rond. Ik word trouwens heel beroerd als het zo warm is, kan dan echt niet goed werken.

Drama, he. En ze zetten gewoon alle verwarmingen op 5. Ben zelfs weleens thuis gaan werken, want ik implodeerde van de hitte.

1 like

Werk je op een kantoor? Ik heb afgelopen jaar zo een USB ventilator gekocht voor op mijn bureau en dat helpt ook vaak al wat!

Ja, op kantoor. Wat slimmm, ik zag er vandaag een bij de Hema nog. We hebben wel flexplekken, maar zie mijzelf er wel mee lopen. Krijg gegarandeerd veel aanspraak, want iedereen bemoeid zich met alles.